xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Genç Yakışıklı Masörle Seksli Masaj!

Genç Yakışıklı Masörle Seksli Masaj! (Aydın 32 Y., İstanbul / Türkiye)

Masaj yaptırmasını çok seven biriyimdir. İş için bulunduğum İzmirde, bir tatil günümde, arkadaşımın tavsiyesi üzerine bir masaj salonuna gittim. Arkadaşımın dediği gibi güzel nezih bir yere benziyordu. Rahatlatıcı oil masajı istediğimi söyledim ve masajını yapılacağı odaya geçtim. Girmeden önce üzerimde hiçbirşey kalmaması ve havlu ile örtünmemi söylemişlerdi. Ben de söylenen gibi yaptım ve havlu belimde, masaj yatağına sırt üstü uzandım, beklemeye başladım. İçeriye omuzları geniş, atletik vücutlu, orta boyda, 26-27 yaşlarında, adının Arda olduğunu öğrendiğim yakışıklı genç Masör girdi. Bana selam verip, eline masaj yağlarını alıp yanıma geldi ve ilk önce vücudumu yağladı. Artık vücudum yağ içinde parıldıyordu. Boynumdan başlayarak omuzlarıma ve göğüslerime indi. Karnıma ve kasıklarıma geldiğinde benim sikim kalkmaya ve havlunun altından belli olmaya başladı. Arda bunun normal olduğunu, vücut gevşeyince böyle tepkilerin verdiğini söyleyerek devam etti.

Artık bacaklarıma masaj yapıyordu ve ben iyice gevşemiş, rahatlamıştım. “İsterseniz havluyu alayım, kasıklarınıza ve bacak aralarınıza da yapayım?” dedi. Ben de, “Tamam.” dedim. Arda havluyu çekip aldı ve benim 16’lık sikim tam karşısındaydı. Kasıklarıma masaj yaparken arada eli sikime değince irkiliyordum. Sonra bacaklarımın arasına yapmaya başladı. Eli busefer taşkalarıma değiyordu. Biraz sonra taşaklarımı tutup ellemeye ve parmaklarını taşaklarımın altından götümün deliğine doğru uzatmaya başladı. Ben gevşemeden dolayı nerdeyse boşalmak üzereydim ki, birden bırakıp, “Artık sırtınıza ve belinize başlayalım...” dedi. Yüz üstü döndüm, götüm artık ona teslim olmuş gibi ortadaydı.

Sırtımı da yağladı ve masajı omuzlardan sırta, belime inerek yapıyordu. Bacakalarıma masaj yaparken, ben kendimi artık tamamen onun ellerine teslim ettim. Belimden kalçalarıma geldi ve elleri sanki kayıyor okşuyor gibi hareketlerle götümü elliyordu. Arada deliğimin çevresine parmakları ile baskılar yapıyor, deliğimi gevşetiyordu. Harketleri deliğimin çevresinde yoğunlaştı ve deliğime parmağının birini sokmaya başladı. Hiç zorlanmadan yağlı olan parmağı gevşemiş deliğime girdi. Ben de rahatlamanın da etkisi ile zevk alıyordum ve acaba nekadar ileriye gidecek diye düşünerek ses çıkarmadan beklemeye başladım. Bir eliyle götümü parmaklıyor, diğer eli ile taşaklarımı okşuyordu. Bir parmak iki oldu, üç oldu, derken artık deliğim tamamen gevşemişti. Sonra taşaklarımdaki eli çekildi ve bir süre sonra götümün ondan taraftaki yanağında bir sıcaklık hisettim, yarrağını çıkartıp sürtmeye başlamıştı...

Benden tepki gelmeyince iyice cesaretlenip, “İsterseniz yukarıya çıkıp belinize daha iyi masaj yapabilirim.” dedi. Ben de sadece kafamı salladım, onayladım. Bacaklarımın arasına üstüme çıktı. O da altını çıkarmıştı, belime masaj yaparken siki götümün yanaklarını arasına sürtüyordu. Ellerini götüme kaydırıp deliğime tekrar masaja başladı. Ellerine daha çok yağ alıp götümü ve deliğimi dahada kayganlaştırdı. Artık deliğime parmakları daha rahat giriyordu, ama bir türlü sikini deliğime getirmiyordu. Ben, “Biraz ordan omuzlarıma uzanırmısın?” dediğimde, biraz daha cesaretlenip sikini göt yanaklarımın arasına sokarak ellerini omuzlarıma uzattı. Siki artık deliğime baskı yapıyor, üstten sürtüyordu ama birtürlü deliğime sikinin başı denk gelip girmiyordu. Ben götümü biraz havaya kaldırıp biraz ona doğru itince, siki deliğimi buldu ve zorlamaya başladı. O da artık tamamen işin onda olduğunu anlamıştı. Sikini eli ile yağlayıp deliğimin tam üstüne getirip zorladı ve biranda löp diye girdi...

Sikini görmedim, ama büyükçe bir sike benziyordu, içimi doldurmuştu. Artk gitgele başlamıştı, altında ben inliyordum, o da, “Güzel götlüm benim!” diyerek üzerime uazanıp ensemi boynumu öpüyordu. Bir süre beni bu şekilde siktikten sonra çıktı ve beni sırt üstü çevirip bacaklarımı omuzlarına aldı. O sırada sikini elime alıp biraz okşadım, tahmin ettiğim gibi 19-20 cm kadardı. Sikini deliğime nişanlayıp soktu ve bacak omuzda sikmeye başladı. Tamamen onun olmuştum, çok güzel sikiyordu beni. Bir süre sonra, “Geliyorum!” diye inleyerek içime boşaldı. Siki küçülmeye başlayınca çıkardı ve “Şimdi senin rahatlama vaktin!” deyip sikimi eline aldı ve sıvazladı. Sonra ağzına alıp emmeye başladı. Ben de bir süre sonra onun ağzına boşaldım. Son damlasına kadar emdi. Müthiş rahatlamıştım. Banyo yapıp öyle çıkmamı söyleyerek, üstüm yağ içinde banyoya soktu beni, okşar gibi yıkayıp, kendisi kuruladı...

Ordan çıkınca hemen bana orayı tavsiye eden arkadaşımı aradım ve teşekkür ettim.

[Aydın]

No comments:

Post a Comment