xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 13, 2012

Dersaneden Sevgilimi Otoparkta Siktim!

Dersaneden Sevgilimi Otoparkta Siktim! (Eralp 20 Y., Ankara / Türkiye)

Size ilk sikiş tecrübemi annem yaşındaki Hatice ablayla yaptığımı anlatmıştım. Ara sıra Hatice ablaya gidip, sikişiyordum. Bu arada yavaş yavaş üniversite seçme sınavlarının temposuna girmeye başlamıştım. Okul yeterli olmadığından, dersaneye başlamıştım. Gittiğim dersanede oldukça güzel kızlar vardı. 1-2 ay gidip geldikten sonra, yan sınıftan Gamze ile tanıştım. Esmer, 1.75 boylarında ve oldukça güzel bir kızdı. Gamze ile dersanede takılıyorduk, yetmiyordu akşam evde mesajlaşıyorduk. Ben çıkma teklifi ettim, kabul etti. Çıkmaya başladık. Yemeğe gidiyorduk, Kızılay’da, AVM’lerde takılıyorduk, oldukça mutluyduk ve hepsinden önemlisi, onu seviyordum!

Bir gece mesajlaşırken, “En çok neremi beğeniyorsun?” diye sordu. Ben de ne diyecem, tabiki, “Gözlerini!” dedim. “Başka? Başka?” diye sorularla beni köşeye sıkıştırıyordu. En sonunda dayanamadım, “Göğüslerine ve kalçalarına hastayım sevgilim!” dedim. “Hmmmm...” diyerek konuyu sekse getirdik. “Üstünde ne var?” diye sormamla beraber, mesajla sanal seks yapmaya başladık. “Dudaklarını öperken amını okşuyorum, elimi içine atıyorum...” “Devam et aşkım, harikasın. Elimle sikini kavrıyorum...” gibi mesajlardan sonra, karşılıklı mesajlarla boşaldık ve uyuduk.

Ertesi gün dersanede karşılaştık. Balkon gibi olan yere çıktık. Kimsenin olmadığından emin olduğumuzda dudağına bir öpücük kondurdum. “Dur yapma! Biri görecek aşkım!” deyince, “O zaman sinemaya gidelim, orda doyasıya yiyişiriz!” dedim. Dersin sonunu iple çektim valla. Sonra sinemaya girdik, çokta revaçta olmayan bir filme bilet aldık. Girdik, oturduk. Şansa bak, bizden başka kimse yoktu sinemada. Işıklar sönünceye kadar bekledik. Işıkların sönmesiyle daha reklamda yiyişmeye başladık. Dudaklarımız birbirine kavuşuyor, dillerimizi yalıyorduk. Sonra, boynunu emmeye başladım Gamze'nin. “Aşkım benim, müthişsin!” diyerek boynunu ve göğüs bölgesini yaladım. O da benim boynumu emiyordu. Ellerimi göğüslerine götürdüm. Üstünden okşamaya başladım. Okşadıkça Gamze daha iştahlı öpüşüyordu. Elimi gömleğinin içine daldırdım alttan. Hırkasının düğmelerini çözdüm. Göbeğini okşayarak sütyenine geldim. Elimi sütyeninin içine soktum, uçlarını okşamaya başladım. Taş gibiydi meme uçları. Tahrik olduğu her halinden belliydi sevgilimin. Sağıma soluma tekrar baktım, memelerinden biri sütyeninin içinden çıkarıp emmeye başladım. Gamze'nin nefesleri sıklaşmıştı. Sonra diğerini çıkardım, onu da emmeye başladım. Aralarını yalıyor, delirmiş gibi emiyordum. Gamze saçlarımı okşuyordu. Filmin ilk yarısında bu şekilde yiyiştikten sonra ara oldu ve Gamze tuvalete gitti.

5-6 dk sonra Gamze geldi. Yanıma oturdu, kocaman sarıldım sevgilime. “Şahane bir kızsın sevgilim, seni şuracıkta becermek istiyorum!” dedim. Kulağıma eğildi. “Birşey söyleyecem ama kızmak yok! Bunu bilmeye hakkın var sevgilim!” dedi. “Söyle bebeğim!” dedim. “Ben bakire değilim!” deyince dondum kaldım. Sevgilim bakire değildi, hafiften bozulmuştum. Onu seviyordum. “Oha, kim bozdu seni?” diye sorunca, “Eski sevgilim... Kızmadın değil mi aşkım? Artık görüşmüyoruz onunla! Ne olur kızmadığını söyle bana!” dedi. Bozulduğumu belli etmeden kulağına yaklaştım ve “O zaman seni istediğim gibi sikebilirim aşkım!” dedim. “Evet aşkım hiç sorun olmadan yapabiliriz!” deyince çok sevindim.

