xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Babası Sikemiyor, Oğluyla Sikişiyorum!

Babası Sikemiyor, Oğluyla Sikişiyorum! (Mualla 42 Y., İznik / Türkiye)

İsmim Mualla. 42 yaşında, fazla zayıf sayılamayacak, 1.65 boyunda, kapalı bir bayanım. 7 yıl önce eşimden ayrıldım. Genç yaşta dul kalışım benim cinsel yaşamdan koparmıştı. Burası müteassıp bir beldedir. Maddi durumum çok şükür iyidir, kendime ait 3 daireden gelen kira geliriyle geçiniyorum. Geçen sene yaşıma uygun tek çocuklu bir beyle evlendim. 18 yaşındaki üvey oğlum Cemil de bizimle yaşamaya başladı. Okuyor. Okulu gayet iyi, ama oldukça içine kapanık bir kişiliği var. Neyse, evlendikten 3-4 ay sonra, yeni kocama ne oldu bilmiyorum, ama seks hayatımız birden bitti. Adamda durup dururken bir isteksizlik başladı, ben de üzerine fazla gitmedim, ama bazı geceler sex özlemi çekiyordum. Bu konuda kimseyle de konuşamıyordum, böyle şeyleri birileriyle paylaşmak bu beldede imkansız bir şeydi, dedikodu bir yayıldı mı artık burası yaşanmaz hale gelirdi. Mecburen içime atmıştım.

Bundan 1 ay önceydi, kocam bir iş için birkaç günlüğüne İstanbula gitmişti. O gün üvey oğlum Cemil banyoya yıkanmak için girmişti, ancak su sesi gelmediğini farkettim. Şohben zehirlenmesinden korktuğum için bir telaş banyonun kapısına geldiğimde, içerden, Ahhh! Ohhh! sesleri ile karışık ‘şak şak’ sesleri geliyordu. Bu ilk defa dikkatimi çekti, eğilip anahtar deliğinden baktığımda, Cemilin masturbasyon yaptığını gördüm. Erkekliği, morarmış başıyla hatırı sayılır derecede büyüktü. Ne yapacağımı bilemedim, ama seyretmekten de kendimi alamadım. Bir anda elimin küloduma gittiğini ve amımı okşamaya başladığımın farkına vardım. Bunu istem dışı yapmıştım ve amım sulanmıştı. Resmen üvey oğlumun kalkmış ve sertleşmiş sikinden tahrik olmuştum. Ve o sırada Cemil boşalmaya başlamıştı. Çeşme gibi boşalıyordu ki, elinde benim penye külotlarımdan birini yarağına sürdüğünü gördüm. O anda çok karışık hislere kapıldım ve ne yapacağımı bilemedim. Sessizce banyonun kapısından uzaklaştım ve mutfağa gidip akşam yemeği için sofrayı hazırladım.

Cemil 10 dakika sonra banyodan çıktı, eşofmanını giyip geldi. Yemeğimizi yedik, çay’dı, TV’ydi derken vakit geç oldu, odalarımıza gittik yattık. Ama beni uyku tutmuyordu, üvey oğlumun banyodaki o hali hep gözümün önündeydi ve ister istemez elim yine amıma gitti. Amımı okşamaya ve ilk defa kendimi tatmin etmeye başladım. Cemilin masturbasyon yaparken külodumu da kullanması kafamda bir soru işareti oluşturmuştu, o düşüncelerle acaip bir orgazm yaşadım. Bu olay kafam takılmış, yeniden cinselliğimi hatırlamıştım. Bu düşünce ile ertesi günden itibaren evin içinde uzun etek yerine, kalçama tam oturan, hafif dekoltesi olan bir eşofman alarak giymeye başladım. Cemili takip ediyordum, çaktırmadan bakışlarını kontrol etdiyordum ve tahminlerimde haklı çıktım. Cemilin vücudumdan tahrik olup önünün kabardığını görebiliyordum. Önce ne yapacağımı şaşırdım, ama Cemilin kabarık önünü gördükçe ben de tahrik oluyordum. Bu işin sonu nereye varacaktı?

