xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 13, 2012

(2) Yarak Yemeye Gittim Dayak Da Yedim!

Yarak Yemeye Gittim Dayak Da Yedim! (2) (Asu 25 Y., Muğla / Türkiye)

Yaptıklarıma pişman olmuştum, ama bedelini de ödemiştim. Yorgundum ve acı çekiyordum. Yatağa gidip uzandım. Kafamda bir sürü düşüncelerle uyuya kalmışım. Nekadar uyudum bilmiyorum, ama birden kapının açılma sesiyle irkildim. Kocam gelmişti. Kalkıp, “Nasılsın kocacım? Günün nasıl geçti?” diye sordum. Kocam hafif alkollüydü. “Yorgunum, işyerinde halledilmesi gereken çok iş vardı!” dedi ve yatakodamıza gitti. “Çok çalışmışsın belli! Belin ağrıyor mu kocacım, yastık vereyim mi?” dedim. Kocam sinirlenmişti, “Ne oldu sana Asu? Niye böyle sorular sorup duruyorsun?” diye biraz kızdı. “Hiiiç... Seni düşünüyorum sadece!” dedim.

Geceliğimi giyerken bana, “Sen nereye gittin bugün, bir ara eve geldiğimde yoktun? Hem ne oldu senin arkana? Dön bakayım!” dedi. Götüm Oğuz denen o hayvanın şaplakları yüzünden morarmıştı, “Sabah yerleri silmiştim, sabunlu kalmış kaydım. Bütün gün evde canım sıkıldı, alış-veriş yapmaya çıktım, ama birşey bulamadım!” diyerek geçiştirdim. Pek inanmamış gibiydi. Işığı södürüp yatağa girdiğimde bana, “Yarın Nalanda (kızkardeşi) kalırmısın? Kocası yine yola çıkmış (kamyon şoförü), tek kalmasın. Benim işlerim de yoğun zaten, beni bekleme, geç gelirim!” dedi. “Peki, kalayım!” dedim ve yattık uyuduk.

Sabah olunca kocamı işe yolladım. Bütün gün ev işleriyle ilgilendikten sonra, akşam 8 gibi yola çıktım. Nalan geleceğimi bilmiyordu, ona sürpriz yapacaktım. Apartmanın önüne geldiğimde telefonum çalmaya başladı. Oğuz arıyordu. Onun sesini bile duymak istemiyordum, ama açmak zorundaydım ve açtım. Açar açmaz, “Neredesin lan orospu?” diye sordu. “Dışarıdayım, işlerim var, ne oldu?” dedim. O arada tam zile basıyordum ki, arkamdan biri ağzımı kapatarak beni arabaya attı. Baktım ki bu Oğuz'du. Arabada bir de kadın vardı. Oğuz'a, “Ne var? Ne istiyorsun? Hem bu kadın da kim?” diye bağırdım. “Şşşt, sakin ol! Bu benim karım Şebnem!” dedi.

Bana Chatte karısıyla arasının bozuk olduğunu söylemişti şerefsiz, aslında karısının da herşeyden haberi varmış ve bu işi birlikte yapıyorlarmış. Kadın çok güzeldi. Kızıl saçlı ve beyaz tenliydi. Kolunda da dövmeler vardı. Oğuz ban, “Kime gidiyordun sen?” diye sordu. Ben de ona durumu anlatırken, yine telefonum çalmaya başladı. Bu kez kocam arıyordu. Nalana gidip gitmediğimi sordu. “Apartmanın önündeyim, şimdi geldim, sen neredesin?” dedim. “İşyerindeyim canım. Bu gece gelemeyeceğim, siz Nalanla kız kıza eğlenin. Hadi kapatıyorum!” dedi ve kapattı. Oğuz da bunu fırsat bilerek, “Evini tarif et, size gidiyoruz, üçlü yapacağız!” dedi. “Saçmalama olmaz öyle şey!” diye karşı çıktım. Suratıma tokadı yapıştırdığı gibi, “Siktirtme ebeni orospu! Hadi oyalama beni!” diye bağırdı. Korkarak yolu tarif ettim. Hava iyice kararmıştı. Arabayı 2-3 sokak öteye parkettik. Hızlıca evime gittik. “Ne olursun sesiz ol! Komşular duyarsa mahvolurum ben!” dedim. O da sessizce, “Siktirtme lan komşularını, aç şu kapıyı!” dedi. Uzun uğraşlarla anahtarımı bulduktan sonra içeri girdik.

