xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

(1) Hamile Karım Beni Sikmeyince Travestiye Siktirdim!

Hamile Karım Beni Sikmeyince Kendimi Travestiye Siktirdim! (Selahattin 47 Y., İstanbul / Türkiye)

Adım Selahattin 47 yaşındayım. Kendime ait büyük bir iş yerim var, parasal durumumuz çok iyi. Evliyim ve 2 kızım var, biri 12 diğeri 4 yaşında. Karımla fantazi dolu bir seks hayatımız vardı. Yaşım ilerledikçe daha değişik fantaziler peşindeyim. Bir gün karıma belden bağlamalı plastik yarak (Strapon) aldım ve karım arasıra Straponla beni sikiyordu. Karım 34 yaşında üçüncü çocuğa hamile kalmıştı. Hamileliği ilerleyip 7. aya geldiğinde karım artık kendini siktirmiyordu, sadece sakso çekip bırakıyordu beni. Bir gece yatmaya hazırlanıyorduk, canım acaip sikmek ve sikilmek istiyordu, karıma, “Gel bu gece şikişelim karıcığım!” dedim. Karımsa, “Hayatım olmaz, artık doğum yaklaşıyor.” dedi. “Ohalde sen beni sik Straponla!” dedim. “Yok hayatım karnım burnumda, hızlı hareket edemiyorum!” dedi ve beni sikmedi. Moralim bozulmuş bir şekilde yattık uyuduk...

İşyerimde çalışan 21 yaşında çalışan Sedef diye bir kız var, uzun boylu sarışın ince birşey, bana da biraz meyilli. 2 gün sonra onu sikmek amacıyla otele götürdüm. Kız bakireymiş, otel odasında 2 saat seviştik, fakat nekadar yalvardıysam siktirmedi. Ertesi gün evden çıkarken çantama karımın beni siktiği Straponu da koymuştum. Sedefle otele yeniden gittiğimizde Straponu çıkarıp Sedefe verdim ve “En azından sen beni sik!” dedim. Sedef, “Sapık herif!” diyerek otel odasını terk ettiği gibi, birdaha işe de gelmedi...

Bir aydır sikişmemiştim ve günler geçtikçe fantazi yapmak istiyordum, kendimi siktirmek istiyordum. Birgün işyerimde internet sitelerini kurcalarken Travesti siteleri takıldı gözüme. O akşam evde karım yine hamile psikolojisinde ve sinirli, ben de seksle ilgili birşey demedim, yemek yedik kızlarımızla sohbet ettik, TV izledik, gittik karımla yattık. Ama beni uyku tutmuyordu, fantazi peşindeydim, aklıma bir Travestiyle şikişmek girmişti. Sabah işyerime gittim, ama gün boyunca hiç bir iş yapmadım, sadece internetten sikişen Travesti filmleri izledim. Kafama koymuştum, bu gece bir Travesti alıp onunla otele gidecektim. İşyerimden çıkınca karımı aradım, “Karıcığım işim çıktı, Kocaeliye gitmem gerekiyor, bu gece biraz geç gelebilirim, beni beklemeyin, siz yatın. Önemli birşey olursa her dakika ara beni!” dedim. Karım da, “Tamam, acil birşey olursa ararım, sen yine de fazla geç kalma!” dedi kapadı.

Arabama binip İstanbulda Travestilerin olduğu meşhur caddeye gelmiştim. İçlerinden güzel birini şeçip otele götürecektim. Direğin orda dikilen sarı saçlı uzunboylu bir Travesti gördüm, üstünde pembe bir badi ve mavi kotu vardı. Yanaştım yanına, camı açtım, “Hadi atla bakalım güzelim!” dedim. Travesti de, “Tamam canikom!” dedi, arabaya bindi. Otele giderken biraz sohbet ettik. Travesti 20 yaşında ve ismi Şebnem imiş. Arabayı otelin otoparkına parkedip bir oda tuttuk ve odamıza çıktık. Daha odanın kapısını açar açmaz Travesti dudaklarıma yapıştı ve beni öpmeye başladı. Ben de götünü elliyordum. Sonra pantolonumu indirdi, önüme çökerek sikimi tutup yalamaya başladı. Çok müthiş zevk almaya başlamıştım. Taşaklarımı tutup sikimi ağzına sonuna kadar sokuyordu. Üstündeki pembe badisini çıkarıp sikimi yalamaya devam etti. Sonra ayağa kalkıp dudaklarıma yapıştı ve benim gömleğimden başlayarak herşeyimi çıkardı beni çırılçıplak bıraktı...