Ben irademe yenilip, evin içinde frikik vererek dolaştıkça, her ikimiz de tahrik oluyorduk ve o hemen tuvalete gidip kendini boşaltıyor, bense gece yatağımda aynı işi yapıyordum. Artık irade gücümü tamamen kaybetmeye başladım, kaç aydır cinsel yaşamım yoktu ve aynaya baktığımda kendi vücudumdan bile tahrik oluyordum. Bir akşam bir deneme yapmaya karar verdim ve kendimi hazırladım. Yemekten sonra odama gidip iç çamaşırlarımı çıkarıp, dizlerimi örten geceliğimi giyip salona geldim. DVD’ye bir korku filmi koyup Cemille seyretmeye başladık. Çok gerilimli, korkutucu ve karanlık bir filmdi. Film bitip yatacakken, çok korkuyormuşum gibi yapıp, “Yaa Cemil bu filmden sonra bu gece hayatta yalnız uyuyamam! Hadi anam, gel beraber yatalım?” dedim. Sanki o da dünden razı, “Tamam anne, hadi yatalım!” dedi...

Ben Cemile sarılarak, benim odaya geçtik. Önce ben girdim yatağa yattım, Cemil de eşofmanının altını çıkardı ve sadece boxerle girdi yatağa. “Çok korkuyorum Cemil, bana sıkıca sarıl!” dedim ve arkamı döndüm. Cemil de arkadan bana sarılarak yatıyoruz. Çok geçmeden kalçalarımın arasında bir sertlik hissetmeye başladım. Zaten sadece gecelikleydim ve altımda külot yoktu. Cemil gittikçe kalkan yarağını kalça arama hafif yaslamış öylece duruken, ben bir hareketle Cemile yaslandım. İçimde birşeylerin koptuğunu ve amımın sulandığını, hatta sularının aktığını farkettim. Götümü Cemilin yarrağına bastırarak hafif hafif oynatmaya başlayınca, Cemil de boş durmadı ve kalçamın üzerinde duran sağ elini, zaten sertleşmeye başlamış göğüsümün üzerine getirerek, parmakları daireler çizer gibi okşamaya başlamıştı. Hiç konuşmuyorduk...

Ben yine götümü oynatıp, yarağına biraz daha yaslanınca, artık Cemil göğsümden elini çekti, boxerini bir anda indirdi ve geceliğimi sıyırdığında külotsuz olduğumu farkedince, ateş gibi yanan yarağını çıplak kalçalarımın arasına yerleştirmişti bile. O an ben tamamen kopmuştum, nefes alışlarım sıklaşmış ve yüksek sesle nefes almaya başlamıştım. Cemilin yarağı, sulanmış ve kayganlaşmış amımın dudakları arasına oturmuştu. Artık takatim kalmamıştı, dizlerimi karnıma çekerek kalçamı iyice geriye bastırdığımda, Cemilin yarağı bir anda içime girmişti. O anda öyle bir Oohhhhh! çektim ki yüksek sesle! Cemilin iki eli alttan ve üstten iki göğsümü yakalamış, okşama ile karışık sıkarken, bir yandanda hızlı hızlı amıma girip çıkmaya ve Uhhh! Uuuh! sesler çıkarmaya başlamıştı. Bense nasıl inlediğimin farkında bile değildim. Cemilin o sert ve damarlarını amımın çeperlerinde hissettiğim yarağı içime her girişinde, “Ooohhhhh, aaaahhhhh, daha hızlı, daha sert, ooohhhh çok güzelllll, sokkkk!” derken birden müthiş bir orgazm yaşadım ve titremelerle boşaldım...

Ama Cemil hala vıcık vıcık olmuş amıma gitgele devam ediyordu. Biraz sonra o da inleyerek ve böğürerek içime fışkırmaya başladı. Aman Tanrım, böylesine güzel birşey daha olamazdı. İkimizin dölleri ve suları birbirine karışmış ve yatak çarşaf batmıştı. Ama Cemilin yarağı içimde hala sertliğini koruyordu. O an ensemde bir öpücük hissettim ve sırt üstü dönerken Cemil de içimden çıkmıştı. Birbirimize sarılıp öpüşürken hala sertliğini sürdüren yarağı göbeğime basınç yaparken dudaklarımız ve dillerimiz birbirine dolanmıştı. Uzunca öpüştükten sonra başımı Cemilin göğsüne dayayarak bir müddet gözlerimi kapadım. İçim geçmiş ve öylece uyumuşum. Bir süre sonra amımın okşanması ile uyandığımda, benim elim de Cemilin yarağını kavramıştı bile. O gece sabaha kadar Cemil beni domaltarak, kucağında hoplatarak, beni üzerine at gibi oturtup zıplatarak, 4 kere daha sikti. O gecen sonra da sikişmelerimiz devam etti. Babasının evde olmadığı anlarda Cemille deliler gibi sikişiyoruz.

[Mualla]

No comments:

Post a Comment