xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Kayınçomun Yarak Hastası Karısını Siktim!

Kayınçomun Yarak Hastası Karısını Siktim! (Selahattin 47 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhabalar. Baldızım Nilayı pasaport işlemleri için Ankaraya götürdüğümde, otelde o süper götünü sikmiştim. İstanbula döndüğümüzde baldızım bizde bir süre daha kaldı ve her fırsatta baldızın götünü sikmeye devam ettim. Baldız memlekete ailesinin yanına gideceğinde otobüsle göndermek olmazdı, arabamla ben götürdüm. Kayınvalidemlerin evine vardığımızda orda kayınçom ve karısı Emel de vardı. Kayınçom karısını beceremeyen tam bir salak, 3 yıldır doktora gidiyor, erken boşalma problemi var ve siki çoğu zamanda sertleşmiyordu. Doktora gitmesi için biz destek oluyorduk. Karısı Emel ise tam bir yarak hastası, azgın mı azgın bir hatun. Ağzı da çok pistir, küfürlü konuşmayı sever ve patavatsızdır. Yatakta kocasıyla olan biten herşeyi detayına kadar karıma anlatır. Karım da tüm bunları bana aktarıyor ve kardeşinin bu haline üzüldüğünü söylüyordu. Emel o gün Leopar desenli stretch kumaştan ince bir pantolon giymiş, bırakın tangasının belli olmasını, götünün deliğinden tutun da amının yarığına kadar belli oluyordu, bu halde gelmiş kaynanamlara...

Bu arada şunu da anlatmak istiyorum, bir ara Emel kocasını terk edip eski çalıştığı yerin patronuna karılık yapmaya gitti. Eski patronu bunu 5-6 ay siktikten sonra başından attı, Emel de karnında eski patronunun piçiyle kocasına geri döndü. Kocası da buna rağmen Emeli yine kabul etti. Çocuğu aldırmaya, kayınço, karım ve ben birlikte gitmiştik.

Her neyse, o gün kaynanamlarda Emelin o kıyafetin içinde bıldır bıldır sallanan kalçalarını görünce, ben iyice azdım. Akşam yemek yiyecektik, Emel ellerini yıkamaya Lavaboya gidince, ben de onun ardından gittim. Emel ellerini yıkarken dayanamadım ve götünü avuçladım. Tabi Emel birden irkildi ve döndü. Götünü elleyenin benim olduğumu görünce güldü ve “Selahattin noldu, karın vermiyor mu artık? 4. çocuğu yaparsan vermez tabi!” :) dedi. Ben de, “Boşver karımı! Karım verse de vermese de ben senin götüne hastayım! Seni bir kere sikmek isterdim, ne dersin?” diye sordum. Orda öyle konuşurken, “Olur valla, ben de epeydir yarak diye yanıyorum zaten, nerdeyse sokaktan geçene verecek durumdayım, ama burda olmaz! Yarın için bir yer ayarla gidelim!” dedi, sözleştik. O ellerini yıkadıktan sonra ben de yıkadım masaya geçtim...

Hep birlikte yemek yedikten sonra onlar evlerine gitti. Ben de kaynanamlara, “Bu akşam İstanbula döneceğim!” dedim. Kaynanam da, “Çok sağol oğlum, senin de bu kadar işin varken Nilayın işi için uğraştın! Kızıma selam söyle!” diyerek beni uğurladılar. Kaynanamın evinden çıktım doğruca bir otele gittim yatmaya. Ertesi gün Emel beni saat 14:00 gibi aradı ve çarşıda bir yer tarif edip beni orda beklediğini, gidip almamı söyledi. Ben zaten hazır bekliyordum, hemen arabama atladım o söylediği yere gittim. Emel yine o Leopar desenli pantolunu giymiş çok sexy görünüyordu. Kapıyı açtı arabaya bindi, çarşıdan uzaklaştık. Biraz ilerde sakin bir yere çektim arabayı ve arabanın içinde öpüşmeye başladık. Yiyordum resmen Emelin dudaklarını, o da sanki ilk kez öpüşür gibi öpüyordu. Biraz öpüştükten sonra Emele, “Noldu, hala tık yok mu kocandan?” dedim. “Yok be, 1-2 dakika içinde boşalıyor yine, ondan sonra da siki kalkmıyor birdaha. Amımı parmaklamaktan bıktım, hadi nereye gideceksek gidelim de, bir an önce becer beni!” dedi.

