xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Karımı Kayınpederin Yatağında Siktim 4. Çocuk Yolda!

Karımı Kayınpederin Yatağında Siktim 4. Çocuk Yolda! (Selahattin 47 Y., İstanbul / Türkiye)

Haftasonu karım ve çocuklarla kayınpederleri ziyarete gitmiştik, gitmişken de orda 1-2 gün kalacaktık. Evleri iki katlı, kayınpederler üst katta kalıyorlar, alt katı pek kullanmıyorlar. Neyse oturduk çaydı sohbetti derken akşam oldu, hep birlikte üst kattayız, yemek yedik, geç vakte kadar sohbet ettik, biz kayınpederle ikişer duble içki içtik. Yatma vakti geldi. Karımın en küçük kardeşi (Baldızım) Nilay da ordaydı. Kendisi Üniversitede okuduğundan epeydir görmüyordum. Ama Nilay öyle bir serpilmiş, güzelleşmiş ve sexyleşmişti ki, tam bir afet olmuş. Sarı uzun saçlı, incecik fizikli, manken gibi bir kız. Kim nerede yatacak diye konuşulurken, Nilay, “Çocuklar benim yanımda yatsınlar, ablamda rahat bir uyku uyusun, yoldan geldiler, o kadar çocuk olunca baya uykusuz günler geçirdi.” dedi. Kaynanam da, “Siz bizim odada yatın, biz çocuklarla alt katta yatarız!” dediler.

Üstümüzü başımızı değiştirdik pijamaları giydik. Kayınpeder ve kaynanam büyük kızımla küçük kızımı alıp alt kata yatmaya gittiler. Baldızım Nilay da küçük çocuğumuzu aldı, bizim olduğumuz kattaki odasında yatacaklardı. Karımla ben, kayınpederin yatak odasına çekildik. Yatmaya hazırlandık. Yatmadan önce ben lavaboya gittim. O sırada baldızım Nilay da tuvalete gitmek için odasından çıkınca koridorda karşılaştık. Baldızım pijama tarzı ince bir şort giymiş, içine giydiği tanga belli oluyor. Epeydir kalkmayan benim sik, neden oldu anlamadım ama o anda kalktı. Nilayın tuvaletten çıkmasını beklerken, sikim insin diye balkona bir sigara içmeye çıktım. Sikim insin diye başka şeyler düşünüyorum sigaramı içerken. Sigaramı bitirdiğimde sikim inmişti. Tekrar lavaboya gittim, baktım meşgul. Tam beklemekten vaz geçecektim ki, Nilay işini bitirmiş çıktı, “İyi geceler enişte!” diyerek odasına gitti. Arkasından, pijamadan belli olan tombul götünü ve tangasını görünce benim sik yine kazık gibi oldu. Anlamıyordum, benim sike bugün neler oluyordu. Lavaboya girdim, sikimin inmesini bekledim ve işeyip çıktım, karımın yanına gittim...

Odaya girdim, karım eşyaları düzeltirken pijamayla domalır halini gördüm benim sik yine kalktı dimdik oldu. Bu işi anlamadım, zira karıma epeydir sikim kalkmıyordu. Karım döndüğünde kalkık sikimi gördü ve, “Aaa, seninki kalkmış, hayırdır ne oldu buna böyle?” dedi. Karımda şaşırmıştı bu işe. “Valla bilmiyorum karıcığım, seni böyle görünce kalktı işte, hadi sikişelim!” dedim. Karım da, “Şaşırma herif, yanda çocuk var, Nilay var, altta annem babam var, ses falan gider, rezil oluruz, 1-2 gün idare et eve gidene kadar!” dedi. Yatağa girdik ama benim sik hala dimdik duruyor, bir türlü uyuyamıyorum, oflayıp pufluyorum. Karım elini sikime attı yokladı, baktı hala kalkık, “Töbe töbe, başka şeyler düşün Selahatinciğim, artık yat uyu!” dedi. “Uyamıyorum canım, hadi sessizce yapalım, yoksa uyuyamayacağım, butün gece böyle kalkık sikle kıvranıp duracağım!” dedim. Karım da, “Manyadın mı herif, sonra yanımızda ne doğum kontrol hapı var, ne de prezervatif! Birdaha hamile kalmak istemiyorum, 3 çocuk neyimize yetmiyor!” dedi...

