xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Friday, June 22, 2012

(3) Karımın Ablası Takma Yarakla Beni Sikti!

Karımın Ablası Takma Yarakla Beni Sikti! (Selahattin 47 Y., İstanbul / Türkiye)

Karım 3. çocuğu doğurduktan sonra, karımın ablası (ismi Resmiye) yeni doğan oğlumuzu görmeye ve karım lohusalık dönemini atlatana kadar bizde kalmaya gelmişti. Resmiye 43 yaşındaydı ve karımın en büyük ablasıydı. Resmiye tam bir yarak hastasıydı, orospu 3 koca eskitti, 5 tane de çocuğu var. O akşam üçümüz oturmuş sohbet ediyor konuşuyorduk. Resmiye konuşurken lafını hiç esirgemez, argo kelimeler olsun, küfürler olsun, aklına geleni çekinmeden söyleyen bir kadındı. Resmiye bana gülerek, “Enişte 3. çocuk da oldu, nazar değmesin sikin iyi çalışıyor, paso doğurturyorsun bacımı!” dedi. Sonra da karıma, “İş sikip hamile bırakmakta ve çocuk doğurtturmakta değil! Nasıl, cinsel yönden tatmin ediyor mu seni bacım?” diye sordu. Karım da, “İdare ediyoruz abla, bazen sikinin sertleşmesi zor oluyor, ama onunda çaresini bulduk, ozaman ben onu sikiyorum!” deyince, karımın ablası, “İyi espiriydi!” diyerek katıla katıla gülmeye başlamıştı...

Bizim kendisi gibi gülmediğimiz görünce, suratlarımıza baktı ve birden gülmeyi bıraktı, “Durun bakıyım, siz ciddisiniz bu konuda! Ne şekilde yapıyorsunuz o işi?” dedi. Karım da, “Takma yarakla abla!” dediğinde ablası çok şaşırmıştı. Birkaç saniye sonra şaşkınlığı geçince yeniden gülmeye başladı ve bana, “Ulan sen ibnemisin? Bu kadar koca değiştirdim, o kadar herifle sikiştim, hiç biri bugüne kadar gel beni sik demedi!” dedi. Sonra da karıma dönerek, “Nasıl, bari karı gibi inliyor mu?” dedi ve bastı kahkahayı. Karım da gülerek, “Hemde taze gelinler gibi abla!” deyince gülüşmeler koptu. Karımın ablası bana, “Şimdi merak ettim işte! Bir kere de ben geçeyim mi üstünden Selahattinciğim?” diye sordu. Ben de, “Karım bilir, ona sor!” dedim. “Baak sennn! Amma da namuslu orospuymuş bu bacım, karıma sormam lazım diyor! Ulan senin bu kocan karı olsaymış tam bir fahişe olurmuş valla! Ne diyorsun bacım, müsade ediyormusun, sikebilirmiyim kocanı?” dedi...

Karım, “Tamam abla, siz gidin yatak odasına, orda benim takma yarak var, Selahattin göstersin yerini!” dedi. Karımın ablası da bana, “Düş önüme kaltak! Birde tadına biz bakalım!” dedi. Ablasının önüne düştüm gittik yatak odasına. Çekmeceden takma yarağı çıkarıp verdim. Ablası eline aldı, “Hmmm, demek bununla sikiyor bacım seni!” diyerek biraz inceledikten sonra takma yarağı sakso çeker gibi birkaç kez ağzına soktu çıkardı, yatağın üzerine bıraktı ve bana, “Hadi soyun bakalım fahişe!” diyerek kendisi de soyunmaya başladı. İkimiz de çırılçıplak soyunduktan sonra takma yarağı alarak, “Şunu nasıl takacağım, yardım et bakalım!” dedi. Nasıl takılacağını gösterdim ve beline bağlamasına yardım ettim. Sonra kremi aldım takma yarağa sürdüm. Resmiye keyifle, “İyi yağla ibne, seni bugün bir karı gibi inleteceğim!” diyordu...

Sonra yatağa sırt üstü yattım, ayaklarımı havaya kaldırdım ve iki elimle götümün yanaklarını ayırdım, götümün deliği iyice ortaya çıksın diye. O da yatağın kenarına diz çöküp göt deliğime tükürdü, sonra diliyle daire çizmeye başladı deliğimin etrafında. Dilini deliğime sokup çıkarmaya başladığında çok pis zevke gelmiştim, “Resmiye kız, nerden öğrendin böyle şeyleri, tam bir fahişe olmuşsun valla!” dedim. O da, “Nerden öğreneceğim, götümü siktirdiğim adamlardan öğrendim! Ama sen dur, şimdi kim fahişe olacak göreceksin!” dedi. Belimin altına yastığı koyup götümü yükselttikten sonra, takma yarağın ucunu dayadı ve hafiften götüme girmeye başladı. Yavaş yavaş sokarak hepsini kökledikten sonra, yavaş yavaş sokup çıkartıyordu. Daha sonra hızlanmaya başladığında ben de iyice zevklenmeye başladım...

