xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 13, 2012

Yeni Sevgilim Çağla Götten Vermiyor!

Yeni Sevgilim Çağla Götten Vermiyor! (Eralp 20 Y., Ankara / Türkiye)

Size Hatice ve Gamze'yle olan ilişkilerimi anlatmıştım. Gamze'yle bir sene kadar daha birlikte olduk. Her buluşmamızda bir yolunu bulup seks yapıyorduk, en kötü ihtimalle sinemada, tenha yerlerde, parklarda sevişiyorduk. Bizim o güzel ilişkimiz artık bir seks birlikteliğine dönmüştü. Kendimi durduramıyordum. Yavaş yavaş Gamze bu durumdan açık açık sıkıldığını belli etmeye başladı. Üniversite sınavına gireceğim sene, Hatice abla başka bir şehre taşındı. Gitmeden son kez o gece onda kaldım, tüm gece tüm deliklerini siktim. Sınav yaklaştıkça, bizim Gamze'yle olan buluşmalarımız seyrekleşiyordu. İkimiz de başımızı dersten kaldıramıyorduk. Kaldırdığımız nadir anlarda ise ya sinemaya gidiyor sevişiyor, ya parka gidiyor yiyişiyorduk, bazen de ev boşken sikişiyorduk. Resmen seks bağımlısı olmuştum!

Sınav zamanı geldi, o zaman hepten görüşemez olduk. Sınava girdik, sonuçları açıklanana kadar Gamze'yle o bar senin, o cafe benim sürekli gezdik durduk Ankara'da. Bizimkiler yazlığa gidince, Gamze bazı geceler bizde kalmaya başladı. Ailesinden izin alabildiği sürece gelip bizde kalıyordu, aileside sınav stresini atsın diye izin veriyordu, ama tabi Gamze en yakın arkadaşı Ceren'de kaldığını söylüyordu. Evde takılıyor, film izliyor, oyun oynuyor, sikişiyorduk, takılıyorduk gene sikişiyorduk. Sınav sonuçları geldiğinde, tercihlerimizi yaptık. Ben ağırlıklı olarak İstanbul yazmıştım, orası daha güzel geliyordu bana. Gamze de yazmıştı, ama muhtemelen Ankara'da kalacaktı o. Tercih sonuçları geldi, ben İstanbul'da bir üniversite tutturdum, o Ankara'da kaldı. “Eh ne yapalım! Ben gelirim Ankara'ya, sen gelirsin İstanbul'a, sık sık buluşuruz aşkım!” diye teskin ediyordum sevgilimi. “Bana hergün mesaj atacaksın, arayacaksın bak!” diye ağlarken, o gece otobüse bindim ve İstanbul'a geldim.

Babam da benle İstanbul'a gelmişti, Ankara'dan iki arkadaşımla daha ev tuttuk. “Rahat rahat yaşarsınız gençliğinizi!” diye ailelerimiz bize ev tutmuştu, o bakımdan rahattık. Babamın gitmesiyle, bizim İstanbul'u keşfe çıkmamız bir oldu. Her gece geç saatte geliyorduk eve, tüm gün Beyoğlu, İstiklal... takılıyorduk. Ev arkadaşlarım ne karılar götürüyordu, ama Ben Gamze'ye sadıktım, onun fotoğraflarıyla 31 çekmeyi tercih etsem de, okul döneminin açılmasıyla benim azgınlık dönemimin açılması bir oldu.

Üniversite bambaşkaydı! Herkes gençliğini yaşıyor, dilediğini yapıyordu, dersler falan sikimizde değildi. İki ev arkadaşım da sevgili yapmışlardı, kızlar da sağlam kızlardı, haftada birkaç gece bizde takılıyorlardı. Ben sevgilimin özleminden kudurmak üzereydim! Birkaç hafta sonra Gamze geldi. O otobüsten indiği an öyle bir sarıldım ki ona, tüm özlemim bitmişti. Gece geldiği için hemen eve geldik. Ev arkadaşlarımdan biri sevgilisiyle takılıyordu, diğeri dışarıdaydı. Tanıştırdık kızları, sonra muhabbet falan derken herkes odasına çekildi.

