xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, June 13, 2012

(3) Yarak Yemeye Gittim Dayak Da Yedim!

Yarak Yemeye Gittim Dayak Da Yedim! (3) (Asu 25 Y., Muğla / Türkiye)

Bir hafta boyunca acıdan kocamla bile sikişemedim. Götüm dağılmıştı. Canım çok acıyordu. Sabah kahvaltıyı hazırlayıp kocamı işe yolladım. Çamaşırları asarken arabayla Oğuz'un geldiğini gördüm. Bana, ‘Gel’ işareti yapıp yan sokağa geçti. Bizim komşular çok dedikoducudur. Biri birşey duysa ertesi güne kalmaz herkes öğrenirdi. Ben de giyinip dışarı çıktım. Oğuz'u bulamayınca telefonla aradım. Evimden bayağı uzaklaşmış, 5 dakika kadar yürüdükten sonra nihayet yanına ulaşabildim. Arabaya binince, “Hoşgeldin hayatım!” deyip dudağıma bir öpücük kondurdu. “Kusura bakma ama bugün hiç sikişemem! Götüm halen acıyor!” dedim. “Bana bak orospu! Her zaman bu kadar iyi davranmam, biliyorsun. İstediklerimi yap sonra siktir git!” dedi. Eğer onun istediklerini yapmazsam beni çok pis sikecekti. Bakışlarından bunu anlamıştım. “Öf! Aman be sıkıldım bu tavırlarından! Hadi bir an önce bitsin bu iş! Nereye gidiyoruz?” diyerek sinirli bir şekilde sordum. “Hay amına kodumun orospusu! Sen sikilmedikçe aklın başına gelmiyor, bugün iyi yarağa doyacaksın kahpe!” diye bağırdı. Sonra arabayı çalıştırdı. Yol boyunca bana saydırmaya devam etti. Resmen ruhum bunalmıştı.

Yarım saatlik yol gittik. Fazla uzaklaşmamıştık. Nereye gittiğimizi çok merak ediyordum. Sormakta ısrar edince yine küfrediyordu. Denize yakın sakin bir yere gelmiştik. Önümüzde 2 katlı küçük bir villa vardı. “Gel bakalım orospu!” deyip kolumdan çekerek beni villanın kapısına yapıştırdı. Bir yandan öpüyor diğer yandan kapıyı açmaya çalışıyordu. Kapıyı açtığında beni yere itti. “Ne yapıyorsun sen ya?” diye biraz kızdım. “Kes sesini!” deyip beni koltuğa fırlattı. Artık bu fırlamalara alışmıştım :)) Oğuz beni soyarken merdivenlerden 5 tane adam indi ve “Vay Oğuz! Bizi niye çağırmıyorsun?” dediler. Oğuz da, “Gelin abi! Alın istediğiniz gibi kullanın orospuyu! Arkadan da veriyor bu kaltak!” dedi. Çok kızmıştım, “Ben gidiyorum Oğuz! Oyun mu oynuyorsun benle?” dedim. İki adam kolumdan tuttu. Oğuz yine tokadı yapıştırdı ve “Evet, ama bu küçük bir oyun canım. Bu oyunu en iyi şekilde oynamaya çalış! Yoksa daha fazla yarak yersin!” deyip gülmeye başladı.

Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Arkadaşlarına dönerek, “Hadi ben yukarıya çıkıyorum, çok yoruldum bugün!” dedi ve yukarı çıktı. İç çamaşırlarımla salonun ortasında 5 adamla kalakalmıştım. Hepsinin yaşları 35-40 civarıydı. Biri, “Vay yavruma bak be!” deyip götüme şaplak attı. İki kişi de çamaşırlarımı çıkarmaya başladı. Diğer ikisi de koltuğa yayılmış bizi izliyordu. Arkamdaki herif beni yüzüstü koltuğa yapıştırdı. Bacaklarımı ayırıp, götümü havaya kaldırdı. Son sikilişimin ardından halen götüm kapanamamıştı. Adam parmaklarını vücudumda gezdirirken, hiç ummadığım anda 'Lark!' diye yarağını götüme geçirdi. Öyle bir çığlık attım ki, adamların kulak zarı patladı. Adam saçımdan da tuttuğu için hareket edemiyordum. “Bırakın beni!” diye bağırdım. Adam, “Sus amına kodumun kevaşesi!” diyerek götümde gitgele başladı. Götümden kanlar akıyordu. Ağlayarak, “Böyle mi sikilir ya? Gidin önce bir sikiş öğreninde öyle gelin orospu çocukları!” dedim. Diğer adamlarda sinirlenmiş olacak ki, biri sikini ağzıma sokup gırtlağıma geçirdi. Diğeri de alttan amıma kökledi. Götümdeki herif parmağını da sokmaya başladı ve “Cemal lan oğlum bu karı götünden iki yarak alır!” dedi. Cemal da koltuktan kalkıp yanımıza geldi.