Resmiye artık iyice hızlanmış, götüme her soktuğunda benim yarağım da bir sağa bir sola sallanıyordu. Zevkten inlemeye ve Ahh, uhhh, ıhhh sesler çıkarmaya başlamıştım. Resmiye ise bir erkek gibi, “Bağır yavrum!” diyerek hızlı hızlı girip çıkıyordu götüme. Sonra iyice üstüme çıktı, benim bacaklarım hala havadaydı, kendi ayaklarını dümdüz yaptı iyice üstüme yapıştı. Bu şekilde götümü sikerken benim sikim onun göbeğine sürtüyordu, bir taraftan da dudaklarıma tükürüp öpüyordu. Götümü okadar hızlı sikiyordu ki, ancak bir erkek böyle hızlı hızlı pompalayabilirdi. Resmiye erkek olsaydı çok pis canlar yakardı, şimdi bile canımı çok acıtmıştı. Bacaklarım havada uyuşmaya başlamıştı, “Pozisyon değiştirelim!” dedim. Resmiye üzerimden kalkınca ben yatakta dörtayak domaldım. Arkama geçip belimden tutarak tekrar götüme girmeye başladı...

Bu pozisyonda daha rahat sikiyor, hızlı hızlı dibime dibime köklüyordu. Resmiye tam bir Osmanlı karısıydı, iri yarı bir yapısı vardı ve götü de Kamyon tekeri gibi büyük olduğundan, yarak götüme piston gibi girdikçe kasıkları kalçalarıma vuruyor ve pat pat, şlap şlup sesler çıkıyordu. Bazen köklediğinde canımın acısından inliyordum, Resmiye de saçımdan tutup asılarak, “Karı gibi inliyorsun! Eğer sen karı olsaydın, var ya orospunun kralı olurdun!” diyor pompalıyordu. Ben de, “Ne yapayım anam, sen de öyle bir sikiyorsun ki, üstümdeki kadın mı erkek mi anlayamıyorum!” deyince gülmeye başladı ve “Nasıl, devam mı Selocuğum? Devam mı ha?” dedi. Ben de, “Devam, devam!” dedim. “Dur ozaman pozisyon değiştirelim!” dedi ve götümden çıktı. Kendisi yatağın kenarına oturarark, “Gel kucağıma!” dedi ve beni kucağına, yarrağın üstüne oturttu...

Aynı güçlü bir erkek gibiydi, öyle bir sikiyordu ki götümü, havalara zıplatıyordu beni. “Yavaş Resmiye, çok acıyor!” dedikçe, beni kollarıyla sımsıkı sarıp alttan götüme pompalamaya devam ediyordu. “Yeter Resmiye, valla acıdan bayılacağım!” deyince durdu, yarak götümdeyken 66 pozisyonunda yan yattık ve elini sikime atarak asılmaya başladı. Bir iki dakika sikime 31 çekince boşaldım. Ama ne boşalma, çarşafı göle çevirdim. Sonra ikimizde sırtüstü uzandık yatağa, yorulmuştuk. Ben götümün acısını ve sikilmenin zevkini aynı anda yaşarken, Resmiye de hayatında ilk kez erkek sikmenin heyecanındaydı. Biraz dinlendik ve kalkıp duşlarımızı aldık, sonra karımın yanına gittik...

Karım ablasına, “Nasıldı?” diye sorunca, ablası da, “Müthiş ilginç birşeydi, bu iş hoşuma gitti, böyle bir anı hiç unutmayacağım! Senin bu kocan tam bir bakire kız gibi inliyordu valla bacım!” dedi. Karım da, “Duydum abla, sesiniz ta buraya geliyordu! Kocamın haşatını çıkardın!” :)) dedi ve gülüştüler benle dalga geçtiler. Sonraki günlerde (Karımın lohusalığı geçene kadar) ablası beni sikmeye devam etti. 2 ay falan sonra da, karım ve ablasıyla üçlü sikişmeye başladık.

Hoşçakalın arkadaşlar.

[Selahattin]

2 comments:

  1. Ben gökhan istanbuldan karısını sikemeyen erkekler beni çağırın ben karınızın sikerim hemde saatlerce 05343633284

    ReplyDelete
  2. BEN HAKAN.BAYANLAR SEX İSTERSENİZ ÇAĞRI BIRAKIN BEM ARARIM.TLF.05419042031

    ReplyDelete