xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 13, 2012

(4) Yanımda Çalışan Masum Bakire Kızı Siktim!

Yanımda Çalışan Masum Bakire Kızı Siktim! (4) (Ömer 40 Y., İstanbul / Türkiye)

Bir gün iş icabı 3 günlüğüne Ankaraya gitmem, bazı evrak ve eşyaları götürmem gerekiyordu. Ne edip yapıp Hülyayı da yanımda götürmem lazımdı. Ama bunu eve ve işyerindekilere çaktırmadan nasıl yapacaktım? Hülyaya fikrimi söyleyince o da gelme fikrine bayıldı, fakat ne numara uydurmamız konusunda bir fikir yoktu. Gitmemden 1 hafta önce aklıma bir fikir geldi. Hülya yıllık iznini tam kullanmamıştı. Hülyayı seyahatımın 5 gün öncesinden memleketine (hiç gitmek istememesine rağmen) yolladım. Mazereti de Ankaradaki amcasına uğramaktı. Sonra ben Ankaraya gidince Hülyayı aradım. Hülya o gün amcasına, “Üniversitedeki arkadaşıma kalmaya gidiyorum.” diye telefon açacak ve yanıma gelecekti...

O gece otelde sabaha kadar Hülya ile kalma fikri beni deli ediyordu. Sonunda geldi ve buluştuk. Önce yemek yedik, sonra birazda alışveriş yaptık. Hülyaya mini bir ekoseli etek, fileli çorap, dar bir beyaz gömlek ve penyeden pembe iç çamaşırı aldım. Yani anlayacağınız bir kolej fantazisi yapacaktım. Akşama doğru otele doğru yola koyulduk. Hülya, “Ömer abi akşam bir yerlere çıksak iyi olmaz mı?” dedi. “Kızım ben seni çıkaracağım bir yere göreceksin ozaman, ben bu anı yaratmak için neler çektim, birde biryere çıkacağım haa? Kafayı mı yedin!” dedim. Asansöre bindik ve odaya çıkışa geçtik. Asansörde başladım Hülyayı sıkıştırmaya. Arkadan sarıldım, başladım vahşice memelerini falan avuçlamaya. Derken asansörün kapı açıldı, tam karşımızda iki eleman dona kaldı. Tabi bizde rezil olduk, toparlanıp bir kat önceden indik. Merdivenden Hülya önden, ben arkadan koşarak çıktık gülerek...

Odaya girdik, ben hemen Hülyaya saldırdım, yatağa sırtüstü fırlattım ve atladım üstüne. Hülya, “Ömer abi bir duşa gireyim önce ne olur!” dedi. Pek bırakmak istemesemde Hülya altımdan kaçtı duşa girdi. Bir süre sonra, “Ömer abi sen de gelsene!” diye seslenmesiyle saniyesinde hem soyundum hemde duşa zıpladım. Hülya duşun altında o muhteşem yuvarlak hatlı vücuduyla beni bekliyordu. Girdim ben de suyun altına ve Hülyanın dudaklarına yumuldum, başladık şiddetli bir şekilde öpüşmeye. Yavaş yavaş aşağıya kaydım, önce bir güzel memeleri yaladım yuttum. Sonra o hafif ayva göbeği yaladım, öptüm. Sonra da tamamen yeni traşlanmış amını ufak ufak dil atarak başladım yalamaya...

Bir süre sonra baktım Hülya beni ayağa kaldırdı ve kendi diz çöktü önümde, benim dimdik olan yarağımı aldı eline ve önce ufak ufak öpmeye, sonrada ağzının içine almaya başladı. Bense Hülyadan hiç böyle birşey beklemiyordum, süpriz olmuştu. “Hülya süpersin kız, nerden öğrendin bu atraksiyonu?” dedim. “Eee ben de boş durmadım Ömer abi, dün internetten sabaha kadar bunları seyrettim! Nasıl, öğrenebilmişmiyim?” dedi. Öğrenmek ne demek adeta uçurmaya başlamıştı beni. Ağzına aldığı gibi birde vakum gibi çekiyor içine ve arada bir dondurma gibi yalayıp, hafifçene de dişlerini değdirip, bana da altan öyle vahşi vahşi bakınca, aklımı baştan almaya başlamıştı. “Ağzına boşalıyorum ona göre!” der demez, ayağa fırladı ve ‘Yoo!’ dercesine başını salladı. Ben de hemen Hülyayı lavaboya götürdüm ve domalttım hiç vakit kaybetmeden arkadan soktum başladım pompalamaya. Aynanın önünde muhteşem oluyormuş doğrusu, hem o güzel memeleri, hemde arkadan güzel götünü görmek.

