xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Friday, June 22, 2012

(2) Karım Yokken Travestiyi Kendi Evinde Siktim!

Karım Tatildeyken Travestiyi Kendi Evinde Siktim! (Selahattin 47 Y., İstanbul / Türkiye)

Karım ve çocuklarım Cuma akşamı annesinin yanına Muğlaya tatile gitmişlerdi. Ben de haftasonunu sikişmeden geçirmeyi düşünmüyordum, yaşlandım artık, bu aralar ne kadar sikişirsem o kadar iyidir mantığıyla, yine fantazim bir travesti ile sikişmekti. Cumartesi akşamı karımla çocukları Muğla otobüsüne bindirir bindirmez eve gelip internette travesti sitelerinden İstanbuldaki travestileri araştırmaya başladım. Aradığım travesti hem güzel görünümlü, kadınsı, iri göğüslü, hem de büyük yaraklı ve aynı zamanda da aktif olmalıydı. Travesti Demet adında güzel bir resim gördüm, aynen Barbi kızlara benzeyen, sikini görmesen kızdan fark edilmeyecek biriydi. Sarışın, daracık götü olan, gösüğüsleri büyük, 24 yaşında 1.80 boyunda bir travestiydi. Telefonda konuştuk ve Pazar akşamına anlaştık.

Pazar akşamı önce bir Cafede buluştuk, birer kahve içip evine gittik. Bana, önce duşa girip sonra yatağa gelmemi söyledi. Ben de duş alıp kurulandıktan sonra, çırılçıplak bir şekilde yatakodasına gittim. “Hazırsan gel şekerim!” dedi. Ben fiziğini süzüyordum, “Hakikaten Barbi gibisin Demet!” dedim. O da, “Tabii ki öyleyim, başka ne bekliyordun şekerim?” diye cevap verdi. Üstünde pembe tangası ve pembe sütyeni vardı, siyah jartiyer takmıştı. Yanına uzanıp sütyenini çıkardım, göğüslerini biraz okşadıktan sonra bunu domaltıp tangasını da çıkardım. Hem götünü yalıyordum, hemde şamarlıyordum. “Ay şekerim yavaş!” deyip duruyordu. Ben götüne şaplak vurdukça, kız gibi çığlıklar atıyordu, beni de iyice zevke getirmişti. Sonra döndürdüm sikini ağzıma aldım yalıyordum. Demet ise yastığı ağzına almış, zevkten inliyordu. Sikini biraz yaladıktan sonra yukarı kaydım, dilimi diline değdirip öpüşür gibi yapıp saçını çekip tokatlıyordum. Demet adeta aptallaşmıştı, “Noluyor be? Amına koyduğumun çocukları! Karılarınız masum meleği değil mi? Bu fantazileri bizim gibi orospularda yapın ancak!” dedi.

Yarağımı ağzına verip, “Yala lan ibne!” diyerek hem tokatlayıp hemde saçını çekiyordum. Kız gibi sesiyle Ahh’laması beni delirtiyordu. Sonra sırt üstü uzandım kafasını yarağıma bastırarak gırtlağına kadar sokup çıkartıyordum. Çıkarttığımda soluk soluğa nefes alıyordu, ben de tokatlayıp, “Yala kaltak!” diye bağırıp tekrar sokuyordum. Gırtlağına kadar soktukça ‘Bluk Bluk’ sesler çıkarıyordu. Sikim taşağım bütün salya tükrük içinde kalmıştı. Onun da gözlerinden yaşlar geliyordu. Sonra o da beni tuttu ve “Al biraz da sen yala amına koydumunun yavşağı!” deyip sikini ağzıma verdi, ben de yalamaya başladım. Küfürlerle, argo kelimelerle ortam iyice sikişe hazırdı...

Yarağıma Prezervatifi taktıktan sonra bunu domalttım, yarağımı göt deliğine sürtüp, götünü tokatlıyordum. “Ayy erkeğim nekadar haşinsin, sok hadi!” diye inliyordu. Yarağımı götüne sokunca, “Aayyyy!” diye bağırdı. “Bağır kahpe, daha çok bağır! Senin götünü dağıtacağım!” diyerek pompalamya başladım. Ben bastıkça Demet yine kız gibi “Ay Ay!” diye inliyor, “Hızlı, daha hızlı erkeğim!” diyordu. Ellerinin ikisini de tuttum daha hızlı, daha sert pompalamaya başladım. Demetin kafası konserdeki Rokçuların kafası gibi sallanıp duruyordu. “Nasıl, iyi mi böyle kaltak?” dediğimde, “Ohhh! Bitirdin beni erkeğim!” dedi. Sonra üzerime oturttum, alttan götüne soktum ve havaya doğru zıplatmaya başaldım. Ben alttan soktukça elleriyle sallanan göğüslerini tutuyor, bir yandan “Ay Ay!” diye inleyip, “Süpersin şekerim!” diyordu...

Sonra yan yatırdım ibneyi, o pozisyonda soktum götüne, bir yandan saçını çekip dudaklarına yapışıyordum. Ben onun götüne daha çok girdikçe Demet de kendi yarağını tutup asılıyordu, “Ayy ben boşalıcağım...” diyordu. Ben bunun götünü daha hızlı sikmeye başladığımda, Demet öyle bir zevke gelmişti ki, spermleri yerlere fışkırdı. Ben de gelmek üzereydim, yarağımı götünden çıkarıp bunun yüzüne boşaldım. Ağzı yüzü bütün döl içinde kaldı. Yüzündeki döllerimi parmağıyla sıyırıp ağzına sokuyor, “Mmhhhhh!” deyip yutuyordu. “Müthiştin Demet yavrum, karımdan bile daha çok zevk verdin bana!” dedim. Demet de gülerek, “Artık karını boşar beni alırsın!” :)) diye esprili bir cevap verdi, gülüştük. Sonra birlikte duş alıp, biraz sohbet ettikten sonra giyinip çıktım evinden. Mükemmel bir geceydi benim için.

[Selahattin]

No comments:

Post a Comment