Amıma giren ayağa kalktı, beni de sırtüstü çevirdiler. Cemal de altıma geçti. Bu arada gırtlağıma geçiren sikini ağzımdan çıkarıp göğüslerime boşaldı ve gidip karşı koltuğa uzandı. Amımdan çıkan da yanıma gelip ağzıma soktu. Tekli koltukta oturan da kalkıp diğer yanıma geçti. O da ağzıma verdi. Şimdi ağzımda iki yarak vardı. Cemal'le götçü götüme girmeye çalışıyorlardı. Daha kafası girmişti ki acıdan ağzımdaki yarakları ısırmıştım. İkisi de bağırmaya başladı. Resmen dişlerimin izi siklerinin üzerinde belli oluyordu. İkisi de bana tokat atmaya başladı. Götümdekiler de çıkıp beni dövmeye başladılar. Birisi, “Bittin sen orospu! Bak şimdi gör sen!” dedi ve telefonundan arkadaşını aradı. Söylene söylene içeri gidip konuştu. Koltuğa uzanan da kalkıp, “Karı ölecek lan yavaş!” deyip adamları durdurmaya çalıştı. Ben de hemen kalkıp yanıbaşımda duran uzun Abajuru aldım, “Yaklaşmayın bana! Bırakın beni gideyim!” dedim. Ama siklerinde değildim. Arkama ikisi geçti. Diğerleri de yanıma yaklaştı.

Götüm halen kanıyordu. Üstüne üstlük yediğim dayaktan burnum da kanamaya başlamıştı. Yüzüm morluk içindeydi. Arkamdaki, “Ne yapıyorsun sen ha? Ne yapabilirsin ki sen orospu!” deyip beni itti. Yine yere düştüm. Gülmeye başladılar. Ayağa kalkıp götçünün kafasına Abajuru geçirdim. Adam kendine gelmeye çalışırken diğerleri tekrar tekme tokat dalmaya başladı. Götçü gelip, “Bittin sen!” deyip beni domalttı ve Abajuru elimden alıp, Abajurun üst kısmını söktü ve sopasını götüme geçirdi. Götüm parçalanmıştı. “Yeter yeter!” deyip bağırsam da hiç kimse önemsemiyordu. İçerideki herif konuşmasını bitirince yanımıza geldi, “Oğlum bugün parti var! Bu orospu iyi benzeyecek!” dedi. Ben sadece ağlıyordum. Bu manzaraya herkes birer posta attırmıştı. Çığlıklarımı Oğuz duymuştu, “Ne bağırttırıyonuz karıyı lan! Uyuyamadım!” diyerek merdivenlerden indi. Götçünün götümde Abajur sopasıyla git gel yaptığını görünce şok oldu. Götçü, “Haketti bunu kaltak!” deyip daha sert geçirdi. O acıya daha fazla dayanamadan bayılmışım.

