xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Kaşar Komşumuz Sibel Ablayı Sonunda Ben De Siktim!

Kaşar Komşumuz Sibel Ablayı Sonunda Ben De Siktim! (Onur 20 Y., İzmir / Türkiye)

Merhaba ben Onur. 20 yaşında, 1.88 boyda ve 72 kiloda, siyah saçlı bir gencim. Kargo işinde çalışıyorum. Bizim tam karşımızda oturan, 3 çocuklu Sibel abla var. Kızı 20 yaşında, Ankarada okuyor, 9 ve 6 yaşlarında 2 oğlu Sibel ablayla kalıyor. Sibel abla 43 yaşında, 1.67 boylarında, sarı saçlı, kocaman götü olan, yaşına rağmen hala taş gibi bir hatun. Son zamanlarda hep gözüme çarpmaya başladı, balkonda çamaşır asarken giydiği sıkı taytlar ve domalmaları beni azdırıyor, ne zaman balkona çamaşır sermeye, balkon yıkmaya çıksa, ben çaktırmadan bakıyor, camdan onu izliyordum. Sibel abla bir Reklam şirketinde çalışyor. Bazen geç saatlerde Sibel ablayı evine erkekler arabalarla getiriyor, onlarla öpüşüp öyle evine giriyordu. Bu olay çok ilgimi çekmişti, herhalde kocasıyla cinsel hayatı yoktu ve başka erkeklerle sikişiyordu.

Bir gece mesaiye kalmıştım, saat gece 12’yi geçmişti, işten eve dönerken Erman abiye uğrayıp yarınki maça gidecekmiyiz diye soracaktım ki, Sibel ablayı saçı başı dağılmış bir şekilde, Erman abinin evinden çıkarken gördüm. Kenardan onların görmeyeceği şekilde izliyordum. Sibel abla kapıdan çıktı, gitmeden birşeyler konuştular, Erman abi Sibel ablayı dudaklarından öptü ve Sibel abla evine doğru gitti sonra. Erman abi 29 yaşında, eşinden boşanmış, evinde tek yaşayan biriydi, aramız çok iyiydi, beraber maçlara giderdik. Sibel abla gittikten 1-2 dakika sonra da ben Erman abinin kapısını çaldım. Yarınki maçtan falan konuşurken Sibel ablayı sordum, “Hayırdır Erman abi, yeni aşklara mı yelken açıyorsun?” dedim. “Yok be oğlum, o karı kaşarın önde gideni, herkese siktiyor kendini, kocası sikmediğinden gelene geçene amını deldiriyor, napalım biz de eli boş göndermiyoruz!” dedi. “Demek kaşarın önde gideni ha?” dedim. “Noldu, yoksa sen de mi sikmek istiyorsun o karıyı?” dedi.

“Erman abi, doğru söylemem gerekirse, son zamanlarda hep onu izliyorum...” dedim. “Oğlum gelip bana söylesene madem böyle durumlar var!” dedi. Hemen, “Erman abi Sibel ablayı bana da ayarlasana!” dedim. “Tamam paşam, bir kaç gün içinde ben onu eve çağırırım, evi sana teslim ederim, becerirsin onu!” dedi. “Tamam abi!” dedim ve Erman abilerden çıktım. İçimde çok büyük sevinç vardı. Heyecanla Erman abinin beni aramasını bekledim, Sibel ablayı sikmek için can atıyordum. Fakat o günün gelmesini beklerken yine Sibel ablayı dikizliyordum. Derken 3 gün sonra Erman abi aradı, “Paşam bu gece ben dışarda takılacam, geç gelirim, akşama doğru anahtarı almaya bizim kahveye gel, senin Sibel akşam saat 11 gibi gelecek, tamam mı paşam, hadi bakalım beline kuvvet!” dedi kapattı telefonu. Ben akşamdan kahveden anahtarı aldım ve Erman abilere gittim, içim içime sığmıyordu. Duşumu aldım ve heyecanlı bir şekilde bekliyordum Sibel ablayı...