İlk kez üçlü yapacaktım. Çok heyecanlıydım. Oğuz içeri girer girmez pantolonunu çıkardı. Şebnem de soyundu, sadece iç çamaşırlarıyla kaldı ve su içmek için mutfağa gitti. Oğuz hemen sikini ağzıma verdi ve yalamaya başladım. Demek ki karısının olduğu ortamda üçlü yapmak onu da heycanlandırıyordu ki, 2-3 saniye dayanamadı ve yüzüme boşaldı. Parmağıyla yüzümden döllerini toplayıp ağzıma doldurdu ve yutturdu. Şebnem mutfaktan halen gelmemişti. Oğuz beni de soydu. Boynumdan aşağı doğru öperek meme uçlarıma geldiği zaman, yatakodasından gelen çığlıkla irkildik. Hemen Oğuzla yatak odasına gittik. Kapıyı açtığımda, yatakta kocam orospunun birini domaltmış götünden sikiyordu. Şok olmuştum. Kocam da Oğuzla beni çıplak görünce şok oldu, siki orospunun götünde donakaldı. O sırada Şebnem de, “Ayy ne çabuk kayboldunuz ya?” diye söylenerek yanımıza geldi ve manzarayı görünce, “Ooo bu gece uzun sürecek desenize!” deyip, tangasını çıkardı, yatağın üzerine bacaklarını açarak oturdu ve “Eee, açılışı kim yapacak?” dedi.

Kocam şoku atlattıktan sonra bana, “Vay orospu vay! Demek kendini bu herife siktirdin. Şimdi seni adam gibi bir sikeyim de aklın başına gelsin kaltak!” deyip sikini orospunun götünden çıkardı, bana doğru geldi ve tokadı yapıştırdı. Ben daha şoku atlatamamıştım, ama yine de orospuluğum tutmuştu, “Hadi göster bakalım, adam gibi nasıl sikilirmiş, göster hadi!” dedim. Kocam belimden tuttuğu gibi, yüzüm duvara dönük, beni duvara yapıştırdı ve “Görecen sen gününü orospu!” diyerek sikini götüme geçirdi. Ama nasıl geçirme! Resmen kanırtarak geçirdi. Götüm yırtıldı zannettim. Canımı çok acıtmıştı. Kocam bana küfürler edip, saçlarımı asılarak, tecavüz edercesine götümü sikerken, o arada Oğuz da Şebnemi orospunun yanına domaltmış, sikini bir Şebnemin koca götüne, bir orospunun sarkık amına geçirip duruyordu...

Kocamın beni duvara bastırmaktan artık kolları yorulmuştu. Sikini götümden çıkarıp beni önünde diz çöktürdü, saçımı tutarak beni hareketsiz bıraktı, sikini gırtlağıma öyle bir geçirdi ki nefes alamadım. Resmen bademciklerimi sikiyordu. Sonunda sıcak döllerini oluk oluk mideme boşalttı. Sonra beni kaldırıp yatağa fırlattı ve Oğuza, “Bunca yıldır evliyiz, demek yarağa doyuramamşım ki gidip sana siktiriyor, al gözümün önünde sik bakalım, orospu doyacak mı görelim!” dedi. Oğuz da Şebnemi kolundan tutup kocama itti ve “Al abi sen de benim karıyı sik!” dedi. Kocam Şebnemi aldı ve banyoya geçtiler...