Kaldığım otele sürdüm arabayı hemen. Odama girer girmez yine dudaklarına yapıştım. Öpüşürken amını elliyordum, Emel daha pantolonunun üstünden ellerken inleyerek boşalmıştı. Emele, “Kız elim ıslandı, daha dokunmamla boşaldın sen, sikerken ne yapcan?” dedim. Emel de, “Eee bizim heriften iş çıkmıyor, olacak o kadar! Hadi vakit kaybetmeyelim, soyun!” dedi. İkimiz de yıldırım hızıyla soyunduk. Emel sikime yapıştı, koparcak gibiydi, tükürükleyerek yalıyordu, mmmhhh mmmhhh sesler geliyordu yalarken. Ben de “Oh süpersin Emelim, orospum!” diyordum. Emel hiç dikkatini dağıtmadan sikimi ağızına sonuna kadar sokarak yalıyor, emiyordu. Okadar ateşli yapıyordu ki bunu, dayanamadım ve inleyerek kasılarak Emelin ağzına boşaldım. Emel de hepsini yuttu ve “Ohh bee! Yarrak dediğin işte budur bee!” dedi. Banyoya gidip o ağzını yüzünü, ben de sikimi yıkayıp geldik, yatağa uzandık, baya bir elleştik öpüştük...

Emelin göğüslerini yalayarak aşağılara indim ve amına yapıştım. Amının üstüne üçgen biçiminde kıllar bırakmış. O kıllarla oynayarak amını yalıyordum. Çok geçmeden Emel yine su gibi boşaldı. Ben amının sularını yalarken, “Ohhh, yala, yut, bitir beni, kocam olacak o orospu çocuğuna inat!” diye çığlıklar atıyor, dilim amına değdikçe inliyordu. Bu arada benim yarrak ta yeniden kalkmıştı, Emel bunu farkedince tekrar sikimi ağzına aldı ve saksoya başladı. Bir iki dakika yaladıktan sonra, “Hadi aşkım sok, parçala, bitir, patlat amımı!” diyordu. Ben de kocasına küfürler ediyordum, “Ulan bu am sikilmez mi hiç, amına koduğumun pezevengi! Bak nasıl parçalıyacam senin o orospu avradının amını! Boynuzların büyüsün yavşak!” diyordum. Sikime bu sefer geciktirici jeli sürdüm. Emelin bacaklarını havaya kaldırdım ve iyice yanaştım, sikimi amına dayadım ve yüklenmeye başladım. Hepsini köklediğimde Emel altımda, “Yavaş! Nolursun yavaş sik!” diye inliyordu. “Noldu kız orospu, çok mu acıdı?” deyip amına seri bir şekilde gidip gelmeye başladım...

Emel çığlık çığlığa inledikçe daha sert ve hızlı basıyordum, pat, pat, pat sesler geliyordu. Amını sikerken göğüslerini yalamaya ve ısırmaya başladım. Emelden derin bir, “Uhhhhh!” çıkınca, “Noldu kız?” dedim. “Ne olacak, boşaldım amına koyum, bunca yılın acısı çıkıyor!” :) dedi. Hemen pozisyon değiştirip yüz üstü yatırdım Emeli, arkadan amına sokarken sırtına öpücükler konduruyordum. Emel de, “Süpersin bee! Karının 4. çocuğu yapmasını şimdi anlıyorum, bu sike 4 değil 14 çocuk yapılır!” diyordu. Yatakta yuvarlandık ve Emeli üste aldım, sikimin üstüne oturttum. Emel deli gibi zıplarken, “Ooof, parçala amımı, yırt!” diye inliyordu. O zıpladıkça ben de hoplayan göğüslerini avuçluyordum. Sikimin üstünde inip kalkarken Emel amını okşuyordu ve bir kez daha boşaldı. Ben de boşalacaktım artık, “Kalk kız orospu, in üstümden, ağzına boşalacam!” dedim. Emel indi ve sikimi ağzına aldı, yalamaya, vakumlamaya başladı. Öyle bir patladım ki ağzına, sanki yarım litre döl akacaktı. O da hepsini bir güzel yuttu, sikime bir öpücük kondurup, “Aylardır özlem duyduğum yarak bu işte!” dedi.

Emeli duştada bir güzel yaladım yuttum. Emel, “Geç kalmayım, pezevenk kocam şüphelenmesin!” deyince giyinip çıktık otelden. Arabamla onu aldığım yere bırakmadan önce, arabayı sakin bir yere parkedip, arabanın içinde son bir kez öpüşüp sakso çektirdim ve öyle gönderdim kocasına.

[Selahattin]

No comments:

Post a Comment