xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 20, 2012

(2) Ehliyeti Aldıktan Sonra Götümü De Deldirdim!

Ehliyeti Aldıktan Sonra Götümü De Deldirdim! (Nesli 37 Y., Ankara / Türkiye)

Merhaba sex severler ben Nesli. Size daha önce Alirıza ile Ehliyet kursunu asıp arabada sikişmemizi anlatmıştım. Kurs süresince Alirıza ile kaçamaklarımız devam etmişti. 2 ay sonunda kursumuzu başarı ile bitirip ehliyetlerimizi almıştık. Fakat buna ikimiz de sevinememiştik, çünkü kurs bitince Alirıza ile görüşmemiz de hemen hemen imkansız hale gelmişti. Birbirimize öyle hasrettik ki, buluşma yolları ararken, birgün kocam 1 haftalığına köye gideceğini söyledi. Bu habere o kadar sevinmiştim ki, hemen Alirızaya telefon açıp müjdeyi verdim. Alirıza da, “Aşkımmm bu çok güzel bir haber, seni çok özledim Neslim, amcığını çok özledim, 1 hafta benimsin!” dedi. “Ben de seni çok özledim aşkım, 1 hafta boyunca o yarrağını amcığıma doyuracam!” dedim.

Akşam olmuştu, yemekten sonra kocam, “Yarın yolculuk var, erken kalkacam, hadi yatalım!” dedi. Ortalığı topladım v.s. derken ben de yatak odasına geçtim. Ama kocam daha uyumamıştı, anlaşılan beni sikmeden köye gitmeye niyeti yoktu. Her zamanki gibi kısa bir sikişmenin ardından kocam hemen arkasını döndü ve uykuya daldı. Benimse yarın Alirızaya kavuşmanın heyecanı ile gözüme uyku girmiyordu. Bütün bunları düşünürken uyumuş kalmıştım. Sabah olup kocam evden çıkar çıkmaz Alirızayı aradım, “Aşkımmm gelebilirsin, kocam olacak herif gitti, hemen gel ne olur bitsin bu hasret!” dedim. Alirıza da, “Tamam Neslim, 1 saat sonra ordayım!” dedi. Ben hemen duşa girdim ve ağda ile amcığımı kaymak gibi yaptım, siyah dantelli iç çamaşırlarımı giydim ve üstüme de sexy bir bluzla eteğimi giyip heyecanla sevgilimi beklemeye başladım...

O bir saat geçmek bimedi. Sonunda zil çaldı, kalbim heyecandan yerinden fırlayacak gibiydi. Hemen kapıya koştum ve açtım, aşkımı içeriye aldım. Daha kapıda sarıldık birbirimize ve ateşli bir şekilde öpüştük. “Aşkımmm çok özledim seni, hadi gel içeriye geçelim de bitsin bu hasretlik, söndür amımın ateşini!” diyerek, çoktan çadırı kurmuş olan kocaman yarrağını pantolonunun üstünden kavradım, sıktım. Alirıza da eteğimin üstünden amımı avuçlayıp, “Gel yavrummm, hasretim bu amcığına, seni 1 hafta boyunca yarrağıma doyuracam!” diyerek, salonda bulunan üçlü koltuğa yatırıp, dudaklarımı öperek, boynumu öpüp yalayarak, ordan da göğüslerime yumuldu. Bir yandan da üstümüzdeki elbiseleri parçalarcasına çıkarıyorduk. İkimiz de çırılçıplak kalınca Alirıza koltuğa oturup, beni de önünde diz çöktürdü ve kazık gibi olmuş yarağını ağzıma verdi...

Nasıl yalıyorum ama yarrağını, resmen aç köpekler gibi saldırıyorum yarrağına. Arada bir dilimle taşşaklarına hafif darbeler atıp, yarrağını alabildiğim kadarıyla ağzıma alıyor ve somuruyordum. “Off! Nasıl da özlemişim yarrağını aşkım! Hadi biran önce sik beni, amıma kökle, dağıt, parçala amcığımı!” diyordum. Alirıza da, “Dur yavrum, acele etme, tüm deliklerini dolduracam senin, önce biraz da ben senin amını yalayım, ağzıma akıt sıcaklığını!” dedi. Ve Alirıza ile yer değiştik, ben koltuğa oturdum ve o önüme diz çöktü. Bacaklarımı omzuna kaldırmamla amcığıma yumuldu ve yalamaya başladı. Am dudaklarımı emiyor, klitorisimi dilliyor, dilini amıma sokup sokup çıkarıyordu. Ben, “Offf aşkımmm, sokkk, daha ileri sokkk dilini, ohhhh!” dedikçe, adeta beni dili ile sikiyordu...