“Dikkat ederim, içine boşalmam, birşey olmaz, hadi sikişelim karıcığım!” dedim. Karım sonunda pes etti ve “Sessiz ol o halde, kimse duymasın! Bak içime boşalırsan oyarım gözünü!” dedi. “Tamam karıcığım!” deyip öpüşmeye başladık. Karım pijamasının üstünü çıkardı sadece altında şortu kaldı. Ben zaten başlamadan çıkardım herşeyi, dimdik sikle onu bekliyordum. Karım göğsümden göbeğime ellemeye başlayarak sikimi tuttu ve asılmaya başladı. Bir yandan da öpüşüyorduk, ben de karımın göğüslerini yoğuruyorum. Karım eğildi ve sikimin kafasını öpmeye başladı, sonra artık iyice ağzına sokup çıkarmaya başladı. Diliyle daireler çiziyordu. Sikimi yalarken taşaklarımla oynaması beni iyice zevke getirmişti, şaçlarından tutarak kafasını sikime bastırıyordum. Sikim karımın gırtlağına kadar girip çıkıyordu. Sonra sikimi yalamayı bıraktı ve pijamasının altını küloduyla birlikte çıkarıp, “Hadi aşkım gir artık içime!” deyip sikimin üstüne oturdu ve zıplamaya başladı. Karım duyulacak diye sesini çıkarmıyor, sadece hafiften Ihh! Ihh! diye inliyordu...

“Süpersin kocacığım!” diyerek hızlı hızlı zıplayan karımın göğüsleri de futbol topu gibi zıp zıp zıplıyordu. Karım artık iyice zevke gelmişti, bağırmamak için dudaklarını ısırıyordu. Pozisyon değiştirip, karımı bu sefer altıma aldım, sikimi amına piston gibi sokup çıkartıyordum. Karım arada bir kendini kaybedip sesli bağırıyor, sonra farkına varıp sesini kısıyordu. Karım iyice azmış ve amı iyice ıslanmıştı. “Ohh ohh, hızlı yap hayatım, boşalıyorum ben, hadi hızlı!” diyordu. Daha da hızlandım ve karım boşalırken ben hala amına girip çıkıyordum. Ben de boşalacaktım, ama amından çıkamadan karımın içine boşaldım. İçine boşaldım diye kızmasını beklerken, karım kendinden geçmişti, o anda artık umurunda değildi. Karımın üzerinden kalkıp yanına uzanınca, karım sönen sikimi ağzına aldı yalamaya başladı. Karım sikimi yalarken ben nedense Nilayı düşünüyordum. Çok geçmeden sikim tekrar kalktı...

Sikimin yeniden kalktığını gören karımın gözleri parlamıştı, “Hadi birdaha yapalım kocacığım!” diyerek domaldı. Ben hemen arkasına geçtim, belini kavradım amına tekrar girdim ve pompalamaya başladım. Benden sessiz olmamı isteyen karım sesli bir şekilde inliyor ve “Ay ay, hadi kocacığım patlat amımı, patlat!” diyordu. Bunun üzerine ben iyice hızlandım, şap şap seler çıkıyordu artık. Yan odadaki baldızım çıkan sesleri duydu mu bilmiyorum artık. Karımla birlikte ben de iyice azmıştım, amından sikimi çıkardım, karımı sırtüstü yatırıp öpüşmeye başladık. Karımın boynunu göğüslerini yalıyordum. Karım sa, “Gir içime canım, hadi!” diyordu. Karımın amına tekrar girdim, patır patır sikiyordum. Karım boşalmaktan amı sırılsıklam oldu. Kayınpederlerin evinde olduğumuzu unutmuştuk, durmadan pozisyon değiştirerek ve kendimizi frenlemeden sikişiyorduk. Sonra kucağıma aldım havaya zıplatmaya başladım, karım sesli bir şekilde inlerken ben de artık patlamak üzereydim. Kucağımdan indirdim ve sikimi ağzına verdim. Sikimi karımın ağzına soktukca bluk bluk sesler çıkıyordu...

“Geliyorum aşkım!” deyince karım saksoyu iyice hızlandırmıştı. “Geldim aşkım!” diye böğürerek karımın ağzına boşaldım. Karımın ağzı yüzü döl içinde kaldı. İkimiz de yanyana yatağa uzandık, karım derin bir, “Ohh beee!” çekti. Ben de, “Aşkım nasıl, güzel olamadı mı, bak şimdi rahat rahat uyuyacağız!” dedim. Uyumak üzere birbirimize sarıldık, karım melekler gibi uyudu, ama ben busefer baldızım Nilayı düşünmekten uyuyamadım!

İstanbula döndük ve aradan baya bir zaman geçti, karım, “Adetim gecikti!” dedi. Kontrole gittiğinde yeniden hamile olduğunu öğrendik. İşte böyle, baldızı o halde görünce azdım ve 4. çocuğu kayınpederin yatağında peydahladık!

[Selahattin]

No comments:

Post a Comment