xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Monday, May 28, 2012

Dayım Askere gitti Yengem Bana Kaldı!

Dayım Askere gitti Yengem Bana Kaldı! (Hakan 28 Y., İstanbul / Türkiye)

Merhaba 31 sever arkadaşlar. Dayımın karısıyla, yani Nuray yengemle sikişme hikayemi paylaşmak istiyorum. Nuray yengem 25 yaşında, kumral, ela gözlü, dolgun memeli, hele bir de kalçaları var, adamı olduğu yerde boşaltır. Yengem türbanlıdır, etek, bluz falan giyer, ama vücut hatları hep meydandadır. Yengemle olan hikayem, dayımın askere alınmasıyla başladı. Dayım 19 yaşında Almanya'ya çalışmaya gitmiş ve 35 yaşına kadar hiç Türkiye'ye gelmemiş. Sonra Türkiye'ye kesin dönüş yapıp, namuslu olduğunu düşündüğü Nuray yengemle evlenmeye karar vermiş. Fakat yengemle evlendikten 5 gün sonra, dayım polis aramasına takılıp, apar topar askere alındı.



Dayım askere giderken, mecburen karısını, ablasına bıraktı, yani anneme. Bana da, "Yengene sahip çık ben yokken!" dedi. Dayım askere gidip, yengem bize yerleşince, benim odamı yengeme verdik, ben salonda uyumaya başladım. Günler geçmeye başladı. Yengem telefonda dayımla neredeyse her gün konuşurdu. Gece bazen ben uyku arasında telefonda konuşma seslerini duyardım. Yengemin bir keresinde dayıma, "Yanıyorum, gel de söndür!" dediğini duydum. Anladım ki yengem azmıştı. Bazen gece odasının önünden geçerken hafif inlemeler duyuyordum, yengemin mastürbasyon yaptığı belli oluyordu. Ben de yengem rahat etsin diye, eve yatmadan yatmaya geliyordum, yani sadece geceleri evdeydim.

Bir keresinde yengem telefonda samimi bir arkadaşı olan Seval ile konuşuyordu. Ona, "Kız yanıyorum, azdım iyice, nasıl geçecek bu 2,5 ay (dayımın acemiliği 2,5 ay sürdü)!" dedi. Ben tabi Sevalin ne konuştuğunu duymuyorum, ama sonra yengem, "Kız kahpe, kime vereyim, enişteme mi? Adam 55 yaşında, ahı gitmiş vahı kalmış, versem de sikemez zaten!" dedi. Seval birşeyler söyledi, yengem de, "Doğru ya kız Hakan var, ama o benle ilgilenmiyor, eve bile sadece yatmadan yatmaya geliyor!" dedi. Sonra da, "Keşke dayısının yerine onunla evli olsaydım, kız bir yarak var onda, kol gibi, kol!" dedi. İçimden (Vay orospu vay, beni kestirmiş gözüne, demek ogün beni banyoda gözetlemiş!) dedim. Geçen ben banyo yaparken kapı önünde bir karaltı farketmiştim, ama aklımın ucundan öyle birşey geçmediği için önemsememiştim. Meğer yengem beni gözetlemiş...

O günden sonra yengemin bana ve benim de yengeme, tavırlarımız değişti. Uyuyacağımız zaman herkes odasına çekilirdi, ben salonda yalnız kalır uyur, ya da TV izlerdim. Fakat o günden sonra Nuray yengem de, annemler yattıktan sonra, benimle oturmaya başlamıştı. Sohbet ediyorduk artık. Annem de zaten durmadan, "Oğlum biraz yengenle ilgilen, sohbet falan edin, çok canı sıkılıyor! Sizin yaşlarınız hemen hemen denk!" diyordu. Nerden bilsin canım anacığım, dayıma aldıkları gelinin orospu olmaya meyilli olduğunu! Neyse, ben o günden sonra evde daha fazla vakit geçiriyordum. Yengemle sohbetlerimiz koyulaşıyordu, gece sohbetlerimiz de ilerlemişti.

