xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Sinemada Yarak Hasretime Son Verdiler!

Sinemada Yarak Hasretime Son Verdiler! (Berk 28 Y., İstanbul / Türkiye)

Uzun zamandan beri içimdeki hisleri artık gün yüzüne çıkarıp, gerçekleştirme isteği içimde dayanılmaz bir hal almıştı. 27 yaşındaydım ve bir erkek sikini elimde hissetmek, onu yüzüme sürmek, ağzımda tatmak istiyordum. Banyoda kendi kendimi parmaklamam, prezervatif içine sert maddeler koyup, alev alev yanan götüme sokmak artık bana yetmiyordu. İnternette ufak bir araştırmadan sonra başlangıç noktası olarak kendime sex filmleri oynatan ve gay kanalındaki yaptığım chatlerde gayet rahat bir ortam olduğunu anladığım bir sinemaya gittim. İki film birden oynatıyordu. Bileti alırken bile inanılmaz heyecanlıdım, kalbim yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu. Merdivenlerden aşağıya doğru karanlık bir salona indim, biletçiye bahşiş verdikten sonra işaret ettiği yere oturdum. Eski tarzda bir sex filmi oynuyordu.

Gözüm karanlığa alıştıktan sonra çevreyi incelemeye başladım. 31 çekenler, yanyana oturmuş birbirinin aletlerini sıvazlayanlar... İşte aradığım yeri bulmuştum. Bir müddet sonra bir iki koltuk yanıma 50-55 yaşlarında bıyıklı birisi oturdu. Sinemanın ışığı belli anlarda onu belirgin yapıyordu. Şansıma tam istediğim gibi biriydi. Olgun ve göbekli erkeklerden çok hoşlanıyordum. O sırada herkesin yaptığı gibi bende aletimi dışarı çıkarmış sıvazlamaktaydım. Arada sırada yanımdaki adama baktığımda onun da aynı şeyi yaptığını ve yaklaşık 17-18 cm lik aletini bana bakarak ve göstererek sıvazladığını gördüm. İçimde fırtınalar kopuyordu, ne olacaksa olsun dedim. Adama ve aletine bakarak aletimi sıvazlamaya başladım...

Adam mesajımı almış olacak ki, kalkarak hemen yanımdaki boş yere oturdu ve hiç zaman bile kaybetmeden elini aletime atarak okşamaya başladı. Aman Tanrım dedim içimden, bunu ilk defa yaşıyordum ve inanılmaz heyecanlanmıştım. Adam elimi tutarak kendi aletine götürdü ve okşamamı istedi. Yine ilk defa kendiminkinin dışında bir erkeğin sikini elimde tutuyor ve okşuyordum. Bu arada adam elini pantolonumun içinden popomun altına sokmuş ve deliğimi parmaklıyordu. Korkunç bir zevk alıyordum. Beni öpmeye başladı, ilk defa bir erkekle öpüşüyordum. İlk başlarda çekiniyordum, ama kendimi bırakarak, kendimi teslim ettim ona. Artık ben de ona karşılık veriyordum...

Kafamı tutarak aşağıya doğru bastırdı ve sikini ağzıma almamı sağladı. İlk önce ufak darbelerle 18-19 cm lik aletinin başına dil darbeleri attım. Hemen akabinde ağzıma aldım ve emmeye başladım. Bu işi eğilerek yaptığım için popom daha açıkta kalmış ve adam daha rahat şekilde kalçamı elliyor ve deliğimle daha rahat şekilde oynuyordu. O kadar zevk alıyordu ki, “Em karıcığım, harikasın, bitirdin beni!” diye mırıldanıyor, bu da beni daha ateşlendiriyordu. Heryerimi okşayıp öpüyordu, ben de aynı şekilde ona karşılık veriyordum. Geleceğimi söylediğimde, iki parmağını götüme sokup, diğer eliyle sikimi sıvazlamaya başladı ve beni getirdi...

Boşalmama rağmen içimdeki açlık dinmemişti. Şimdi sıra bendeydi. İlk erkeğimi mutlu etmeliydim. Derhal kucağına doğru eğildim ve sikini iki elimle kavrayıp ağzıma aldım. Emiyor, sıkıyor, erkeğime zevkli anlar yaşatmayı istiyordum. Zaten onun çok zevk aldığı inlemelerinden kendini belli ediyordu. Arada o taş gibi sikini ağzımdan çıkarıp yüzüme sürüyordum. Taşaklarını emerken titremeye başladı. Boşalacağını anlayıp geri çekmek istedi, ama ben ilk erkeğimin dölünü ağzımda tatmayı istiyordum. Emmemi hızlandırdım ve bir anda ağzımın içi sıcak döllerle dolmaya başladı. Harika bir histi, ziyan etmeden hepsini yuttum. Sonra ikimiz de doğrulduk ve toparlandık. “Harikaydın karıcığım!” deyip yanağımı öptü. “Sen de harikaydın canım!” deyip elimi sikinin üstüne koydum...

Işıklar yandı ve ilk film bitti, adam da kalkıp gitti. Bir süre sonra ikinci film başladı. Az önce bizi seyreden tinerci tipli bir genç yanıma oturdu ve sikini çıkarıp, “Hadi başla yalamaya!” dedi. “Sen de benimkini yalayacakmısın?” deyince, cebinden falçata çıkartıp, “İstediklerimi yap yoksa çizerim!” dedi. Korkmuştum, tinerci gencin sikini yalamaya başladım. Bir süre yalattıktan sonra, “Yeter!” dedi ve pantolonumu dizlerime kadar indirmemi emretti. Dediğini yaptım. Beni koltuğa doğru domaltıp, sikini götüme zorlamaya çalışırken, ışık odasından olanları gören sinemacı yanımıza gelerek, tinerciye, “Kalk lan, kırmayayım bir yerini, siktir git burdan, bir daha da gelme!” dedi. Tinerci kalkıp gittiğinde, sinemacı bana, “Gel sen de burdan çık, kimse görmesin!” diyerek kolumdan tuttu ve salondan dışarıya çıkardı, ordan da ışık odasına götürdü...

İçeride başka bir arkadaşı daha vardı. Arkadaşına, “Bak içerde bunu tinerci zorla sikecekti, kurtardım, şimdi bana borçlandı!” dedi. Sonra bana dönüp, “Artık borcunu ödersin herhalde, hadi göster bakalım hünerlerini!” diyerek sikini dışarı çıkarttı. Ben de minnetimi göstermek için yalamaya başladım. Akadaşı da çıkarttı sikini ve yüzüme sürmeye başladı. Sinemacı arkama geçip pantolonumu çıkarttı, masaya domaltıp kayganlaşmış sikini götüme yavaşca sokmaya başladı. İlk defa sikileceğimi, yavaş sikmesini söylememe bile fırsat vermeden hepsini birden köklemişti. Götümün yarıldığını hissettim, fakat hem korkudan hem heyecandan bağıramadım. Arkadaşı da ağzıma verdi. Götüm sikilirken, ben de arkadaşının sikini somuruyor ve inliyordum. Sinemacı 6-7 dakika sikti götümü ve içime boşalıp çekildi. Hemen arkadaşı arkama geçti ve daha büyük olan sikini döller akan götüme sokarak, hızlı hızlı sikmeye başladı. Kısa sürede o da içime boşaldı ve çekildi...

Doğruldum, üstümü başımı düzeltip, ikisine de teşekkür ettim ve çıkıp gittim. Ogün sinemada olanları hiçbir zaman unutmadım ve hep hasretini çektim.

[Berk]

No comments:

Post a Comment