xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Friday, June 22, 2012

16 yaşındayken Ustamın Oğluyla Birbirimizi Siktik!

16 yaşındayken Ustamın Oğluyla Birbirimizi Siktik! (Oktay 42 Y., Frankfurt / Almanya)

Selam ateşli sikiciler. Ben Almanyadan Oktay. Tahminen 16 veya 17 yaşlarındaydım ve o zamanlar Türkiyedeyim. Çıraklık dönemim bitmiş kalfa olarak çalışıyordum. Ustamın iki oğlu vardı, biri daha oldukça küçüktü, ama öbürü ben yaşlarda, ismi Ali. Meraklı köfteci desem daha iyi olur aslında, o yaşta her şeye aklı eriyordu. Bir gün öğle yemeğine ayrıldık, Ali kayıp, ortalıkta görünmüyor, ben de onu aramaya başladım. “Ali? Ali?” sesleniyorum, Ali yok. Merak ettim başına birşey mi geldi diye ve aramaya devam ettim. Az ilerde Çınar ağaçları var, orda eski bir tekne var, ara sıra orda uzanır istirahat ederdik. Oraya doğru gittim, orda mı diye bir bakayım dedim. Yaklaşınca kulağıma garip seseler geldi. Sessizce yaklaştım, ‘Ahhlar Ohhlar, acıyor, dayan az kaldı’ gibi sesler duydum. İyice yaklaştım, bizim Ali, babası yaşında bir adama götünü siktiriyordu. Tamamen kendinden geçmişler benden haberleri yok. Adamı şöyle böyle tanıyordum, Antepten gelme, aslında sakin biri, bir büyük teknede kaptanlık yapıyor, o sikiştikleri eski küçük tekne de onun, arada sırada gelip biraz tamir ediyor, boyalıyor falan, ama nerden bilirdim ki sinsi bir sikici olduğunu...

Adam bizim Ali’yi yüz üstü yatırmış o koca yarağını çocuğun küçücük götüne bir sokuyor bir çıkarıyor. İnanırmısınız o anda dudaklarım uçukladı, nasıl böyle birşey olabilirdi?. Neyse Adam bağırta bağırta çocuğu sikiyor, ben merak ettim, olaya müdahale etmeden sessizce bakıyorum. Bu arada yarrağım odun gibi oldu, yavaşca pantolonumun iki düğmesini açtım sikimi çıkarıp 31 çekmeye başladım. Ben daha tatmin olmadan adam böğürmeye başladı, belli ki beli geliyordu. Alinin ufacık götüne boşalınca, ben hemen kayboldum. Aradan yarım saat geçti Ali geldi. Yüzü kıpkırmızı olmuş, yamuk yumuk yürüyordu. Belli ki herif Alinin götünü acayip dağıtmıştı. “Neredesin ulan?” diye sordum. “Hiiiiç, dolaştım biraz.” dedi. Sesimi çıkarmadım. Adama da kızmadım, vereni sikerler dedim kendi kendime. Zaten adam hemen kaybolmuştu, ortalıkta yoktu.

Neyse aradan günler geçmiş, ama ben bir türlü unutamıyorum olanları. Ali ile aslında çok samimiyiz de, yani kardeş gibi, birbirimizin evine gider geliriz, hatta çok zamanlar ben onlarda kalırım. Ali ile bir gün balık tutmaya gitmeye karar verdik. Ali ailesine, “Eğer geç kalırsak ben Oktay abimde kalırım bugün.” dedi (Bana abi derdi). Onlar da tamam dediler. Erkenden balığa gittik. Nasibimiz açıktı, oldukça çok balık tuttuk, ama geç geldik balıktan ve bizde kalmaya karar verdik. Tanrı var, kalbimde hiç bir plan yok. Akşam yemeği yedik, biraz Radio falan dinledik, derken yatalım dedik. Benim odam ayrıdır, odama gittik. Yaz günü, birazda sıcak, donlarımızla yatağa yattık. Benim yatak küçük, iki kişi kenetlenmeden yatamazsın, biz de öyle yaptık, kardeş kardeş sarmaş dolaş yattık. Yattık ama, benim aklıma Alinin teknede o adama götünü siktirdiği geldi, gelince de yine sikim kalktı bu arada...