Bir gece, ben uyurken gözetlendiğimi hissettim (Benim uykum çok, ama çok hafiftir!). Gözümü çok hafif aralamamla, yengemin ayakucumda dikilip, beni izlediğini farkettim. Hiç ses çıkarmadım, bakalım ne yapacak diye. Yengem yatağıma yaklaştı. Yan yatıyordum. Yavaşça üstümdeki yorganı açtı ve yarağımın olduğu yere bakıyordu. Sonra eğildi ve ürkek ürkek eşofmanımın üstünden sikimi ellemeye başladı. Benim yarak başladı hareketlenmeye, kazık gibi oldu. Ben bu arada tam sırtüstü döndüm, yengemin işini kolaylaştırmak için. Ama ben hareket edince yengem önce bir kaçar gibi oldu, sonra durdu, baktı ben uyuyorum, tekrar yaklaşıp, elini eşofmanımdan içeri soktu ve sikimi meydana çıkardı. Sikime 31 çektiriyordu, bir eli de kendi eşofmanının içinde, amını mıncıklıyordu...

Ben aynen uyuyormuş numarasına devam ettim. Sonra yengem sikimi bacağına sürtmeye başladı, bu arada amını da ellemeye devam ediyordu. Ama ben nasıl oldum anlatamam, kalkıp yengemi altıma almamak için kendimi zor tutuyorum. Derken yengem hızlı hızlı nefes almaya başladı ve çok kısık Ohhlamalar falan, Orgazm oluyordu yengem. Bunun üzerine ben de dayanamadım saldım kendimi, sikimi sürttürdüğü bacağına döllerim fışkırmaya başlayınca telaş yaptı orospu. Sikimden döller bacağına, halıya fışkırıyordu. Elini tuttu sikimin başına ve döllerin uzağa fışkırmasını engelledi. Benim boşalmam bitince de başörtüsünü çıkarıp, onunla önce benim sikimi temizledi, sikimi geri yerine yerleştirdi. Sonra da halıyı temizledi ve odasına gitti. Bu olanlara inanamıyordum, yengemde de ne cesaret varmış valla, evde biri uyansa kesin rezalet çıkardı.

Sabah kalktık, kahvaltı yaptık. Annem yengeme, "Hayrola bu gün parlıyorsun kız, ne oldu da böyle mutlusun?" dedi. Yengem de, "Ne olsun abla, dün gece rüyamda kocamın askerden geldiğini gördüm, o yüzden mutluyum!" dedi. (Neden olacak, benim sikimden dolayı mutlu orospu!) dedim içimden. Ogün Pazar olduğundan hep beraber evde oturup sohbet ediyorduk. Konu hırsızlıktan falan açıldı. Yengem, "Ayy abla ben çok korkarım, düşünsene eve gizlice biri giriyor, sus abla, sus ne olur!" dedi. Annem de, "Ne korkuyorsun kızım, bizim evde alarm var!" dedi. Yengem anlamadı, mal mal bakıyor, "Ne alarmı abla? Kaç gündür buradayım, nerede bu alarm, ben görmedim?" dedi. Annem de gülerek beni gösterdi, "Bizim alarmımız Hakan!" dedi. Yengem yine anlamsız bakarak, "Nasıl yani?" dedi...

Annem, "Hakanın uykusu çok hafiftir, çıt olsa uyanır, hatta geçen sene alt komşunun gece hırsızlar kapısını zorlamıştı, bir tek Hakan uyandı! Sen nasıl farketmedin, ben gece her kalktığımda mutlaka gözlerini açar! Hele kışın rüzgar esse, cama bir yağmur damlası değse uyanır! Ama iyi rahat uyuyoruz o evde yanımızdayken!" dedi. Yengem bana baktı, hafif gülümsedi, sonra aklına herhalde dün gece yaptığı geldi de, birden kızardı, morardı, benim gece o yaptıkları sırasında mümkün değil uyumadığımı anladı. Annem, "Ne oldu kız, rengin kaçtı bir anda?" dedi. Yengem, "Şey abla, sen altkata hırsız girmeye çalıştı falan deyince biraz korktum! Ben hırsızdan çok korkarım!" dedi, bozuntuya vermedi. Sonra odasına gitti, utancından o gün birdaha karşıma çıkmadı.