O gece öyle bir siktim ki Gamze'yi, tam 3 saat 2 deliğini de siktim. Sikişmeyi bıraktığımızda sabah olmuştu. Gamze, “İstanbul seni değiştirmiş sevgilim!” diyordu. Arkadaşım da bana takılıyordu, “Oğlum ne azmışsın, kızı mahvettin ettin gece lan!” diye. Gamze iki gün daha kaldı, amını sikime doyurmuştum. Gitmeden önce son bir kez siktim, sonra yolladım Ankara'ya.

Birkaç ay böyle geçti. Dayanılacak gibi değildi hasreti. Dahada dayanılmaz olanı, gençliğimin en sikici zamanında kızsız kalmamdı. En sonunda bir akşam barda takılıyorduk. Bir arkadaş ortamındaydık ve ben Çağla'yla tanıştım. Muhabbetler beni gerince, Çağla'ya, “Gel başka yerde takılalım!” dedim. Çağla da, “Harbi ya, tenha bir yerlere kaçalım!” deyince, ona en tenha yerin ev olduğunu söyledim. Birkaç bira alıp bizim eve geldik.

Muhabbete başladık. “İzmir'den geliyorum, birde ablam var. İkinci sınıftayım...” diye bana herşeyi anlatırken, “Sevgilin var mı?” diye sordum. “Uzun zamandır yok, yalnızım!” deyince bana sordu. Niyeyse o an içimden sevgilim yok demek geldi, “Ben de uzun zamandır yalnızım...” deyince, yalnızlıktan ve aşktan konuşmaya başladık. Oldukça güzeldi ortamımız. Konuştukça açılıyor, ufak dokunmalar oluyordu. Bir süre sonra kafamız çakırkeyif olunca, hafiften oynaşmalar yerini yiyişmeye bıraktı. İri dudaklarını öperken, ellerimle vücudunu keşfediyordum. Ellerimle üstünü çıkardım. Sevgiliminkine nazaran biraz daha küçük memelerini saran siyah sütyeni içinde çok seksiydi. Elimle kopçasını açtım, memeleri karşımdaydı. Hayatımdaki 3. kadının memelerini emiyordum. Uzun uzun, tadına vara vara emdim yaladım memelerini. Kucağımda otururken elimi pantolonuna götürdüm. Kemerini çözdüm, altıma aldım, yerdeydik şimdi. Üstümdeki tisörtü çıkardım, onun pantolonunu da kendi ellerimle indirdim. Memelerini emmeye tekrar başladım. Kafamı okşuyordu. Göbeğini yalayarak aşağı doğru geldim, amının kokusunu çekmeye başladım içime.

Elimle avuçladım amını... Siyah külodunun içinde amını hissediyordum, sıcacık am... Elimi soktum küloduna, parmaklamaya başladım vıcık vıcık amını. Islanmıştı. Gözlerine baktım. “Gir içime...” diye kısıkça inledi. Benim de dayanacak halim kalmamıştı. Donumu indirdim, yarağımı amının ağzına koydum. Hafifçe ittiriyordum içine, ittirdikçe titriyor, içindeki sike alışmaya çalışıyordu. Bir anda kökleyip, durdum. Sonra amına pompaya başladım. Memelerini yoğuruyordum. Üstünde gidip geliyordum, bir yandan dudaklarını, memelerini emiyordum.

Sonra içinden çıktım, ayağa kalktı ve 69 pozisyonunu aldık yerde. Ben amını yalarken, o sikimi sömürüyordu. Gamze bu pozisyonda 2-3 kere orgazm olurdu. Elimle amını ayırıp dillemeye başladım. Dilimi toplayıp dilimle siker gibi içine soktum çıkardım dilimi. Ve boşalmaya başladı. O da benim sikimi yalıyordu. Kadınlık sıvılarını emdim güzelce. Sonra kalktı üstümden, sikimi amına almaya başladı. Aldıkça sıcaklığını daha çok hissediyordum. Alkolün etkisiyle dağıtmıştık kendimizi, külodu, sütyeni, pantolonu bir yerdeydi. “Odama geçelim, bizimkiler gelir birazdan!” dedim, kucaklayıp götürdüm odama. “Çağlaaamm!” diye bağırarak sikmeye başladım. “Ahhh, pompalaaa, şahanesin, aaaah!” diye inlerken çıkardım sikimi içinden, ağzına soktum ve boşaldım.

