xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

İlk Eşcinsel İlişkim Almanyada Almanla Oldu!

İlk Eşcinsel İlişkim Almanyada Almanla Oldu! (Hasan 38 Y., İstanbul / Türkiye)

38 yaşında, başarılı kariyeri olan biriyim. 5-6 yıl öncesine kadar sadece kadınlarla ilişkiye giriyordum. İyi görünümlü ve kariyer sahibi olduğum için çekici kadınlarla birlikte olmakta zorluk çekmiyordum. Ama içimde sürekli değişiklik arayışı, yeni birşeyleri denemek arzusu vardı.

Arada bir eşcinsel sitelere giriyor, seks hikayeleri okuyordum. Bir süre sonra chatleşmeye başladım, ama bir türlü cesaretimi toplayıp gerçekleştiremiyordum. Yurtdışı seyahatlerimden birinde birkaç içkiden sonra cesaretimi toplayıp zincirimi kırmaya karar verdim ve uzun süredir yazıştığım (Alman) kişiyi aradım. Yarım saate kadar otele geleceğini söyledi. Hemen duşumu yapıp beklemeye başladım. Dakikalar geçmek bilmiyor, yüreğim dışarı çıkmak istercesine çarpıyordu. Kapı çaldığında ise damarlarımın şiştiğini, terler boşaldığını hissettim, ayaklarım birbirine dolaştı. Kapıyı açtığımda kendini tanıttı. Hoşgeldin! dediğimde bana sarılıp benimle içeri yürüdü. Onun doğallığı ve sakinliği beni de biraz rahatlattı, ama kalbim inanılmaz bir hızla atıyordu.

Yatağın kenarında önce biraz oturduk konuştuk, hafifçe dokunuyorduk sadece. Ona ilk olacağını söylediğimde, merak etmememi, rahat olmamı söyledi. Nitekim sonunda onun fazlasıyla haklı olduğuna karar verdim.

Elim yavaş yavaş bacak aralarına kaydığında inanılmaz büyük bir penisle karşılaştım. Yavaş yavaş birbirimizi soyduk. O dudaklarını boynuma, göğüslerime, vücudumun her noktasına değdirdikçe inanılmaz heyecanlanıyor, ama yavaş yavaş kendimi olayların akışına bırakıyordum. Onu tamamen soyup boxer ile bıraktım. Yavaş yavaş vücudunu ellerim dudaklarım ve dilimle keşfe başladım. Boxer’ini çıkartarak aletini serbest bıraktığımda ise yarağının yarı inik hali bile benimkinden büyüktü. Yavaş yavaş kasık aralarını, taşaklarını yalamaya ve okşamaya başladım. İlk oralımı vermek için sabırsızlanıyordum. Sonra yavaş yavaş şaftını alttan üste doğru yalamaya, ellerimle okşamaya başladım. Sünnetsiz kafasına dil darbeleri attıkça kafası ortaya çıkmaya başladı ve onu deli gibi emmeye başladım. Partnerim zevkten inledikçe ben daha çok zevk alıyor, daha da derinlere alıyordum gırtlağımdan içeri. Ağzıma boşalma anını hemen hissetmek istiyordum, ama partnerim beni yavaşça yukarı çekip, ilkini böyle yaşatmak istemediğini söyledi.

Beni yatırıp yavaşça üzerime uzandı ve dudaklarımız dillerimiz birleşti. Elleri vücudumum her yerindeydi. Sonra yavaş yavaş boynumu yalamaya başladığında inlemelerim artmaya başladı. Vücudumun her noktasını keşfettiği 1 saat boyunca ince ince inledim, ta ki diliyle arka deliğime darbeler vurmaya başlayana dek. O anda inlemelerim artarak daha da yoğunlaştı.

Artık zevkten titriyordum, dayanacak halim kalmamıştı. Onu içimde istiyordum. Çok sefkatli davranıyordu. Beni yan yatırdı ve kaşık pozisyonuna getirdi. 19 cm’lik aletinin ucunu, çok yavaş, hiç acele etmeden, alıştıra alıştıra soktu. Bu arada beni sürekli öpmeye iltifat etmeye devam ediyordu. Sevişmeye başlamamızın üzerinden 1 saat geçmişti. Yarağının küçük kısmı ile acele etmeden beni alıştırmak için yavaş yavaş gidip gelerek yarısına kadar sokmuştu. Canım acıyordu ama zevkim onu fazlasıyla bastırıyor, sürekli inliyor, ona ne kadar harika olduğunu söylüyordum. Gerçekten de harika sevişiyordu. “Ne olur artık içime tamamen sok!” diyordum, ama dinlemiyordu.

Bir anda geçirdiğinde şimşekler çaktı gözlerimde ve elimde olmadan bağırdım. “İstersen çıkabilirim, bırakabilirim...” dedi, ama ben cevap olarak sadece, “Kıpırdama!” diyebildim. Halen sarhoş gibiydim. 1-2 dakika kadar sonra kalçalarımı yavaş yavaş oynatarak, içimde küçük daireler çizmeye ve girip çıkmasını sağlamaya başladım. Biraz daha alışınca bunu hızlandırmaya ve giriş çıkışları küçükten daha uzun vuruşlara çevirmeye başladım. Zevkten bacaklarım titriyordu. O da zevkten inlemeye başlamıştı. O da katılıp darbelerle girişleri hızlandırıyor, o hızlandıkça, ben, “Daha hızlı gir, dibine kadar!” diye inliyordum. Kaşık poziyonunda olduğmuzdan onu göremiyordum, halbuki ilk orgazmı yaşarken birbirimizin yüzünü görmemizi istiyordum.