Ertesi gün akşam yemeğinden sonra, yine sohbet falan derken, annem, "Hadi biz yatıyoruz!" dedi, babamla odalarına gittiler. Yengemle baş başa kaldık. Yengem yüzüme bakamıyordu. Biraz sessizlikten sonra bana, "Gerçekten uykun çok mu hafiftir?" dedi. Ben de, "Hafiftir, geceleri neredeyse hiç uyuyamam!" dedim. Yengem biraz sustu ve "O zaman geçen gece sen uyumuyordun!" dedi. Ben cevap vermedim. Ağlamaklı gözlerle yanıma oturdu, "Ne olur, ne olur beni affet, dayanamadım!" derken, ben, "Şşşşttt sakin ol, tamam!" dedim. Korkmuştu herhalde olay öğrenilecek diye. Bana iyice yaklaştı, yalvarır gibi gözlerimin içine bakıyordu. Birden dudaklarımı öpmeye başladı. Ben hafif ittirmeye çalıştım, ama daha beter yapıştı. Artık ben de dayanamaz olmuştum, ben de karşılık verince, yengem ayağa kalktı, "Odama gel, odama gel!" dedi...

Odasına girince, beni yatağa sırtüstü yatırdı ve hızlıca soymaya başladı. Sanki bana tecavüz ediyordu. Benim eşofmanla beraber boxerımı da çekince, benim yarak özgürlüğüne kavuştu ve dikildi. Kendi de bir çırpıda soyundu, hele o beyaz tangasını çıkarırken müthiş tahrik oldum. O ne biçim vücut öyle, nasıl sexy, bembeyaz, memeler kavun gibi. Hırlayarak, "Yanıyorum!" dedi ve üstüme çıktı. Ben kendimi bıraktım artık, ne istiyorsa yapsın diye. Sikimi iki eliyle tuttu ve yalamaya başladı. Sonra da sikimi amının girişine sürtmeye başladı. Derken yavaşça oturmaya başladı, ama sikimin kafası girmiyordu içine, amı sikimi sıktırıyordu, sonuçta sadece 5 gün evli kaldı, amı halen daracıktı. Tangasını ağzına aldı, ısırıyor bağırmamak için. Yengem sikimi almaya uğraşırken, ben dayanamayıp alttan ittirdim ve kafasıyla beraber yarısı girdi içine. "Ihhhh!" demesiyle gözlerinden yaşlar gelmeye başladı. Sonra da kendini olduğu gibi sikimin üzerine bıraktı, köküne kadar alınca, biraz öyle durdu...

Ben de memelerini emiyor, ellerimi arkasına atmışım kalçalarını yoğuruyordum. Yavaş yavaş oturup kalkmaya başladı. Ama ben bu arada zevkin doruğuna çıkmıştım, sikim daracık bir amın içindeydi. 1 dakika ya zıpladı ya zıplamadı, iyice hızlandı ve bir anda kafası yukarı doğru bakıp hareketsiz kaldı ve zangır zangır titremeye başladı. Orgazm oluyordu. Yengemin o hali beni o kadar tahrik etmişti ki, ben dayanamayıp içine boşalmaya başladım. Kudurmuş gibi alttan vura vura boşaldım, tazyikli bir şekilde. Ben boşalırken yengem de titreye titreye, kıvrıla kıvrıla boşaldı. Sonra üzerime bıraktı kendini...

Sikim halen amının içindeydi. Öylece 2-3 dakika kaldık. Yengemin, "Sikin hiç inmedi!?!" demesi üzerine, "Demek ki çalışma sırası bende!" deyip, altıma aldım yengemi. Bacağının birini omuzuma alıp, amına sokup çıkartmaya başladım. Memeleri sallanıyordu. Bir yandan amına pompalarken, bir yandan da memelerini emiyordum. Amı daracıktı, hani kendimi bıraksam hemen boşalabilirdim, ama kendimi tuttum. Amına bir 5 dakika gidip geldim ki, yengem yine titremeye başladı ve beni kendi üzerine tam çekti. Dudaklarımı emiyor, bacaklarıyla öyle sıkıyordu ki beni, zor hareket ediyordum. Derken ben de fazla dayanamadım ve içine boşalmaya başladım. Ama ne boşalma! Bu sefer ben onun üzerine yığıldım, altımda eziliyordu yengem...