Yatağa yığıldık ve içkinin ve boşalmanın etkisiyle uyumuşuz. Sabah kalktık, ikimiz de çırılçıplak, tek kişilik yatağımda yatıyorduk. Dışarıdan bir kız sesi daha geliyordu. Boxerımı giydim, gömleğimi giydim çıktım salona. Çamaşırlarımız masanın üstünde katlanmıştı. Kızı biliyordum, ev arkadaşımın manitasıydı. Bana gülümseyerek, “Günaydın!” dedi. Karşılık verip odama geçtim, elimde çamaşırlarla. Çağla sütyenini taktı, külodunu giydi. Ona, “Gitme, kalsana biraz daha!” diye arkasından sarıldım. “Yarın gelecem!” diye telefonu verdi ve çıktı evden. Ben odama gidip yattım tekrar. Telefonun çalmasıyla uyandım. “Günaydın aşkımmm!” diye Gamze'nin sesiyle irkildim. “Harika bir haberim var sana! Üç gün sonra İstanbul'a geliyorummm!” diye sevinç nidaları atıyordu, ama benim ona karşılık verecek durumum yoktu. Hatta üzülmüştüm niye geliyor bu diye.

Üç gün boyunca aklım hep Çağla'daydı. 3 gün barda takıldık, seks yapmadık bir daha. Bir yandan üzülüyordum, korkuyordum, garip bir duyguydu. Gamze'yi görünce nasıl olsa ne kadar özlediğimi anlar eskisi gibi severim diye düşünsem de, Gamze'nin üç gün sonra geldiğindeki o cıvıltılı hali bende yoktu. Onu görmek istemiyordum! Aklım hep Çağla'daydı. Tüm gün takıldık, gece eve geldik.

Gamze üstünü çıkardı, benim deli olduğum siyah sütyeni ve tangasıyla yatağa uzandı. Bacaklarını ayırdı, amını okşamaya başladı. “Offf, nasıl özledim sikini aşkım! Hadi gel sik beni, doyur beni!” diye kendini parmaklıyor, beni azdırmaya çalışıyordu. Gittim yanına, o gece uyduruk bir sikiştik. Bana, “Neyin var senin?” diye sorduğunda, “Hiç!” diye geçiştiriyordum. Üç gece, isteksiz bir şekilde seks yaptıktan sonra, “Başkası mı var?” diye sordu ve kavga ettik. Ertesi gün sabahtan otobüse bindi. Ankara'ya varınca da, tek mesajla ayrıldı benden.

Ayrıldığımız gece, Çağla'larda kaldım ve saatlerce sikiştik. 2 aydır Çağla'yla çıkıyoruz! Çağla sekste Gamze'den çok çok daha iyi geliyor bana, tek sorun götten vermiyor, ama alacağım onu da, inanıyorum. Bilmiyorum neden, ama ben Çağla'yla şu anda her konuda çok mutluyum...

Sizinle şu ana kadar sikiştiğim tüm kızları ve Hatice Abla'yı paylaştım. Buraya yazmak beni çok rahatlatıyor. Hem rahatlıyorum, hem itiraf etmiş gibi oluyorum. Kim bilir, kaç erkek Gamze, Çağla ve Hatice ablayı hayal ederek boşaldı. Kimbilir kaç kadın kendini Gamzenin, Çağlanın veya Hatice ablanın yerine koydu, orgazm oldu? Bunları düşünmek bile, bana hem cinsel hem duygusal anlamda inanılmaz bir haz veriyor...

Hepinize iyi sikişler!

[Eralp]

No comments:

Post a Comment