Ordan burdan konuşurken benim yarak kalkınca Alinin götüne dokunuyor, o da bunu farketti ve hiçbir şey yokmuş gibi yavaşca götünü yarrağıma sürttü. Ben dahada azdım, nede olsa yeni yetme delikanlıyım, çabucak sikim kalkıyor. (Bir de benimkisi bugün olduğu gibi o zamanlar da büyüktü). Neyse, Ali birden sikimi elledi. O anda irkildim. “Ooooo Oktay abi, ne büyük yarağın var, benimki ufak!” dedi. Ben de heyacanla güldüm, “Birgün seninki de büyür!” dedim ve yavaşca ben de onun sikine el attım. Seslenmedi, hatta bu hareketimden cesaret aldı ve benim yarağı eline iyice aldı, sıvazlamaya başladı. Ben de onunkini sıvazlıyorum. Siki benimkinden oldukça küçük, ama taş gibi ve tazecik, hiç kıl falanda yok. Az sonra Ali yüzsüzce, “Oktay abi sikişelim mi?” dedi. Ne diyeceğimi bilemedim, cevap vermeden biraz daha oynaştık. Sonra dayanamadım sordum, “Hiç sikiştin mi?” diye. “Yok, sikişmedim hiç!” dedi.

Ben içimden, vay ibne vay, bir de yalan atıyor diye düşündüm ve “Peki neden şimdi sikişmek istiyorsun?” diye sordum. “Bilmem, içimden geldi, senin yarrağını elleyince azdım!” dedi. “Peki ne yapmak istiyorsun, beni mi sikecen?” dedim. “Yok be yaa, hemen ters anlama! Biraz sen bende denersin, birazda ben sende denerim!” dedi. Ben iyice heyacanlandım, “Tamam lan!” diyerek donumu çıkarıp attım. O da hemen çıkardı, birbirimize karşılıklı 31 çektirmeye başladık. Bu arada ben bunun götüne parmak atıyorum, kız götü gibi götü vardı ve götünü parmaklamamdan bayağı bir zevk alıyordu. Durmadan pozisyon değiştiriyoruz, o oraya buraya dönüyor, ben de öyle, amacımız aslında belli, ama nedense utanıyoruz. Ben yavaşca yan çevirdim bunu ve yarağımı götüne sürtmeye başladım. İbnenin hoşuna gidiyordu, belli ki sikmemi istiyor, hiç karşı koymuyordu...

Bu şekilde epeyce bir vakit oynaştık, ben yarağımı tükürükledim, kafasını bunun göt deliğine dayadım, yavaşca yüklenince kafası girmişti. “Acıyor Oktay abi!” deyince öylece durdum ve “Ulan ibne numara yapma! Geçenlerde seni Antepli o teknede sikerken gördüm!” dedim. Bu başladı yalvarmaya, “Aman abi bizimkilere deme!” falan diye. “Yok be oğlum korkma, olur mu öyle şey, demem!” dedim, rahatladı. “Hem sen ona kendini niçin siktirdin ki?” dedim. “Ordan burdan konuşurken benim aklıma girdi ve ilk o bana kendini siktirdi. Ben onu sikince merak ettim ve ben de ona siktirdim. Ama bir hafata götümün üstüne oturamadım!” dedi. Ben bu arada yavaşca sokmaya başladım. “Abi seninki çok büyük, çıkar nolursun, biraz alışsın sonra sikersin!” dedi. Yavaşca çıkardım, zaten kafası anca girmişti. Ama ikimiz de freni patlamış araba gibi ne yapcağımızı bilmiyorduk. Bem onun sikini biraz oynadım. Benimkisi hala odun gibiydi, o da benimkiyle onarken içimde bir duygu belirdi, ulan bunun siki zaten küçük önce ben ona vereyim Anteplinin yaptığı gibi, sonra o bana mecburen dayanır dedim...