Bana birden, "Çıt sesine uyanıyorsan, benim telefonda konuştuklarımı da hep duydun o zaman?" dedi. Ben de, "Dayım yerine benle evlenmiş olmayı tercih edebileceğini bile duydum!" dedim. Gözlerime baktı, tekrar şehvetle öpüşmeye başladık. Bu arada benim yarak yine uyanmaya başladı. Yengem farkına varınca sikimin kalktığını, şaşkınlıkla, "Yine mi?" dedi. Ben de, "Yine! Ve daha sonrası da var!" dedim, indim amını yalamaya. Fakat baktım amının içi benim döllerden vıcık vıcık, yalamaktan vazgeçtim. Yengemi yüzüstü çevirdim, baldırlarına oturup, sikimi amına hizaladım ve sokmaya başladım. Ama bu sefer zevkini çıkara çıkara sikiyordum. Ben girdikçe yengemin Ahhlamaları, Ohhlamaları artıyordu. Bir 4 ayak oluyordu sokuyordum arkadan amına, bir komple uzanıyordu yüzüstü, sadece kalçasını itiyordu geriye doğru, sokuyordum amına...

Yaklaşık yarım saat sokup durdum yengemin amına. Yengem bu arada 2 defa daha orgazm oldu. Ben de artık sona geliyordum, "Birazdan boşalacağım!" dedim. Bu sefer kendini bana daha hızlı vurmaya başladı, "Ben de!" dedi. Ne biçim karıydı bu ya, tam sex makinesi, dur durak bilmeden boşalıyordu. İyice hızlandım, derken ikimiz aynı anda boşalmaya başladık. Fakat ben bir yandan da memelerini nasıl sıktırıyorum, koparacak gibi! İkimiz de bitmiştik artık! Biraz daha öpüştük, seviştik ve ben salona yatağıma geçtim...

Sonraki günlerde neredeyse her gün, annemle babam yattıktan sonra, bazen gündüz evde annem yokken, çatır çatır sikişiyorduk. Bu arada yakalanmayalım diye, normalde yattığım odanın kapısını kapatıp, kilitleyip öyle gidiyordum yengemin yanına. Gece kimse ellemezdi kapıya zaten, zor uyuyorum diye. Böyle sikişerek 2,5 ayımız geçti. Dayım izne gelince, yengemi de alıp evlerine gitti. Mutlaka o da sikiyordu yengemi, fakat yengemin amını ben sike sike bollaştırmıştım. Eminim dayımın ona dikkat edecek hali yoktur, zaten azmıştır 2,5 ayda!

Dayım izine geleli, yengemle bir defa telefonda konuştuk. Dayım ilk gün biraz azgınmış, ama sonra geçmiş ateşi, her gün tek atıp bırakıyormuş. 10 gün izinden sonra dayım usta birliğine giderken, yengemi yine bize getirdi bıraktı. Anneme, "Abla bu sefer daha dikkatli olmanız lazım, doktora gittik, çocuk geliyor!" dedi. Dayım gidince, ilk gece, annemin yengemle sohbeti yüzünden, yengemle kavuşamadık. Ertesi gece yanına gittim. Yengem hemen kucağıma atladı, hiç konuşmadan sikiştik. Sonra sordum, "Çocuk kimden?" diye, sonuçta ben de içine boşalıyordum hep. Yengem de, "Doğunca anlarız, en çok kime benziyorsa ondandır!" dedi. Yengem de gerçekten bilmiyordu çocuğun kimden olduğunu, dayım 5 gün sikmişti evlenince, sonrasında da ben sikmiştim. Artık bakarız doğunca, olmazsa bir test yaptırır kimden olduğunu anlarız.

Yengemin karnı iyice şişmeye başladığında, ben de artık sikmiyordum, karnı çıkmaya başladığından beri çekici gelmiyordu. Yengem de farkındaydı, bana zaten kinle bakıyordu, "Beğenmiyorsun beni artık, anlıyorum!" diyordu. Dayım tekrar izine geldiğinde, yengemi biraz da kendi ablasında kalması için Bursa'ya götürdü. Şimdilerde eve de pek gitmiyorum artık, bir dul var 27 yaşında, onunla sikişiyoruz. Yengem hele bir çocuğu doğursun, vücudu eski haline dönerse, yine çatır çatır sikerim tabii...

[Hakan]

No comments:

Post a Comment