xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Monday, May 28, 2012

(2) Dayılarımın Yarrakları!

Dayılarımın Yarrakları! (2) (Ayça 19 Y., İstanbul / Türkiye)

Artık tam bir orospu olmuştum, yarrak yemeden duramıyordum, ama evde olduğum için devamlı olmuyordu. Büyük dayım emlak işi yapıyordu, sekteri işten ayrılınca, benim sekreter olmam için babamı aramış, (Dayımın asıl niyeti beni rahat sikmekti), babam da kabul etmiş ve ben de çok sevinmiştim. Ertesi sabah hazırlanmış, dar gömleğimi giymiş, fakat altına sutyen takmamıştım, altıma tangamı giyip, diz üstü beyaz eteğimi de üstüne çekip, evden çıkarken belli olmasın diye pardedüsümü de üstüne giymiştim. Dayım sabah saat 8'de beni almaya gelmişti. Arabaya bindim, hareket ettik. Evin önünden uzaklaşır uzaklaşmaz, dayım elini bacağıma koyup, "Kız amını götünü sikmek için sabırsızlanıyorum!" dedi. "Valla ben de yanıyorum dayı, diğer dayılarım da gelecekler mi?" diye sordum. "Amına koduğumun orospusuna bak, lan benim yarrağım yetmiyor mu zilli? Ne doymazmışsın sen ya!" dedi. "Ne yapayım dayı, ben siz alıştırdınız!" diye gülümsedim. Dayım da, "Bana bak orospu, etrafdaki esnafa siktirmek yok, sikerim belanı!" dedi. Böyle konuşması bile amımı vıcık vıcık etmişti, dayıma gülerek, "Valla iyi sikemezseniz orasını bilemem artık!" dedim.



Dükkana vardığımızda ben pardesümü çıkardığımda dayımın gözleri faltaşı gibi açılmıştı, "Yeğenim bir çay koy bakalım, mutfak arkada!" dedi. Mutfağa girip çayın altını yakacakken, arkamdan dayımın daymasıyla irkildim. "Ne oldu dayı sabah sabah azdın mı? Yoksa akşam yengem vermedi mi?" dedim. "Azdım amına koduğum, bu nasıl giyinmek lan?" diyen dayımın boynumu yalamaya başlamasıyla kendimi bırakmıştım. Döndüm, "Biri falan gelmez değil mi?" diye sordum. "Merak etme kapıyı kilitledim!" cevabını alınca, eğilip fermuarını açarak koca yarrağını çıkardım ve ağzıma aldım ve yalamaya başladım. Dimdik olan yarrak karşısında soyunacakken, dayım, "Hayır soyunma, elbiselerinle sikmek istiyorum seni!" dedi. Gömleğimin düğmelerini açan dayım göğüslerimi serbest bırakarak yalamaya başladığında, ben orgazm olmuştum bile...

Mutfaktaki çekyata beni domaltarak, eteğimi kaldırıp, tangamı kenara çekmişti. Artık içime girecek yarrağı bekliyordum, "Hadi sikicim, orospun yarrak bekliyor, gir içime, yarrağa doysun bu am, yanıyor içim, söndür bu atesi!" diye dayımı iyice azdırmıştım. "Merak etme bu amı ve götü hergün sikecem orospu yeğenim!" diyerek yarrağı kökleyince, ikimizden de Ohhhhh! diye ses gelmişti. Hiç durmadan amıma 15 dakika pompalayan dayım yorulmuş ve çekyata oturmuş, beni de üstüne oturmuştu. Şimdi göğüslerimi de yalıyordu. Amım su içindeydi. Biraz da böyle siktikten sonra, tezgahta duran zeytinyağını alan dayım götüme sürmeye başlamıştı. Götümü iyice yağladıktan sonra, sırtımı dayıma dönerek, götüme yarrağı dayamıştım. Yavaş yavaş içime alıyordum ki, dayımın bir anda belimden tutarak yarağını ittirmesiyle yarısından fazlası içimdeydi. Öyle bir çığlık attım ki, anlatamam. Dayım hiç aldırış etmeten alttan götüme pompalıyordu. Daha fazla dayanamayan dayım götümün içine boşalmıştı. Bir süre içimde bekledikten sonra yarrağı küçülmüş, kendiliğinden götümden çıkmıştı. Biraz dinlendikten sonra dükkanı açmıştık.