Doğru söylemek gerekirse benim götüm de istiyordu, anlayamadığım bir şekilde bende de tren raydan çıkmıştı. Yan döndüm onun sikini götüme sürmeye başladım ve hoşuma gitti. Ali şaşırmıştı, “Napıyorsun Oktay abi?” dedi. “Canım sikilmek istiyor lan, hadi sok!” dedim. O da bir anlam veremeden geçirdi, zaten parmak gibi bir siki vardı, ama yinede onun ibnesi oldum, resmen beni sikiyordu. Birkaç gidip geldikten sonra bu boşaldı, ama daha belinin geldiğini bile anlamıyordu, su gibi dölü vardı. Açıkçası ben de pek bir şey hissetmedim, ama yinede götüm vıcık vıcık olmuştu. Götümden çıkınca, “Sıra sende Oktay abi, hadi sik beni! O koca yarrağını sok götüme!” diyerek domaldı ibne. Zaten o beni sikerken sikimle oynadığımdan sikim bayağı sulanmıştı, bende biraz tükürükledim kafasını götüne yerleştirdim, içimden bu sefer kurtuluşun yok oğlum dedim ve belinden tutup yüklenmeye başladım. İbnenin, “Abi nolursun yavaş!” demesine aldırış etmeden kafasını sokmuştum...

Bu biraz geriliyordu, “Rahat ol, korkma yavaş sikecem!” dedim. O arada kendini biraz gevşetti, ben biraz daha geçirdim, yarrağımın yarısı o küçücük yarım kürenin içindeydi. Bu sesini çıkarmıyordu, sadece titriyordu. Biraz çıkardım tekrar soktum, yine birşey demedi. Yavaşca yine geri çıkardım, bu sefer belinden tutup dibine kadar geçirdim. “Ahhh! Yandım!” falan dedi, ama yarrağımın hepsi içindeydi. İbnenin gözleri yaşardı, ama anlamadığım bir şekilde biryandan da gülümsüyordu. İçinde biraz durduktan sonra yavaşca kafasına kadar çıkarıp sokmaya başladım. 3-4 dakika sonra bu ibne inleyerek, “Oktay abi acayip sikiyorsun, çok güzel, devam et!” dedi. Ben dahada hırslandım, daha sert sokup çıkarmaya başladım. Bu arada elimi alttan sikine attım, bayağı kalkmıştı. Bir yandan onu sikiyorum, bir yandan da ona 31 çekiyorum. O yine benden önce avucuma su gibi dölünü boşalttı. Bu arada benim pompalamalarım da sıklaştı ve o an büyük bir titremeyle götüne boşalmaya başladım, pınar gibi içine doldurdum döllerimi...

Nefes nefese kalmıştık. Biraz içinde durdum ve yavaşca yarağımı götünden çıkarınca, Şarap şişesinin mantarı çıkıyormuş gibi “Löpp!” diye ses çıktı. Benim döller hep götünden geri akmaya başladı. Hakikatten tazecik ve küçücük bir götü vardı, şöyle bir baktım, o küçücük deliğin ağzı bayağı açık duruyordu. Ogün bin bir zahmetle temizlendik ve birbirimize sarılarak yattık uyuduk. Anlayacağınız, ustamın oğlu Aliyle yıllarca sürecek bir serüven böylece başlamış oldu.

Hepinizi en münasip yerlerinizden öpüyorum, iyi sikişler ve 31’ler diliyorum! Hoşçakalın arkadaşlar!

[Oktay]

2 comments:

  1. BEN HAKAN.BAYANLAR SEX İSTERSENİZ ÇAĞRI BIRAKIN BEM ARARIM.TLF.05419042031

    ReplyDelete
  2. ben hakan bayanlar tlf.05419042031 sex istiyorum hadi ama

    ReplyDelete