xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 13, 2012

(4) Yarak Yemeye Gittim Dayak Da Yedim!

Yarak Yemeye Gittim Dayak Da Yedim! (4) (Asu 25 Y., Muğla / Türkiye)

Götümün acısı dinmek bilmiyordu. Resmen morarmış içe doğru yara olmuştu. Bir kaç gün kanadı. Amım götüm fena dağılmıştı, bir türlü kapanamıyordu. Kocama yaşadıklarımı anlatamamıştım. Öğrense sinirinden o da götümü sikerdi. Morluklarımı Fondötenle kapatmaya çalışıyordum. 'Yarak yarak' diye tutturmuştum, ama işin bu kadar büyüyebileceğini düşünemedim. Kocam sürekli beni sikmek istiyordu. Ama ben, hem acıdan hemde götümdeki morlukları görmesinden korkarak onunla sikişmiyordum. O da her gece Sinem orospusuna gidiyordu. Bazen de Sinem bize geliyordu, kocam da gözlerimin önünde onu bir güzel sikiyordu. Günler böyle geçiyordu...

Bana yaşattırdıklardan dolayı Oğuz'dan nefret ediyordum. Onunla görüşmek istemiyordum. Bana ulaşamaması için telefon numaramı bile değiştirdim. Bir ara dayanamayıp kapıma kadar gelmişti, “Aç şu kapıyı lan orospu!” deyip kapıyı tekmelemişti. Ama açmadım. Mahalleli, ben ve Oğuz'u konuşuyordu. Sokağa çıkamıyordum. Sonunda mahalle bizi evsahibine şikayet etmişti, gitmemizi istiyorlardı. Zaten biz de bu durumdan rahatsız olmuştuk. İzmir'den Muğla'ya taşındık. Herşeyden uzak, sessiz, huzurlu bir yerdi Muğla. Nalan da kocasının işi sebebiyle İstanbul'a taşınmıştı. Bir daha telefonda bile olsa onunla konuşmadık.

Aradan 2 ay geçmişti. Yaralarım iyileşmiş artık eski halime dönebilmiştim. Oğuz'dan da ses çıkmıyordu. Ondan kurtulabilmiştim, ya da ben öyle zannediyordum. Yeni evimize alışmaya başlamıştık. Kocamla eski sikişmelerimize geri dönmüştük. Fakat kocamı doyuramıyordum. Gittikçe benden uzaklaşıyordu. Yine geç saatlerde eve dönüyordu. İçkici kumarcı herifin teki olmuştu. Bazen sabahları bana zorla saxo çektirir, iş dönüşü de sağdan soldan bulduğu orospuları sikerdi. Ama bunun birgün başına dert olacağını düşünememişti. Bir seferinde kocam bulduğu orospuyu götten sikmek istemiş, orospu da reddedince, kocam döve döve amını götünü dağıtmış, orospu da kocamı şikayet etmişti. Kocam hapse girdi. Ben yalnız kalmıştım. Kocamdan da uzaklaşmıştım. Görüş günlerine bile gitmiyordum. Kocama olan bütün sevgim bitmişti.

Bir gün yine ev işleriyle ilgilenirken kapı çaldı. Açtığımda Oğuz karşımdaydı! Şok olmuştum! Çok değişmişti. Tam kapıyı kapatacakken eliyle zorladı ve içeri girdi. Korkuyla, “Adresimi nasıl buldun?!? Ne olursun bana bir şey yapma!” diyerek ağlamaya başladım. Adresimi komşulardan öğrenmiş. “Sakin ol, sana bir şey yapmayacağım!” diyerek oturma odasına gitti. Ben de peşinden gittim. “Sana çektirdiklerimden dolayı özür dilerim. Eğleneceğini düşünerek seni oraya götürdüm. Ama pişman oldum. Sana sadece acı çektirdim. Çok çok özür dilerim. Bir daha rahatsız etmeyeceğim seni, merak etme!” dedi. Başka birşey söylemeden çıktı gitti. Pişman olmuştu. Bunu hissetmiştim. Onca yaptığı şeylere rağmen onu affetmeli miydim?

Pencereden baktım, Oğuz sokağın aşağısına doğru gidiyordu. Terliklerimi giyip sokağa fırladım, “Oğuz dur!” dedim. Başta duraksadı, sonra başını döndürdü. Nefes nefese yanına geldim. Kendimi tutamayıp yine ağlamaya başladım, “Oğuz seni çok özledim!” dedim, boynuna sarıldım. O da bana sarıldı. Evime geri döndük. Kapıyı kilitledim. Beni kapıya yapıştırıp dudaklarımdan öpmeye başladı. Yavaş hareketlerle öpüşüyorduk. Bu daha çok zevk veriyordu. Bir an gözlerime bakıp, “Her şeyi unutalım!” dedi. Tekrar öpüşmeye koyulduk. Koridorda öpüşe öpüşe yatak odasına geçtik. Beni yatağa yatırıp üzerime çıktı. Dudaklarımdan öperek boynuma indi. Üzerimdeki temizlik kıyafetlerimi çıkarmaya başladı. Bende gömleğinin düğmelerini açıyordum. Üzerimdeki tişörtü çıkarır çıkarmaz memelerimi patlatırcasına sıkıp öpmeye başladı. Zevkten başımı sağa sola çeviriyordum. Meme ucumda diliyle yuvarlaklar çiziyordu.