Bir süre pompaladıktan sonra, Hülya, “İçeri geçelim!” dedi. “Hülya dur, biraz daha yapayım!” deyip hızlandım. Tam boşalacaktım ki, Hülya silkelenip kurtuldu ve “Ömer abi sen yatağa git bekle!” diyerek beni banyodan çıkarttı. Yatağa uzanıp beklemeye başladım. Kısa bir süre sonra aldığım kolej kıyafetiyle geldi. Harika olmuştu, simsiyah saçlarını da iki yandan bağlamıştı. Daracık beyaz gömleğinin içine pembe iç çamaşırları giymiş, ekoseli mini etekle de çıldırtıcı bir şekildeydi. Hemen dimdik olan sikimin üstüne oturdu ve başladı hoplamaya. Ben zaten kopmuştum...

Sonra amından hiç çıkmadan Hülyayı kucakladım ve altıma aldım, Misyoner pozisyonda şiddetli bir şekilde sikmeye başladım. Gömleğinin düğmelerini yırttım ve memelerini ısırmaya başladım. Bu Hülyanın çok hoşuna gidiyordu, ona sert davranmam onu çıldırtıyordu. Amına bayağı bir pompaladıktan sonra amından çıktım ve hemen yukarıya kayıp sikimi ağzına verdim ve ağzına pompalamaya devam ettim. Hülya bunu hiç beklemiyordu. Pompaladım pompaladım, saçlarından tuttum ve kaçmasına fırsat vermeden ağzına boşaldım. Ama ne boşalma! Yarağımı ağzından çıkardığımda döllerim ağzından hep akmıştı. Sonra yüzüne baktım kızacak mı diye, ama aksine, Hülya bana bakıp akanları da eliyle yaladı ve gülümsedi, “Tadı fena değilmiş Ömer abi!” diyerek espiri yaptı.

O gece Hülyayla otelde sabaha kadar 4 posta sikiştik. Sabah amcasına gitti, ben de halledilecek işlerimi yaptım. Sonraki 2 gün işlerimi erken bitirip, akşam saat 8-9’a kadar saatlerce sikiştik. Artık dermanım kalmamıştı, ama gözüm doymuyordu. İstanbula dönüşte, amcasının Hülyayı bindirdiği otobüsü takip ederek, yolda durdurdum ve arabama aldım, yola beraber devam etmeye başladık. Uzun zamandır kafamda olan araba fantazisini yapma fikri geldi aklıma ve yol boyunca bunun için uygun bir yer bakınmaya başladım. Aracım karaltılmış camlı VİP olduğu için, sadece duracak uygun bir yer bulmam yeterliydi. Ve buldum da. İnşaat halinde bir tesis vardı. Oraya saptım arabayla ve dışarıyı bir kolaçan ettim. Kimse yoktu. Yolun kenarına doğru aracı park ettim ve harekata başladım...

Hülya, “Ne oluyor? Niye durduk Ömer abi?” falan derken, Hülyayı arka koltuğa doğru çektim. Perdeleri de kapadım. Arka koltuğu da yatırdıktan sonra, Hülyanın bacaklarını açtım iki yana, streçini de külotuyla çekip aldım. Pantolonumu hafif indirip, Hülyaya da bacak omuza pozisyonu aldırdım ve yarağımı dayadım amına. Hülya şaşırmıştı, “Ne bu acele ya Ömer abi?” dedi. “Kızım kimseler gelmeden bitirelim işi diye hızlı yapıyorum!” dedim. Birkaç yarım sok çıkardan sonra tamamını amına kökledim. Kupkuru amında hızla gidip gelince tabi boşalmam da hızlı oldu. Sonra etrafı kolaçan ettim, herşey normaldi. Giydim pantolonumu, öne direksiyona geçtim, Hülya arkada üstünü başını toparlarken yola koyuldum...

Hülya ile artık sık sık sikişiyorum. O evlenene kadar da sikişmeye devam edeceğiz, öyle sözleştik. Evlenince ne olur, orasını bilemem artık. Bakacağız, göreceğiz...

[Ömer]

No comments:

Post a Comment