Kendime gelebildiğimde üst kattaydık ve biri götümde, biri amımda, biri 31 çekiyor, diğer ikisi de ağzımda gitgel yapıyordu. Tek değişiklik yanımda 5 değil, daha çok azgın herif vardı, telefonla diğer arkadaşlarını da çağırmışlardı! Biri boşalıyor diğeri geçiyordu. İşin kötüsü bir boşalan tekrar sikmek için sıraya giriyordu. Beni her pozisyonda beceriyorlardı. Kendimi ölmüş gibi hissediyordum. Telefonum çalmaya başladı. Adam gidip telefonuma baktı ve bana, “Nalan diye biri arıyor! Al orospu konuş! Ne yap ne et o karıyı buraya getir! Yoksa abajuru yersin!” dedikten sonra herkese, “Susun lan! Bir karı daha gelecek şimdi!” dedi telefonumu verdi. Herkes kahkahalarla gülmeye başladı. Millet susunca telefonu açtım. Nalan dertleşmek için bana gelmek istediğini söyledi. Ben de evde olmadığımı, fakat buraya gelebileceğini söyledim. “Neresi orası?” diye sorduğunda, “Arkadaşımın evindeyim, hem sizi de tanıştırırım...” dedim. “Peki!” dedi, adresi tarif ettim. Telefonu kapatınca hüngür hüngür ağlamaya başladım. Adamın biri, “Kes lan orospu! Şu Aabajur olayını bizde görelim!” dedi. Ben de kurtulmak için kaçmaya çalıştım. Tam merdivenlerden iniyordum ki, Oğuz kolumdan çekip döve döve odaya götürdü.

Adam çoktan Abajuru eline almıştı. Oğuz zorla beni domalttı. Yine Abajurun sopasını götüme geçirdiler. Artık götüm alışmıştı. Acı çekmediğimi görünce bu kez 4 parmağını da götüme soktu. Of bu ne acıydı. Hem sopayla hem parmaklarıyla gitgel yapıyordu. Herkes birer posta attırdıktan sonra yine aynı şekilde sıraya geçtiler ve sikişe başladılar. Amım götüm dağılmış halde yatakta yatıyordum. Çığlık atmaktan sesim kısılmıştı. Kendi halime acımıştım.

Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı. Nalan gelmiş olmalıydı. Oğuz aşağı inip kapıyı açtı. Aşağıdan Nalan'ın seslerini duyuyordum. Kızın başına gelecekleri düşündükçe üzülüyordum kıza. Oğuz kızı bağırttıra bağırttıra yukarı çıkardı. Bizim odaya geldiler. Nalan beni o halde görünce, “Sen bunu nasıl yaparsın?” diye bana kızdı. Oğuz da Nalan'a tokadı yapıştırdı. Oğuz sikişten çok tokat atmakta başarılıydı :)) Cevap veremiyordum ağzım yaraklarla doluydu. Yeterince rezil olmuştum. Nalan'ı sandalyeye oturttular. Yaşlı bir adam Nalan'a sikini uzatıp, “Al yala kaltak!” dedi. Nalan yalamak istemeyince dövmeye başladılar. Nalan, “Tamam tamam! Her istediğinizi yapıcam! Yeter ki beni rahat bırakın!” dedi. Nalan'ı domaltıp 3'lü sikişe başladılar. Bense kendimi unutmuş Nalan'ı düşünüyordum. Adamlar götüne de girmek isteyince karşı çıktı. Daha önce hiç kimseye götten vermemiş. Hemen götçü atılıp, “Bu karı benim lan!” diye Nalan'ın götüne geçirdi. Ev Nalan'ın çığlıklarıyla yankılandı. Nalanı da ikişer posta siktiler. Adamlar yorgunluktan buldukları yere yayıldılar.

Oğuz da bize, “Bugünlük bukadar yeter orospular, şimdi defolun gidin!” dedi. Nalan bana hiçbir şey söylemeden elbiselerini toparladı. Ben ise bacaklarımı kapatamıyordum. Ben de elbiselerimi aldım ve giyinmek için banyoya girdik Nalanla. Banyoda Nalan, “Neden bunu yaptın?” diye sordu. “Şuradan bir an önce kurtulalım da anlatacağım!” dedim. Hemen giyinip villadan çıktık, Nalan'ın arabasına atlayıp oradan uzaklaştık. Ben yüzümdeki morlukları Fondöten’le kapatırken, olan biteni ona anlattım. Nalan bana hak verdi ve bugün yaşadıklarımızı kimseye anlatmayacağımıza dair birbirimize söz verdik. Beni evime bıraktı.

Eve girer girmez kocam da işten geldi. Banyo yapıp yatağa yattım. Kocam da bir haftadır sikişmiyordu. Benimle sikişmek isteyince, ben yine reddettim. Kızdı ve kalkıp Sinem orospusuna gitti. Yorgunluktan ölmüştüm. Yatağa yattığım gibi uyumuşum...

[Asu]

No comments:

Post a Comment