Ben bunun sırtını duvara yasladım ve göğüslerine yumuldum. Göğüsleri aynı kadın göğüsleri gibiydi, müthiş zevkliydi. Epeyce bir yaladıktan sonra bu Kotunu çıkardı, altında siyah tangası vardı. Ellerini duvara dayayarak hafif domalttım ve kalçalarını yalamaya başladım. “Harika götün var, çok güzelsin Şebnem!” dedim. O da, “Yala bebeğim!” dedi. Tangasını sıyırdım, elimi önüne sikine attım, hem sikini elliyordum hem göt deliğini yalıyordum. “Ohh devam et bebeğim!” diyordu. “Karımınkinden da daha güzel deliğin var, sikmek için sabırsızlanıyorum!” dediğimde döndü, çantasından Prezervatif çıkarıp sikime taktı ve yeniden ellerini yuvara dayayarak domaldı. Götünün yanaklarını ayırıp sikimi göt deliğine sokmaya başladığımda Şebnem inlemeye başladı. Köküne kadar sokup, “Nasıl bebeğim, iyi mi?” dediğimde. “Harika, devam et bebeğim!” dedi. Ben de yavaş yavaş sokup çıkarmaya ve giderek hızlanarak pompalamaya başladım. “Aşkım süpersin, Ahhh, Ohhh, devam et!” diye inliyor, bir eliyle duvara tututunurken diğer eliyle de kendi sikini okşuyordu...

Bana, “Pozisyon değiştirelim sevgilim.” deyince, sikimi götünden çıkarmadan bunu kucağıma aldım ve yatağın üzerine dörtayak domaltıp pompalamaya devam ettim. Ben sokup çıkardıkça bu inliyor yırtıyordu kendini, ben de daha sert sikiyordum. Bir ara Travestiyle sikiştiğimi tamamen unutmuştum, aynı karı koca gibi gibi şikişiyorduk. Bana, “Hayatım, kocacığım, çok güçlü bir erkeksin, bebeğim!” diyordu. Bir kez daha poziyon değiştirip bunu sırtüstü yatırdım ve bacaklarını omzuma alarak götünü sikmeye devam ettim. O da yine inleyerek sikiyle oynuyordu. Ben artık fazla dayanamadım ve bunun götüne boşaldım. Sikimi götünden çıkarıp yanına uzandım ve dudaklarına yapıştım, biraz öpüştük. Şebnem halen sikiyle oynuyordu...

Şebnemin siki karıma aldığım Strapondan daha iriceydi. Elimi attım sikine, biraz okşadıktan sonra eğildim sikini yalamaya başladım. Travesti siki de olsa, ilk defa gerçek bir yarağı ağzıma alıyordum. Şebnemin o büyük yarağını bir süre yaladıktan sonra bana, “Seni sikmemi istiyormusun?” diye sordu. “Evet, çok istiyorum!” deyince beni domalttı, Prezervatifi taktı yarağına ve götüme ani bir şekilde soktu. Nasıl acıdı ama, yinede hiç sesimi çıkarmadım. Hızlı hızlı gidip geliyordu. Sanki götümü bıçaklıyorlardı. “Nasıl, Travesti siki yemek hoşuna gitti mi?” dedi. Zor cevap verdim, “Evet!” dedim. “Eminim böyle bir yarağı hiç yememişindir!” dedi ve hızlanmaya başladı. Karım beni Straponla sikerken hiç acımıyordu, ama şimdi nerdese gözlerimden yaşlar gelecekti. Ben acıyla ‘Ahh! Uhh!’ inlerken, Şebnem ise zevkten, “Ohhh, Bebeğimmm!” diye inliyordu. Çok sert sikiyordu, götümde tepiniyordu adeta. “Noldu aşkım, ağlıyormusun yoksa? Acıttım mı cicim?” gibi şeyler söyleyerek dalga geçiyordu. Ben de, “Devam et bebeğim, doyur beni yarrağa!” diyordum...

Birden belime sarıldı ve daha sert sikmeye başladı. Herhalde göt deliğim kapak gibi açılmıştır. Artık ben de zevkten inliyordum. Şebnem beni götümden sikerken elimi sikime dokunmadan zevkten boşalmıştım, yatak ıp ıslaktı. Herhalde Şebnem de boşalacaktı, yavaşlamıştı. Durdu, götümden çıktı, beni döndürüp sikinden Prezervatifi çıkardı ve sikini ağzıma soktuğu gibi gidip gelmeye başladı. “Hadi bebeğim em, hepsini yutacaksın!” diyordu. Çok geçmeden ağzıma sıcak sıcak fışkırtmaya başladı. Ağzım yüzüm bütün döl olmuştu. İlk kez dölün tadına bakıyordum. Boşalması bitince o döller içinde öpüştük. “Süperdin bebeğim!” dedi. “Sen de süperdin aşkım!” dedim. Sonra duşumuzu aldık çıktık otelden. Eve vardığımda hiç halim yoktu, çok pis sikilmiştim. Direk yatağa daldım, uyuyan karıma sarılarak uyumuşum.

Haftada 1-2 kez gidip kendimi Travestilere siktirmeye devam ettim. Karım çocuğu doğurup lohusalığı bitince, yine beni Straponla sikmeye devam etti.

[Selahattin]

No comments:

Post a Comment