Az önce kocamın siktiği orospu da komodinin üzerindeki kolonya şişesini almış, amına sokup çıkarıyordu. Oğuz üstüme abanarak beni amımdan sikmeye başladı. Heyecandan ve zevkten bayılacaktım. Oğuz giderek tempoyu arttırdı. Taşakları götüme vurdukça, 'şap şap şap' sesler çıkıyordu. Bu arada ben 2. orgazmımı yaşamıştım. Amına kolonya şişesini sokan orospu artık dayanamayarak, “Eee ben ne olacağım?” dedi. Oğuz da, “Sıranı bekle orospu! Daha sana var!” dedi ve amıma boşalmaya başladı. O anda aklıma Oğuzun bana şantaj yapmak için çektiği resimler geldi ve “O fotoğraflara artık gerek kalmadı, artık kocamla sikersiniz beni!” diye gülmeye başladım. Oğuz da, “Bekle beni fahişe, geliyorum!” diyerek odadan çıktı.

Banyoda kocamın siktiği Şebnemin attığı çığlıklar eşliğinde, ben de yatakodasında orospuyla konuşmaya başladım. Orospunun adı Sinem imiş. Kocamla 3 aydır tanışıyorlarmış, ve 3 aydır kocamın seks isteklerini karşılıyormuş. Sinemle konuştukça arkadaş gibi olmuştuk ve yatakta yanyana oturmuş mastürbasyon yapıyorduk. Nitekim grubumuzda artık o da olacaktı :)

Nihayet kocamla Şebnem banyodan çıktılar geldiler. Arkalarından Oğuz da geldi, fakat elinde kamera vardı. Bu anı ölümsüzleştirmek istiyordu galiba. Şebnem bize, “Beni banyoda tost yaptılar, siz halen mastürbasyon yapın!” diye hava atıyordu. Eee biz de istiyorduk, ama erkeklerin sikecek halleri kalmamıştı. Bizi son bir kez daha sikmeleri için onları ikna ettik. Oğuz kamerayı Şebneme verdi ve ve beni domaltıp, götümü sikmeye başladı. Amıma da kolonya şişesiyle gitgel yapıyordu. O sırada kocam da Sinemi domaltmış amını sikiyordu. Şebnem kamerayla biraz resim çektikten sonra kamerayı bıraktı ve 4 parmağını Sinemin götüne soktu. İnlemelerimiz giderek artıyordu. Komşular duyacak diye çok korkuyordum...

Oğuz bana, “Yoruldum, hadi üzerime çık!” dedi. Ben de onu yatırdım ve sikini amıma sokup zıplamaya başladım. Zıpladıkça memelerim de hopluyordu ve Oğuz da ağzıyla onları yakalamaya çalışıyordu. Kocam da Sinemin amında giderek hızlanmaya başladı, boşalmak üzereydi. Sikini çıkartıp Sinemin sırtına 31 çekerek boşaldı. Ben de Oğuzun sikini yalıyordum, ama Oğuz bir türlü gelmek bilmiyordu. Şebnem birlikte yanımıza geldi, 3 orospu bir olup Oğuzun sikini yalamaya başladık. Oğuz hayvan gibi hırlayarak suratlarımıza fışkırttı döllerini. Oğuzun döllerini birbirimizin yüzünden parmakla sıyırıp afiyetle yedik...

Hepimiz de yorulmuştuk. Yatakta kimin eli kimin cebinde uyuya kalmışız. Sabah olunca 3 orospu kalktık, kahvaltıyı hazırladık. Sonra da kocalarımızı uyandırıp karınlarını doyurduk. Fakat bizim de yarağa doymamız gerekiyordu. Oğuz Şebnemle beni yanyana masaya domalttı, bir ona bir bana geçirmeye başladı. Önümde ise müthiş bir görüntü vardı, kocam da Sinemi tezgaha domaltmış, götünü sikiyordu. Pencereden gelen güneş ışığı kocamın sikine vuruyordu. Oğuz Şebnemin amına boşalırken, ben de gittim, kocamın sikini Sinemin götünden çıkarıp yalamaya başladım. Kocam da çok geçmeden böğürerek göğüslerime boşaldı...

Saatine bakan kocam, “Eyvah! İşe geç kaldım!” diyerek, hemen apar topar ceketini giydi ve evden çıktı. Bu arada Oğuz, Şebnem ve Sibel de toparlanmaya başladılar, onların da gitmeleri gerekiyormuş. Onları da uğurladım ve bundan sonra ne olacağını düşünerek yatağa uzandım...

[Asu]

No comments:

Post a Comment