xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Baldıza Yunanistanda Öyle Bir Kaydım Ki!

Karımı Amcamla Birlikte Siktik! (Ömür 32 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhabalar, daha önce karımın iş arkadaşı Sedatla sikişmesini anlatmıştım, şimdi de karımla Amcamı ziyarete gidişimizi anlatmak istiyorum. Karımla evlendiğim zaman benim ikinci, karımınsa ilk evliliği idi. Yeni evlilerin rutin turlarından akraba turlarını bilirsiniz, ozaman bütün akrabaları ziyaret etmek karımı da beni de oldukça bezdirmişti. Yeni evlendiğimizde ziyaret etmediğimiz tek akrabam kalmıştı, o da ozamanlar Almanyada yaşayan amcam idi. Amcamın kesin dönüş yaptığını öğrenince sevinçten uçuyordum, çünkü amcam ile arkadaş gibiydik. Karıma, Almanyadan dönen amcamı ziyarete gideceğimizi söylediğimde, karım akraba ziyaretlerinden hoşlanmadığı için suratını buruşturmuştu. Amcamın yengemle uzun zaman önce boşandıklarını ve yalnız yaşadığını, çok neşeli, matrak ve arkadaş gibi olduğunu, yaşına göre çok ileri görüşlü olduğunu ve rahat olmasını söyleyince, karım amcamı ziyarete gitmemizi kabul etti...

Amcama telefon açıp geleceğimizi haber verdikten sonra, akşam üzeri yola çıktık. Haftasonu olduğundan trafik yoğun idi, arabayla gitmek insanın sinirlerini bitirirdi, hem amcamla nezaman biraraya gelsek içeceğimizi bildiğim için toplu taşıtla gitmeye karar verdik. Otobüs vapur derken karşıya geçtik, Kadıköyden tekrar otobüse bindik. Yazın sıcağı ve otobüsün tıklım tıklım olmasını göze almıştık. Karımın üzerinde tek parça bir elbise ve sıkışa sıkışa otobüsün arkasına ilerledik. O kalabalıkta karım belime sarıldığında sikim kazık gibi olmuştu. Karımın kulağına, “Aşkım biraz gayret edersen boşalacağım!” :) dedim. Karım da, “Ben de aşkım, şuan tost oluyorum!” dedi...

Karımın arkasında genç bir delikanlı yüzünü benden saklamaya çalışıyor ve karımın kalçalarına istemiyerek dayanıyordu, yüzü kıpkırmızı olmuştu. Delikanlının bu durumu beni dahada tahrik etti. Bir ara delikanlı ile gözgöze geldik, delikanlıya (sorun yok) anlamında hafif tebessüm edip gülümsedim. Delikanlı rahatlamış olacak ki, karıma biraz daha dayandı ve karım bana adeta itelendi. Karım kulağıma fısıladayarak, “Aşkım şuanda kalçalarımın arasında harika bir yarrak var!” dedi. Ben de, “İyi ya işte, keyfini çıkar aşkım!” dedim. Bunun üzerine karım delikanlı ile benim aramda kalçalarını oynatmaya başladı. Karım resmen dorukta idi. Delikanlı bizden aldığı cesaretle ve havanın kararmış olmasından, otobüsün de tıklım tıklım olmasından faydalanarak bir elini aşağıya indirip karımın mini elbisesinin altına soktu, (o sırada karımın külodunu hafif indirmiş). Delikanlı da ben de arada bir etrafa bakıyorduk, kimse farkında değildi...

Bir an karım bana daha sıkı sarılıp kulağıma, “Aşkım şimdi de sikini çıkardı ve götüme sokmaya çalışıyor!” dediğinde, çılgınca tahrik olmuştum ve “Zevkini çıkar aşkım!” dedim. Karım kalçalarını arkaya kıvırarak bastırıp dudaklarını ısırıyordu. Kulağına, “Girdi mi?” diye sordum, ancak karım cevap bile veremedi. Delikanlı kollarımdaki karımın götünü resmen ayakta sikiyordu. Az sonra delikanlı gözlerime baka baka karımın götüne boşaldı. Tabi karım da kollarımda hafif hafif sarsılıyordu. İneceğimiz durağa yaklaştığımızı karıma delikanlının da duyacağı şekilde haber verdim. Delikanlı hemen toparlandı, fermuarını ve karımın külodunu yukarı çekti, birşey olmamış gibi etrafına bakınmaya devam etti. Otobüs durakta durunca, zaten arka kapının ordaydık, hızlıca indik...