Saat 11 gibi Sibel abla geldi zile bastı. Kapıyı açtım, Sibel abla içeri geçti ve “Demek bu gece senleyiz ha ufaklık?” dedi. Heyecanla, “Evet!” dedim. Üstümde sadece belime doladığım havlu vardı. Sibel abla, “Çıkar bakalım aletini görelim!” diyerek havluyu indirdi. Büyük ve kalın sikimi görünce şaşırdı birden, “Vaay bee, sende böyle bir yarrak olabileceğini hiç beklemiyordum!” dedi. Sikim yarı kalkıktı, eline alıp biraz okşadıktan sonra önüme çömelip, yalamaya ve emmeye başladı. İlk başta hepsini alıyorken, sikim büyüdükçe hepsini alamıyordu ağzına, yarısına kadar sokup çıkarıyordu anca. Sokup çıkarırken de bluk bluk sesler geliyordu. Hepsini almaya çalışırken gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Sonra taşaklarıma yöneldi, onları yalayıp, tekrar sadece bu sefer sikimin kafasını yalıyordu ve beni bitiriyordu...

Ayağa kalktı ve öpüşmeye başladık. Üstündeki kırmızı badisini ve altındaki eteğini öpüşürken çıkardım. Küçük kalp resimleri olan pembe külodu ve sütyeni ile kalmıştı. Ayakta biraz daha öpüştükten sonra, “Hadi yatakta devam edelim!” diyerek elimden tuttu ve beni Erman abinin yatak odasına götürdü. Beni yatağa itip, sütyen ve külodunu da çıkardı, yatağa yanıma uzanıp tekrar sikimi ağzına aldı. Taşaklarımı avuçlayarak sikimi yalıyordu. Ben ise Sibel ablanın göt deliğini elliyordum. Sonra Sibel ablayı sırtüstü yaptırıp bacaklarını ayırdım ve amını yalamaya başladım. Amını yalarken hemde parmaklıyordum. Sibel abla inliyor, “Süpersin koçum devam et!” diyordu. Sibel ablanın papatya gibi açılmış amını iyice sulandırarak yaladıktan sonra, “Hadi gir içime artık!” diyerek beni üzerine çekti ve bacaklarını iyice ayırdı...

Eliyle sikimi amının deliğine yerleştirip, “Hadi geçir!” dedi. Yüklenmemle birlikte hepsini köklemiştim ve Sibel abla, “Ayy, ohh, evet!” diye bağırmaya başlamıştı. 1-2 sokup çıkardıktan sonra hızlandım ve amında sertçe gidip gelmeye başladım. Sibel abla durmadan, “Helal be koçum, kökle!” diye bağırıyordu. Amına sokarken biryandan da boynunu ve göğüsleri yalıyordum. Sibel abla, “Mhhhhh, evet, devam, harikasın, ohhhh!” diye inleyerek aniden kasıldı ve orgazm oldu. Sikimi amında kıstırdı ve “Uf be koçum bitirdin beni!” diyerek hareket etmemi engelledi. Sonra beni üstünden itip sikimi ağzına aldı, 3-4 dakika sakso çektikten sonra dörtayak domaldı, arkadan amına girdim. Sibel ablanın amını biraz öyle siktikten sonra, yeniden pozisyon değiştirdik ve bu sefer kucağıma oturdu. Sikime hızlı hızlı oturup kalkarken, “Köpeğinim senin, sik Sibel ablanı, sik patlat amımı!” diyordu inleyerek...

Sibel abla kucağımda oturup kalkarken, ben de alttan pompalıyordum. Sibel abla bir kez daha orgazm olduğunda artık ben de boşalacaktım. “Geliyorumm!” dediğimde, Sibel abla üstümden kalktı hemen ve sikimi ağzına aldı, emmeye başladı. Böğürerek ağzının içine boşaldım. Sibel abla hepsini yuttuktan sonra, “Süperdin koçum, senin bu sikini unutmayacağım, telafisini yine yaparız!” dedi, dudağıma bir öpücük kondurup duşa gitti. Evindeymiş gibi davranıyordu, eee tabi burda sikişe sikişe kendi evi gibi olmuştu...

Sibel ablayı geçenlerde de tekel bayii Süleyman abinin arabasında gördüm. İyice kaşar olmuş, gelen geçen sikiyor Sibel ablayı!

[Onur]

No comments:

Post a Comment