Onu sırtüstü yatırıp üstüne çıktım. Artık yönetim bendeydi. 19 cm’in üstünde önce yavaş yavaş, sonra hızlanarak zıplıyordum adeta. Arkam yırtılıyor gibiydi, ama o kadar zevk alıyordum ki... Resmen götüm uyuşmuş, hissetmiyordum. Deli gibi inliyorduk ikimiz de. Ellerim göğüslerinde, bacaklarında ve taşaklarında geziyordu. Bir anda doğrulup oturma pozisyonuna geldi ve dudaklarıma delice yapıştı. Dillerimiz birbiriyle çılgınca sevişiyordu. Sırtımdan ter boşanıyordu. Başım bilinçsizce sağa sola gidiyor, çıkardığım sesler inleme mi, çığlık mı duyamıyordum bile. Sevişmeye başladıktan 2 saat kadar sonra, götüme patlarcasına bağırarak boşaldı. İçimden çıkarmadı ve ikimiz de ter içinde öpüşmeye ve sarılmaya devam ettik. Bana, “İlk ilişkin olması mümkün değil, inanılmaz sevişiyorsun!” dedi, ama 100’de 100 doğruydu. En önemli faktör, onun beni inanılmaz tahrik edip tetiklemesiyle kontrolü tamamen elden bırakıp içgüdülerimle hareket etmiştim.

Beraber duşa girdik ve orada öpüşmeye devam ettik. Yavaş yavaş aşağı indim. Bekaretimi, inanılmaz bir zevk vererek alan bu güzel penise hakkını vermek istiyordum. Başını önce öpüp ardından dil darbeleri atmaya başladım. Sonra onu yatağa götürüp yatırdım. Taşaklarını ağzıma alıp emiyordum, sonra şaftını yaladım ve büyük bir zevkle ağzıma zor siğan yarağı ağzıma almaya başladım. Bir yandan da baş ve işaret parmağımla daire yaparak masaj yapıyordum. Diğer elim de kasıkları, taşakları ve vücudunda gezerken, bana yine, “Harikasın, müthişsin, bu senin ilkin olamaz!” deyip duruyordu. Bir süre sonra konuşmalar inlemelere dönüştü ve ağzıma ilk patlamayı yaşadım. Tadı biraz tuhaf geldi, ama zevk sarhoşluğuyla bir kısmını yuttum.

Sertliğini kaybetmeden beni sırtüstü yatırdı. Önce bacaklarımı omuzlarına alıp içime girdi. Sonra bacaklarımı indirdi ve içimdeyken üzerime uzandı. Aynı anda hem içimde gidip geliyor, hem de öpüşüyorduk. Başta bacaklarımı yanda tutarken, bir süre sonra onun beline doladım ve kalçalarından bastırarak, “Daha hızlı gir, daha sert sik!” diye yalvarıyordum. İkimiz de ter içindeydik. Yarım saat kadar böyle devam ettikten sonra, beni köpekleme pozisyonunda sikmesini istediğimi söyledim. Beni domaltıp belimden bastırdı ve yavaş yavaş girdi. O yavaş yavaş girip çıkarken ben de daireler çizerek her noktama değmesini sağlıyordum. Bir süre sonra onun giriş çıkışlarıyla birlikte ben de kalçalarımı daire dışında ileri geri hareket ettiriyordum.

Gözlerim kararıyordu zevkten, onun da inlemeleri yükselmeye başlamıştı. “Hadi daha sert sokup çıkar, parçala beni!” deyip duruyordum. Birkaç gidiş gelişten sonra boşalacak gibi görünmesine rağmen, 15 dakika bu tempoda sikmeye devam etti. Bacaklarım adeta uyuşmuş hissetmiyordu artık. Zevkten bağırmaya başladığında, o muhteşem aleti götümden çıkarıp ağzıma aldım ve olabilecek en hızlı şekilde, en derine gidip geldim, ağzıma sokup çıkarırken kalın başına dilimle darbeler atıyordum. 1 dakika kadar sonra çığlıklarla ağzıma boşaldı ve busefer hepsini yuttum. Ağzımdan çıkarmadım ve birkaç dakika emmeye, öpmeye ve dilimle ufak darbeler atmaya devam ettim. Bittiğinde yatağa uzanıp öpüşmeye başladık ve o yine “Sen kesinlikle bakire olamazsın, bu senin ilk seferin olamaz!” deyip duruyordu.

Uyumadan önce 1 kez daha birlikte olduk, tam 2 saat boyunca her pozisyonda götümü ve ağzımı keşfetti. Yorgunluktan ayaklarım titrerken uyuyakaldık.

Sabah ilk ben uyandım. Gözüm hemen inik haliyle bile muhteşem duran sünnetsiz sikine takıldı. Ona oral vererek onu uyandırdım ve çılgınca sevişmeye devam ettik. O gün dönmem gerekirken, 1 gün daha uzattım ve ertesi akşama dek devam ettik.

Onunla 3 kez daha haftasonu geçirdim ve herbiri muhteşemdi. Bir dakikasını bile boşa geçirmiyorduk. 3 yıldır yurtdışına gidemiyorum. Arada 2 kişi ile tek seferlik beraberliğim daha oldu, ama hiçbiri O’nun yerini dolduramadı.

[Hasan]

No comments:

Post a Comment