Karım ayakta zor duruyor ve heyecandan nasıl titriyor ama. “Aşkım götümden döller küloduma akıyor!” dedi. Ben de terden sırılsıklam olmuştum, “Aşkım amcama vardığımızda ilk iş olarak duş alalım. Hem otobüste nasıl canım çekti bilemezsin, senin o götünü banyoda ben de sikeceğim!” dedim. Amcamın evine geldiğimizde amcam bizi güleryüzle karşıladı. Ayaküstü karımla amcamı tanıştırdım, tokalaşıp öpüştüler. Sonra benle tokalaşıp sarıldı ve “Hayırdır bitkin görünüyorsunuz?” dedi. Karım da amcama, “Kusura bakmayın, otobüs çok kalabalıktı terledik, hemen duş almalıyız.” dedi. Amcam da, “Burası sizin eviniz, benden çekinmeyin, rahatınıza bakın!” dedi. Karımla ben hemen banyoya gittik. Karım elbisesini çıkardığında gerçekten de götünden delikanlının dölleri süzülüyordu. Ben de soyundum ve karımla duşun altında öpüşmeye sevişmeye başladık. Karımı küvette domaltıp delikanlının genişlettiği götüne sokup yavaş yavaş sikmeye başladım. Karım kendinden geçmiş, nerede olduğumuzu dahi unutmuş, yüksek sesle inliyordu. Öyle ki kapının açılıp amcamın bize giyecek getirdiğini dahi farketmedi. Amcam bana göz kırparak gülümsedi, ben istifimi bozmadan karımın götünü sikmeye devam ettim. Amcam sessizce banyonun kapısını kapayıp çıktı...

Eskiden amcamla birlikte çok hovardalığa giderdik, hatta bir seferinde orospunun birini birlikte sikmiştik. Aklıma o anlar geldikçe karımın götünü daha sert sikerek boşaldım. Sonra duşumuzu alıp kurulandık. Amcamın az önce getirdiği giysilere baktım, bana şort ve tişört, karıma da incecik tül gecelik bırakmıştı. Ben şortu ve tişörtü giyip, karıma geceliği uzattım. Karım geceliği giyerek, “Ne yani, ben böyle mi çıkacam amcanın karşısına? Külotsuz sütyensiz, sadece gecelikle?” dedi. “Aşkım amcamla arkadaş gibiyiz, rahat ol!” dedim. Karım, “Bence sorun yok, fakat amcan beni bu halde görünce azarsa karışmam!” dedi. Ben de, “Aşkım elbiseleri getirdiğinde zaten yeterince azdırmışızdır!” dedim. Karım, “Yoksa sikişirken gördü mü bizi?” dedi. Gülerek, “Gördü tabii, gözleri bayram etmiştir!” :) dedim ve salona geçtik...

Dikkat ettim de amcamın önü resmen çadır kurmuştu. Oturup sohbet falan derken, amcamın hazırladığı masada birşeyler atıştırdık. Karnımız doyunca amcam masayı toplamaya kalktı, fakat karım müsade etmedi. Amcama, “Burasının bizim evimiz olduğunu söylediniz, siz oturun ben toplarım!” dedi. Biz geçtik üçlü koltuğa oturduk. Karım tencere tabakla mutfağa gidince amcam bana, “Bu kadar güzel ve sexy bir kızla evlendiğin için aferin sana! Bunu kutlayalım!” diyerek, Almanyadan özel olarak getirdiği Viskiyi ve Çikolataları çıkardı, karımdan da mutfaktan 3 adet bardak istedi. Karım bardakları getirip ortamıza oturdu. Amcam bardakların hepsini doldurdu, kadehleri kaldırdık ve fondip yaptık. İkinci dublelerden sonra amcam karıma iltifatlar yağdırıyordu. Karım da bana, “Aşkım amcan çok tatlı birisiymiş!” diyerek ziyaretine geldiğimiz için memnuniyetini belirtti...

