xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Friday, June 22, 2012

(4) Karımın Altın Gününde Beni Grup Halinde Siktiler!

Karımın Altın Gününde Beni Grup Halinde Siktiler! (Selahattin 47 Y., İstanbul / Türkiye)

Karımın bayan arkadaşları uzun zamandan beri altın günü yapıyordu, karım da artık doğum izlerini üstünden atınca, o da tekrar katılmaya başlamıştı. Geçen altın günü yaptıklarında karım arkadaşlarına beni takma yarakla siktiğini anlatmış. Kadınlar da hep bir ağızdan, “Yok yaa, nasıl oluyor? Getir kocanı da bir kere de biz sikelim!” demişler. Karım da nasıl olsa şaka yapıyorlar diye düşünerek, “Olur, birdahaki altın gününe kocamı da getireyim sikin!” demiş. Aradan iki gün geçince kadınlar karımı aramışlar, “Bak hepimiz birer tane takma yarak siparişi verdik, kocanı altın gününe mutlaka getiriyorsun!” demişler. Karım da, “Ciddi olamazsınız!” demiş. Onlar da yemin etmişler, “Valla da billa da takma yarakları sipariş verdik, altın gününden önce elimize geçer! Sen kocanı mutlaka getiriyorsun!” demişler...

Altın gününün yapılacağı gün karım hazırlanmaya başladı ve bana, “Hadi hazırlan, altın gününe sen de geleceksin!” dedi. Ben de, “Benim orda ne işim var hayatım?” dedim. “Sürpriz!” dedi. Neyse hazırlandık çıktık, arabaya bindik gittik günün yapılacağı arkadaşının evine. Karımın arkadaşları da toplanmışlardı. İçeri girince karım beni göstererek, “İşte hanımlar, size altın hediyem!” deyince hepsi gülmeye başladı. Karımın gün arkadaşlarından, 27 yaşında sarı saçlı olan Nefise, 24 yaşında siyah saçlı incecik zarif bir bayan olan Yasemin, 36 yaşında Hatice, 30 yaşında Birgül, birde 32 yaşında kısa küt şaçlı dolgun göğüslü Melek hanım vardı. Hepsi oturuyorlardı. Hepsine birden tek kalem selam verdim ben de oturdum bir koltuğa. O ana kadar dikkat etmemiştim, Nefise hemen kalktı geldi yanıma, elini uzatıp tokalaşmaya, ama eteğinin önü bir garip duruyordu. Tokalaşırken yanaklarımdan öperken bana iyice yaklaşınca önüme birşeyin değdiğini hissettim. Tam bunun ne olduğunu soracaktım ki, Nefise eteğini kaldırdı ve beline bağlamış olduğu takma yarağı gösterdi. Ve hepsi gülmeye başladı...

Ben daha olayın şaşkınlığın atamadan hepsi eteklerini kaldırarark altındaki takma yarakları ortaya çıkardılar. İçlerinde en fırlaması Nefise idi, “Bugün sen bizim hediyemizsin!” dediler. Karım ne oluyoruz diye baktım, karım da, “Ne bön bön bakıyorsun, bugün seni siktireceğim hepsine!” dedi ve Nefise ile beni soymaya başladılar. Nefise, “Kocanın bugün biraz canı yanacak ama sen ve gidince pansumanını yaparsın!” :)) dedi, tekrar gülüştüler. Karımla Nefise beni soyarlarken diğer kadınlar da takma yaraklarını kremliyorlardı. Beni tamamen soyduklarında Yasemin pembe bir tanga külot getirdi, bana onu giydirdiler. Beni ortalarına aldılar, karım takma yarağı ağzıma sokarken, Birgül bizim fotğoraflarımızı çekiyordu. Karım, “Kocamın canını fazla yakmayın kızlar!” diyordu. Birisi göğüslerimi yalarken, Yasemin götümün yanaklarını ayırmış deliğimi tükrüklüyordu. Melek hanım kremi alıp hem göt deliğime hemde takma yarağına sürdü ve götüme girmeye başladı. Sonuna kadar götüme soktuktan sonra içimde çok hızlı gidip geliyordu. Ağzımda takma yarak olduğu için sesimde çıkmıyordu, ıkınmalarım duyuluyordu sadece...

Gülüşmeler kopuyordu, “Evet! Evet!” sesleri, “Hadi sok, pompala kızım!” diyordu Birgül Melek hanıma. Melek hanım yorulana kadar götümü sikti, sonra bir diğeri geçti arkama ve beni sikmeye başladı. Hepsi sırayla domaltıp götümü sikiyorlardı. Dönüşümlü olarak Melekten sonra Yasemin, Birgül, Hatice, Nefise ve karım sikiyordu beni. Ama Yaseminle Nefise çok sert sikiyorlardı, en çok acıtan Yasemindi. Genç olmasına rağmen her soktuğunda ikimiz aynı anda ileri gidip geliyorduk, en çok onda acı duymuştum. Sonra Nefise kanepeye oturdu, beni de onun kucağına oturttular, öyle sikmeye başladı. Bir yandan da Melek amını açmış, bana amını yalatıyordu. Ama nefise alttan soktukça ben havaya uçuyordum, dilimi kredi kartı gibi Meleğin amını çizip geçirttiriyordu. Sonra Birgülün yarağının üstüne oturdum, kalçalarımı şamarlayarak sikiyordu beni. “Kocan mahvoldu kız, valla bir hafta tuvalette gidemez!” diyorlardı karıma. Hepsi sırayla birer kez de kucakta siktiler beni. Yarağım sönük halde kaç kere boşaldım belli değil, ama ben hala boşalıyordum...

Daha sonra Yasemin Şampanya getirdi açtı. Kadınların hepsine birer bardak verince şişe boşaldı. Boş şişeyi elinde sallamaya başlayınca gülüşmeler havada uçuşuyordu. Nefiseyle Melek götümü havaya diktiler, Yasemin de Şampanya şisesini götümün deliğine soktu. Ama ben nasıl çığlık atıyordum, onlar ise gülüşüyorlardı. Karım da gülerek, “Lan kaltaklar kocamı orospuya çevirdiniz iyice!” diyordu. Sonra Yasemin takma yarağı belinden çözdü çıkardı bana amını yalatıyordu. Birgül ise hem yarağımla oynuyor hem takma yarağını sikime sürtüyordu. Hepsi etrafıma toplandı vücudumun her yerini elliyorlardı öpüyorlardı. Melek ise dudaklarımdan öpüyordu. Birisi de götüme sokunca, işte o anda kaç haftadır kalkmayan sikim sertleşti ve dikeldi. Ben 31 çekmeye başlamıştım ki, hanımlar çığlıklar atarak, “Karını sik! Karını sik!” diye tempo tuttular. Karım hemen altıma domaldı, götüme bir takma yarak girip çıkarken ben de karımı sikiyordum. Az sonra karımın bel çukuruna boşalınca, hepsi dölleri yaladılar.

Hem zevkiyle, hem de acısıyla müthiş bir altın günü geçti. Ama yarağım kendiliğinden değil, okadar kadın tarafından sikilirken sertleşmişti!

[Selahattin]

1 comment:

  1. BEN HAKAN.BAYANLAR SEX İSTERSENİZ ÇAĞRI BIRAKIN BEN ARARIM.TLF.05419042031

    ReplyDelete