Başını memelerimden ayırıp dudağına bir öpücük kondurdum ve “Bana kadınlığımı hissettir Oğuz!” dedim. Siki dimdik olmuş göbeğime sürtünüyordu. “Seni seviyorum Asu!” diyerek boynuma indi. Öperek memelerimin arasından geçip göbeğime indi. Memelerimi boşta bırakmıyor. Bir eliyle sıkıyor, diğer eliyle de amımı okşuyordu. Ben sulanmaya başlamıştım, hafiften inliyordum. Taytımı da aşağı indirip amımın yanaklarında dilini gezdirmeye başladı. Dilini çekmeden pantolonunu da çıkardı. Üzerinde bir tek boxer kalmıştı. Amımın yanaklarından deliğime geldiği zaman inlemelerim zevk çığlıklarına dönüşmüştü. Sıcak nefesini yaraksızlıktan yanan amımda hissettiriyordu. Elimle başını iyice amıma bastırıyordum. Dudaklarıyla şişmiş klitorisime baskı yaparken, parmaklarıyla da meme uçlarımı sıkıyor, bazen parmağıyla amımın suyundan alıp genişlemiş göt deliğime sokuyordu. Beni iki kere orgazm etmeyi başarmıştı.

Tekrar öpüşmeye başladık. Alttan elimle sikini kavrayıp okşuyordum. Çok hoşuna gidiyordu. Onu yatağa yatırıp, onun üzerine çıktım. Sikinin üzerinde parmaklarımı gezdiriyordum. Başına küçük küçük öpücükler konduruyordum. Dayanamıyordu. Sikinin başını ağzıma aldığım an, “Ohhh, devam et!” diyordu, ben de yavaş yavaş gırtlağıma kadar götürüyordum. 'Ihh, Oohh' gibi sesler çıkarıyordu. Elimle taşaklarını sertçe okşuyordum. Sikinin başını somurmaya başladım. İnlemeleri artınca ağzımdan çıkarıp sikini memelerimin arasına sıkıştırdım. Yukarıdan aşağı memelerimle sikine 31 çekiyordum. Arada dilimi sikinin başına değdirip onu delirtiyordum. Daha fazla dayanamadı ve “Boşalacam!” dedi. “Ağzıma boşal aşkım!” dedim. Sikine 31 çekerek ağzıma aldım. Sıcacık döllerini mideme fışkırttı. Sikini öpüp yanına uzandım.

Birbirimizin bedenlerini okşamaya başladık. Hayatında benim ona verdiğim zevki hiç bir kadının veremediğini söyledi. Biraz daha öpüştük. Oğuz'un siki yeniden hareketlenmeye başladı. Üstüme çıktı. Bacaklarımı omzuna kaldırdı. Birden amıma geçirdi. Neredeyse 3 aydır yarak yememiştim. Bu nasıl bir zevkti böyle! Sikinin damarlarını amımın derinliklerinde hissediyordum. Sikiyle amımda gidip gelmeye başladı. İşte seks buydu. Acı değil, zevk veriyordu. Tuttuğu ritme ben de ayak uydurmaya başladım. O gidip geldikçe, ben de amımı onun temposuna göre ayarlıyordum. Sikini amımdan çıkardı ve 66 pozisyonuna geçtik. Amıma kökledikçe boşta kalan memelerim hopluyordu. Eliyle onları yakalamaya çalışıyordu. Diğer eliyle de klitorisimi okşuyor, daha fazla zevk almamı sağlıyordu. Gittikçe temposunu arttırdı. İkimizin de inleme sesleri birbirine karışmıştı. Ben üçüncü orgazmımı da olmuştum. Amımın kasılmaları Oğuz'u da getirmişti. Sikini çıkarıp göğsümü dölleriyle süsledi. Son bir kere daha öpüşüp banyoya geçtik. Orada da biraz oynaştıktan sonra birbirimize sarılarak uyuduk.

Çok güzel bir gündü. Ömrüm boyunca bugünü unutamayacağım. Uyandığımızda saat sabahın 8'iydi. Dışarıda yağmur yağıyordu. Yağmur damlaları pencereye vuruyordu. Çok hoş bir sesti. Sanki bütün sıkıntılarım o suyla birlikte akıp gidiyormuş gibiydi... Oğuz beni alnımdan öptü ve kalkıp giyindi. “Nereye gidiyorsun?” dedim. Bana döndü ve “Ben sana sadece zarar veriyorum. Beni biliyorsun, bugün böyleyim yarın başka türlü. Dün yaşadıklarımız benim için güzel bir hatıraydı, fakat ayrılık vakti geldi. Hoşçakal Asu!” dedi. Hızlıca montunu giyip çıktı ve gitti.

Bense yarım saat boyunca kapıya öylece baktım. Yalnızlığımı Oğuz'la kapatabileceğimi düşünmüştüm, ama artık o da yoktu, o da beni bırakıp gitmişti!

[Asu]

No comments:

Post a Comment