Muhabbet ilerledikçe ve Viski şişesinin dibi görünmeye başladıkça karımla amcamın arasındaki samimiyet de artmış, konuşurken birbirlerine dokunmalar, birbirlerinin bacaklarına ellerini koymalar falan başlamıştı. Amcam karımın bacağına elini koymuş, bana, “Çok şanslısın, bak karının güzelliğinin kıymetini bil, aksi halde elinden alırım!” :) dedi. Ben de, “Bilmezmiyim amca, karımın hakkını herşekilde veriyorum!” :) dedim. Karım da amcamın yanağına bir öpücük kondurup, “Teşekkür ederim!” :) deyiverdi. Amcam daha bir cesaretle karımın bacağını artık resmen okşuyordu. Karım dizini hafif kaldırınca incecik geceliği kasıklarına kadar sıyrılmış ve külotsuz amı hafiften görünmeye başlamıştı. Amcam bana, “Hadi koçum Viskileri doldur!” dedi. Ben de boş şişeyi gösterip, “Bu bitti amca!” dedim. “İçerden getir, var daha!” dedi. “Tamam amca!” deyip gittim dolaptan Viskiyi aldım geldim. Geldiğimde amcam bir kolunu karımın boynuna dolamış, bir eli de bacaklarında, amına yakın yerlerde geziniyordu. Bu manzara beni otobüsten daha fazla tahrik etmişti...

Hemen Viskiyi açıp kadehleri doldurdum, biz amcamla fondip yaparken, karım artık yudum yudum gidiyordu. Bu karımın kafayı bulduğunun işaretiydi. Sürekli erotik fıkralar anlatmaya ve gülmeye başlamıştı. Amcamın önüne bakıyordum, siki öyle bir kalkmıştı ki, şortundan fırlayacak gibi duruyordu. Amcam karıma, “Nasıl, yeğenim seni yatakta mutlu ediyor mu?” dedi. Karım da, “Tabi ediyor amcacığım!” :) dedi. Amcam karımın geceliğini biraz daha yukarı kaldırdı, elini karımın amının üzerine koyup okşayarak, “Peki burayı yaladı mı hiç?” :) dedi. Karım daha cevap vermeden ben cevap verdim ve “Yalamazmıyım hiç amca, harika amı var!” :) dedim. Artık muhabbet hep belden aşağı olmuştu ve üçümüz de amlı sikli konuşuyorduk...

Bir süre sonra amcam artık karımın amını resmen okşuyordu, karım da koltuğa yaslanmış, hafif hafif inliyordu. Amcam karıma, “Banyoda harika alıyordun...” dedi. Karım da, “Siz de harika okşuyorsunuz!” :) dedi. Amcam karımın amının dudaklarını iki parmağıyla ayırıp klitorisini okşamaya başladı. Karım artık resmen sesli sesli inliyordu ve bir elini benim sikime, diğer elini de amcamın sikine atıp siklerimizi dışarı çıkarıp Stereo bir şekilde sıvazlamaya başladı. Amcam birden şortunu çıkarıp, “Bu harika götü birde ben sikeyim!” diyerek karımı belinden kavradığı gibi kucağına ters (sırtı amcama gelecek şekilde) oturtuverdi. Karım da amcama, “Bugün götten yiyeceğim 3. yarrak olacak!” :) diyerek biraz kalktı ve bir eliyle amcamın yarrağını götüne denk getirip yavaş yavaş oturdu. Köküne kadar aldıktan sonra inip kalkmaya başladı. Ben de karımın önüne geçip, iyce açılmış ve ıslanmış amını yalamaya başladım. Karımın götünde amcamın yarağı, amında benim dilim, bağıra bağıra inliyor, deli gibi zıplıyordu...