Amımın suları ağzına şelale gibi akarken, “Artık daha fazla dayanamıyacam, sikkk beni aşkımmm, doldur amımı koca yarraklımm, hadii sikkk, köklee!” diye haykırmamla, Alirıza bir anda yukarı kayarak, yarrağını vıcık vıcık amıma birden geçirdi ve “Ohhhh Neslim, sevgilimmm, nasıl da özlemişim amcığını, ohhhh!” diyerek deli gibi gidip gelmeye başladı. Ben de, “Aşkımmm feda olsun sana bu am, ye parçala, sik kökle, doldur içimi döllerinle, ohhh!” diyordum. Ben bir kez daha orgazm olurken, Alirıza daha yaklaşık 20 dakika amımdan sikerek, döllerini içime fışkırttı. Birer sigara içip dinlendikten sonra, yarrağı yeniden kıpırdanmaya başlamıştı bile. Kendine gelen yarrağını önce avuçlayıp sıvazlayarak canlandırdım, sonra da ağzıma alıp iyice sertleşene kadar yalayıp emdim. Alirıza da bu arada güçlü elleriyle göğüslerimi limon sıkar gibi sıkıp yoğuruyor, sertleşmiş meme uçlarımla Misketle oynar gibi oynuyor, arada bir de götüme şaplaklar atarak, “Orospum benimmm! Ohhhh! Hastayım senin şu harika götüne!” diyerek beni daha da azdırıyordu...

Kemirircesine emdiğim yarrağını ağzımdan kurtarıp, “Domal orospu!” dedi ve beni kaldırdığı gibi koltuğun üzerine dörtayak domalttı. İki eliyle götümün yanaklarını yanlara ayırıp, bu zamana kadar kocamın elini bile sürmediği götümün deliğini yalamaya başladı. Dili göt deliğime ilk değdiği anda aklım yerinden çıkacaktı. Böylesine güzel bir his daha olamazdı. Diliyle büzüğümün etrafında daireler çiziyor, arada bir tükürüp, tükürüğünü diliyle göt deliğimin içine yediriyordu. Dilini göt deliğime sokup çıkarmaya başladığında ise ben de zevkten inlemeye ve kıvranmaya başlamıştım bile. Artık dayanamıyordum, “Götümü sikk! Yarrağını sok götüme aşkım! Boz bakire götümün kızlığını, sikicimmm!” diye yalvarıyordum. Birgün götten sikilmeyi arzulayacağımı, bakire götümü deldirmek için bir erkeğe yalvaracağımı, 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi...

Alirıza götümü yalamayı bırakıp, ellerimi yanlardan arkaya kıvırıp, yüzümü koltuğun minderine yapıştırdı ve götümü dikti havaya. Bana götümün yanaklarını ayırttırıp büzüğüme bolca tükürük bıraktı. Yarrağını da sulanmış amıma bir iki kez sokup çıkararak ıslattıktan sonra, yarrağının başını götümün deliğine dayadı ve “Hazırmısın orospummm? Biraz acıyabilir, bak söylemedi deme sonra!” dedi. “Acısın aşkım! Hazırım, sok! Sik götümü erkeğimmm!” dedim ve heyecanla beklemeye başladım. Doğrusu yavaş yavaş, alıştıra alıştıra sokacak diye bekliyordum, ama o aniden abanarak hepsini birden, taşaklarına kadar geçirdi. Beynimde şimşekler çakmış, gözüm kararmıştı ve bağırmamak için koltuğun minderini dişliyordum. Dayanılmaz bir acıyla birlikte inanılmaz bir zevki ayna anda hissediyordum...

Alirıza yarrağını götümün içinde ileri geri oynatmak isteyince, “Dur aşkım! Kımıldama nolursun, biraz kal öyle!” dedim. Kırmadı beni ve götümün acısı hafifleyene kadar bir süre öylece durdu içimde. Sonra ben götümü hafif hafif ileri geri oynatmaya başlayınca, o da yavaştan gidip gelmelere başladı. 5-10 dakika sonra artık iyice alışmıştım ve Alirıza da artık yarrağını başına kadar çekiyor, sonra da birden geri gömüyordu. Gittikçe hızlanan hareketlerle, beni inlete inlete, bağırta bağırta, yarım saate yakın götümü sikti ve sonunda sıcak döllerini götümün derinliklerine fışkırtarak boşaldı. Yarağı götümdeyken amımla ve klitorisimle oynayınca ben de müthiş bir orgazm olarak boşaldım. Evet kesinlikle bu hayatımda yaşadığım en güzel orgazmdı!

1 hafta boyunca deli gibi sikişmemize rağmen, ne ben yarrağa doydum, ne de Alirıza amcığıma ve götüme doydu. Kocamın köyden gelmesiyle yine bize ayrılık düştü :((

[Nesli]

No comments:

Post a Comment