xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

Otostopçu Çıtır Oğlanı Siktim!

Otostopçu Çıtır Oğlanı Siktim! (Ahmet 41 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhabalar ben İstanbuldan Ahmet. Serbest çalışırım, 41 yaşındayım. 18 yaşından beri pasif gaylara ilgim var ve ilk erkek götünü 18 yaşımdayken sikmiştim. Bir gün arabamla giderken Lise kıyafetli bir oğlan el kaldırdı. Yanında durdum, camı açtım, “Buyur canım?” dedim. “Abi yolunun üzeriyse beni de Kadıköye kadar alabilirmisin?” dedi. “Gel canım!” dedim. Arabama bindi, Kadıköye doğru yol alırken konuşmaya başladık. Adı Arda’ymış, Lise sona gidiyormuş ve 16 yaşındaymış. Arda 1.70 boylarında, 50-55 kiloda, kumral, düz saçlı, kahve gözlü, çıtı pıtı, oldukça yakışıklı bir oğlandı. O an içimden Ardayı sikmek geldi. Öyle tatlı bir oğlandı ki, saldırmamak için kendimi zor tutuyordum.

Ardaya, “Çok yakışıklısın, Lisede sikmedik kız bırakmamışındır, kızlar senin için birbirini yiyordur!” dedim. “Yok be abi, benim kızlarla işim olmaz!” dedi. Bunu derken pantolonumun önüne bakmasından anladım ki, Arda pasif bir erkekti. Elini tuttum, “Erkeklere mi ilgi duyuyorsun Ardacığım?” dedim. Utandı biraz, yere bakıyordu. Saçlarını, kulak memelerini, yüzünü, boynunu okşadım. Hiç tepki göstermedi. Elini tuttum yarrağıma götürdüm, elini tutarak yarrağımı okşattım. Arda yarrağımı öyle okşuyordu ki, fermuarımı indirdim, yarrağımı dışarı çıkardım, 15 cm’lik yarrağımı Ardanın eline verdim. Pasif erkek eline alışık olan yarrağım Ardanın elinde kaya gibi sertleşti. Yarrağımı avuçladı, eğildi ve diliyle dondurma yalar gibi yalıyor, dudaklarıyla yarrağımı sıkıştırarak saksafon çekiyordu. Ben de bir elimle direksiyonu tutuyor, bir elimle Ardanın saçlarını tutup, kafasını yarrağıma bastırıyor, yarrağımı Ardanın ağzına dibine kadar sokup sokup çıkarıyorum.

5 dakika kadar Ardanın ağzında yarrağım gitti geldi ve bir volkan gibi Ardanın ağzında yarrağım patladı. Bütün döllerimi Ardanın ağzına fışkırttım. Yarrağıma bulaşan dölleri de diliyle yalayıp yuttu. Ardayı mahallesine bıraktım. Telefonunu aldım ve “Müsait bir günde buluşalım!” dedim. “Tamam!” dedi.

Bir Cumartesi günü benim evde kimse yoktu, Ardayı aradım, müsaitse gelmesini söyledim. Müsaitmiş, adresi verdim, yarım saat sonra geldi. Eve girer girmez dudaklarına yapıştım. Bir çırpıda üzerimizdekileri çıkardık, ikimiz de çırılçıplak kaldık. Önümde diz çöktürdüm, yarrağımı verdim ağzına. Arda yarrağımı sanki yutacakmış gibi sömürüyordu. Ardayı önümde domalttım, bacaklarını araladım. Götünün deliği tertemizdi. Deliğini yaladım iyice, yumuşattım. Arda önümde kıvranıyor, “Azgın erkeğim benim, sik beni, sok o muhteşem yarrağını götüme, dağıt parçala götümü!” diye inliyordu. Yarrağımın kafasını tükürükledim ve deliğine dayadım, olanca gücümle yüklendim ve yarrağımı Ardanın götüne dibine kadar geçirdim. “Aaahhhhhh!” diye bağırdı. “Acıdı mı Ardacığım?” dedim. “Birazcık, ama sen kökle kökleyebildiğin kadar, ben dayanırım!” dedi. Yarrağımı dibine kadar götüne sokuyorum, kertiğine kadar çıkarıyor tekrar köküne kadar sokuyorum. Böyle 5-10 dakika kadar siktim Ardanın götünü ve kasıklarım da iyice kasıldı, Ardanın götüne döllerimi fışkırttım.

Çok pasif erkek sikmiştim, ama bu Ardadan aldığım zevki hiç biri vermemişti bana. Banyoya geçtik, birbirimizi yıkadık çıktık banyodan ve yatakodama geçtik. Ardayla başladık dudak dudağa öpüşmeye. Boynunu yalıyor, kulak memelerini hafif hafif ısırıyorum, kalçaların avuçluyor, sıkıyorum. Yatağa uzandım, Arda üzerime çıktı, dudaklarımdan başlayarak ayak parmaklarıma kadar yaladı. Göbek deliğime dilini sokuyor, oynuyordu. Taşaklarımı dudaklarıyla sıkıştırıyor, sündürüyordu. Yarrağımın kafasını dilini döndüre döndüre yalıyordu. Ardayı üzerimden aldım, yüzükoyun yatırdım. Boynundan götüne kadar yaladım. Bacaklarını araladım, deliğini yaladım, dilimle deliğini iyice yumuşattım...

Sonra yatağa sırtüstü uzandım, Arda yüzü bana dönük üstüme çıktı, dimdik olan yarrağımı götünün deliğine dayadı ve yarrağım üzerine oturdu. Yarrağımın üzerinde kalkıyor oturuyor, yarrağım dibine kadar Ardanın götünde kayboluyor, sonra yeniden kertiğine kadar görünüyordu. Bir süre böyle siktikten sonra, yarrağımı götünden çıkarmadan, Ardayı yatağa sırtüstü yatırdım ve bacaklarını omzuma attım. 10-15 dakika kadar da Ardayı bacak omuzda siktim. Boşalacağım zamansa yarrağımı götünden çıkardım ağzına verdim, gırtlağına kadar dayadım, saçlarından tuttum yarrağıma sıkıca bastırdım ve bir volkan gibi Ardanın ağzına yüzüne döllerimi boşalttım. Yarrağıma, taşaklarıma bulaşan dölleri de güzelce yalattım yutturdum.

O gün Ardayı tam 4 kez değişik pozisiyonlarda siktim. Ne yapayım, çıtır oğlan buldum mu dayanamıyorum ve siktikçe sikesim geliyor o yumurta gibi götünü!

[Ahmet]

No comments:

Post a Comment