Karımın titreyerek boşalmasından sonra amcam karımı sikinden indirdi ve koltuğa sırtüstü uzattı. Bana, “Sen ağzına ver, biraz da ben yalayım amını, bu gece yarrak delisi yapalım orospu karını!” dedi. Ben bana denileni yaptım ve şortumu çıkarıp sikimi karımın ağzına verdim. Amcam karımın amına yumuldu ve deli gibi yalamaya başladı, resmen diliyle sikiyordu. Karım da benim sikimi deli gibi yalarken, biryandan da amcamın saçlarından tutmuş amına bastırıyordu. Çok geçmeden karım amcamın ağzına boşalmıştı bile. Karım sikimi ağzından çıkardı ve “Aşkım amcan amımı daha güzel yalıyor, bitirdi beni!” dedi. Amcam bu sözleri duyunca karımın amının sularını yalayarak, dilini hiç boşta bırakmadan göbeğini ve memelerini yalayarak emerek yukarı çıktı ve karımın dudaklarına geldi ve öpüşmeye başladılar. Öpüşürken amcam karımın amına bir koydu ki, karım çığlığı bastı ve bacaklarını amcamın beline dolayıp, tamamen kenetlendiler. Bana izlemekten başka yapacak birşey kalmamıştı, amcam karımı sikerken ben de Viskimi doldurdum ve izlemeye başladım...

Amcam boşalmak bilmiyor ve tempolu bir şekilde karımın amını sikiyor, sikerken de dudaklarını emiyordu. Amcam abartısız yarım saate yakın karımın amını siktikten sonra birden hırlayarak ve iniltilerle karıma öyle bir kenetlendi kaldı ki, karımın suyunu çıkaracak sandım. Amcam inleye inleye karımın amına boşalıyordu. Karımın bacaklarının titremesinden onun da orgazm olduğu belli oluyordu. Amcamın boşalması bittiğinde bir süre karımın üzerinde yığılı kaldı. Soluklanıp kendine gelince kalktı ve karımın dudaklarına bir öpücük kondurup, “Hayatımda siktiğim en güzel kadın sen oldun!” dedi. Karım da, “Olgun erkekler iyi siker derlerdi, bunun gerçek olduğunu sayenizde öğrendim!” :) dedi.

Amcam sikini sallaya sallya banyoya yıkamaya giderken, karım, “Hadi gel kocacığım, sıra sende!” dedi. Ben de, “Hayır aşkım, amcam banyodan çıkınca sen de bir duş al, sonra hep birlikte yatak odasına geçelim, amcam götünü sikerken ben de aynı anda amını sikmek istiyorum!” dedim. Amcamdan sonra karım banyoya girdi, yıkanıp geldi ve “Hadi ozaman!” dedi. Karımı kucakladığım gibi yatak odasına geçtik. Amcamla birlikte karımın yalanmadık yerini bırakmadık. Sonra karımı tost yaptık, amcam karımın götünü sikerken ben de amını siktim. Geceninin 3’üne 4’üne kadar çılgınlar gibi sikiştik. Sonra da sızmış uyumuşuz...

Ne kadar uyuduk bilmiyorum, uyandığımda yatakta tektim ve salondan sesler geliyordu. Gidip baktım, amcam karımı halıya sırtüstü yatırmış, Çarmıha gerer şekilde ellerini ve kollarını koltukların ayaklarına bağlamış, karımı inleterek amını yalıyordu. Karım çıldırmış gibi orgazm oluyor ve sanki işercesine boşalıyor, amının suları resmen etrafa fışkırıyordu. Amcama, “Yeter! Yeter bu kadar! Hadi sik artık!” diye yalvarıyordu. Amcam karımı dinlemiyor, yalamaya devam ediyordu. Ben de yanlarına gidip, “Amca daha fazla yalvartma karımı, sik artık!” dedim. Amcam karımın vıcık vıcık amına bir koydu ki, karım derin bir “Ooohhhhhh!” çekti. Amcam karımın amını sikerken ben de karımın ağzına verdim. Daha sonra amcam karımın amına, ben de ağzına yüzüne boşaldım...

Sonra da karımı çözüp üçümüz banyoya girip yıkandık ve kahvaltı yaptık. O hafta sonu amcamda kaldık ve sınırsızca sikiştik.

Sevgilerle.

[Ömür]

No comments:

Post a Comment