Gamze, bakire olmamasına rağmen orospu denilecek kızlardan değildi. Yani önüne gelene veren bir tip değildi. Filmin ikinci yarısı başladı. Ben elimi Gamzenin göğüslerine attım tekrardan. Dışından yoğuruyordum. Gene öpüşmeye başladık. Gamzenin kulak memelerini emerken, “Altımda külodum yok!” demesiyle, elimi Gamze'nin eteğinden içeri daldırmam bir oldu. “Ohhh! Yanıyorsun sevgilim, sıcacıksın!” diyerek amını kurcalamaya başladım. Kurcaladıkça sulanıyor, dahada sıcak oluyordu. Amının üstüne götürdüm elimi, pürüzsüzdü. “Seni seviyorum aşkım!” diyerek öpüşmeye devam ettik. Amını parmakladıkça coşuyordu. Böyle böyle yiyişirken film bitti. Film hakkında en ufak fikrimiz yoktu :)

Aşağı inmek için asansöre bindik. Asansörde onu öpmeye başladım, zemine giden asansörü en alt kata yönlendirdim. Gamze'yle öpüşürken garaja geldik, sağı solu kolaçan etmeye başladım. Bir tane araba bile yoktu. Köşelere baktım kamera var mı diye. O da yoktu. Gamze'yi kucağıma alıp öyle yiyişmeye devam ettik. Gamze kucağımda, bacaklarını kalçama sarmış, öylece memelerini emdiriyordu. Delirmiş gibi yalıyordum memelerini sütyeninin üstünden. “Seni hemen burda sikecem!” deyip, Gamze'yi indirdim. Diz çöktürüp, okul pantolonumun fermuarını açtım, ağzına verdim. “Aşkım biri gelirse?” diye soruyordu sürekli. “Kimse gelmez, yalamaya devam et!” diye yalatmaya devam ediyordum. Gözlerim kayıyordu, Gamze yere çömelmiş, ben de saçlarını okşayarak ağzına veriyordum...

Cüzdanımdan kondomu çıkardım, Gamze'ye verdim. Gamze sikime güzelce taktı kondomu. Ayağa kaldırdım, duvara yasladım sevgilimi. Sulu, ıpıslak amına bir hamlede soktum. Sıcacık amı, yarağımı sarmıştı. Bacaklarının birini kaldırıp pompalamaya başladım. Gamze bağırmamak için zor duruyordu, arada öpüşürken dudaklarımı ısırıyordu. Ben siktikçe, dudaklarımı daha iştahlı öpüyor, daha hızlı pompalamamı sağlıyordu. Bir hamlede tekrar kucağıma aldım onu. Kucağımda hoplatmaya, sikmeye başladım. Amının sıcaklığı sikimi yakıyordu. Sıcacık, sulu, daracık amına sokarken, Gamze, “Erkeğim, ohh! Seni seviyorum erkeğim!” diye kulağıma sesleniyordu. Ellerimle götünden tutmuş, bu sefer duvara ben yaslanmıştım. Elimle götünü yokluyordum...

Gamze'yi halen kucağımda hoplatıyor, arada etrafıma bakıyordum. Gamze ilk orgazmını olmuştu, inleye inleye fışkırıyordu. Şansıma halen kimse yoktu, olsaydı zaten boku yemiş olurduk. Gamze gömleğini iyice açmış, sütyenli memelerini sallandıra sallandıra sikiliyordu kucağımda.

Gamze'yi indirdim, domalttım. 45 derece açıyla duruyordu. Arkasına geçtim, soktum amına sikimi. Götüne şaplak vura vura, Hatice ablanın bana öğrettiği gibi o pozisyonda 15 dakika siktim onu. Gamze'nin inlemelerine mani olamıyordum. İnledikçe beni dahada coşturuyordu. Artık sona yaklaşmıştım. “Döllerimin tadına bakmak ister misin sevgilim?” deyince önüme diz çöktü, çıkardı kondomumu attı bir yere. Elimle 31 çekerek, ağzına boşaldım. Boşaldıkça titriyordum. Gamze elleriyle 31’e devam etti, sikimin ucundaki dölleri yalayarak temizledi. Sikimi pantolonuma yerleştirdi, sonra kendi eteğini düzeltti. Amının suları bacaklarına akıyordu. Onları selpakla güzelce temizledim. Memelerini sütyenine yerleştirdi, gömleğini ilikledi ve hırkasını giydi. Asansöre bindik, “Umarım kimse görmemiştir aşkım, yoksa mahvoluruz!” diye korkuyordu. Alnını öptüm, “Kimse görmedi sevgilim merak etme!” dedim. Etek boyuna baktım, oldukça kısaydı. “Otobüse bindirmem seni bu halde, sikmeye falan kalkışırlar!” deyip taksiye bindk. Önce onu evine bıraktım, sonra kendi evime geçtim.

Eve girer girmez duşa girdim, güzelce yıkandım. Odamda yatağıma uzandım. Sevgilimi şimdiden çok özlemiştim. Telefonuma mesaj geldi, “Aşkım kimse görmemiştir dimi?” yazıyordu. “Her tarafa baktım, korkma aşkım. Ama senden birşey istiyorum!” diye cevap verdim. “Ne istiyorsun sevgilim? Söyle!” diye cevap atmasıyla, “Bir sonraki sikişmemizde ben de götünün bekaretini alacam!” demem bir oldu. “Senin kadınınım ben aşkım, dilediğini yap bana, acıtmamak kaydıyla ;)” diye cevap geldi. Onun götünü sikmenin hayaliyle birkez daha boşalıp, uykuya daldım.

İyi sikişler!

[Eralp]

No comments:

Post a Comment