Bu arada dayılarım bekar evini de dükkana yakın yere taşımışlardı. Diğer dayılarım da beni işten erken çıkarıp oraya götürüp sikiyorlardı. Selim dayım da babama bahaneler uydurup, eve geç gitmeme ortam hazırlıyordu. Bu durumdan hiç şikayetci değildim. Ruhumda orospuluk varmış demek ki, hergün yarrak yemeden duramıyordum artık. Evde farklı giyiniyordum, işe giderken farklı giyiniyordum. Ofiste yapılacak işlerin yanısıra, artık gelen müşterilere emlak göstermeye de gidiyordum. Her gittiğim müşteri ya evi kiralıyor, yada satın alıyordu. Hiç boş gelmiyordum. Nasıl olduğu malum, ama siktirmiyordum. Üstelik hatırı sayılır para da kazanıyordum. Dayım da memnundu, sonuçta o da para kazanıyordu...

Portföyümüzde satılık lüx bir villa vardı, bunu satarsak çok iyi komisyon alacaktık (Komisyonumuz normal bir ev alacak kadar tutuyordu!). Dayım bana, "Bunu sat, komisyonun yarısını sana vereyim!" demişti. Ben de dayıma, "Ozaman karışmak yok, nasıl satarsam satarım! Tamam mı dayı?" dedim. "Biliyorum nasıl satacağını amına koduğumun kaltağı!" dedi. "Koy dayı, bu kaltak yarrak istiyor!" diyerek mutfağa geçmiş ve dayıma siktirmiştim kendimi. Boşalan dayımı ikna ederek, villaya müşteri aramaya başlamıştım. Arasıra dükkana gelen işadamı Murat beyin metresine ev aradığını duymuştum, onu arayarak elimde güzel bir villa olduğunu, ilgilenip ilgilenmediğini sordum. O da, "Görelim villayı!" deyince, villanın adresini verip, 1 saat sonrasına sözleşmiştik. Hemen birkaç kıyafet alarak hazırlanmaya başlamıştım. Dar beyaz bir gömlek almıştım, göğüslerim büyük olduğu için duğmelerini zor kapanıyordu, altıma da beyaz tayt giymiş, içine de kırmızı tangamı giyip, çıkmak üzereydim. Kıyafetimi gören dayım, "Amına koduğuma bak hele, ulan bana bile böyle süslenmiyorsun orospu!" diyerek götümü avuçlamıştı. "Sonra sanada giyinirim dayı, şuan acelem var!" diyerek istemeye istemeye ayrılmıştım. Dışarda pardesülü ve türbanlı olduğum için rahattım.

Villaya sözleştiğimiz saaten biraz erken gitmiştim ve Murat beyi bekliyordum. Murat bey villanın önüne gelince beni cepten aradı. Kapıyı açarak Murat beyi içeri davet ettim. Murat bey yardımcısıyla gelmişti, ama beni görünce yardımcısına arabada beklemesini söyledi. Kısaca teknik bilgi verdikten sonra villayı gezdirmeye başladım. Ama Murat beyin gözleri villadan ziyade göğüslerimde ve götümdeydi. İstediğim olmuştu, onu dahada azdırmak için gömleğimin düğmesini göğüslerimin ortasına gelecek yerden kopararak, farkında değilmişim gibi evi gezdirmeye devam ediyordum. Murat gözlerini göğüslerime dikmişti, "Ayça hanım düğmeniz kopmuş!" demesiyle, farkına varmış gibi yaparak döndüm ve "Sığmıyorlar, devamlı düğmelerim kopuyor!" deyip gülümsedim. Murat bey hemen, "İsterseniz uzatmayalım, akşama sözleşmeyi evime getirirsen villayı alacağım. Hem birlikte akşam yemeği yeriz, hem düğmeni de dikersin!" dediğinde, aynı kıyafetlerle beni sikmek istediğini almamıştım. Akşama hem yarrak yiyecektim, hemde para kazanacaktım...

Dükkana döndüğümde dayım hemen arkamdan yanaşarak sarılmış, koca yarrağını götüme dayamıştı. "Dayı işim var, villayı sattım, akşama sözleşmeyi imzalatacağım, hazırlanmam lazım!" dedim. "Amına koduğum, elalemin adamına vereceksin diye, artık banada mı siktirmeyeceksin?" diye kızmıştı. Dayımın bu durumuna üzülmüştüm. "Sana söz dayı, evden izin al, sana çok özel bir gece yaşatacağım!" dememle, dayım yumusamış, "Bari ağzınla boşalt orospu!" diyerek ağzıma vermişti. Ağzıma boşalmasıyla, ben işime bakmaya başlamıştım. Aslında satıştan kazanacağım para değildi beni heyecanlandıran, yiyeceğimi tahmin ettiğim yarrak heycanlandırıyordu...

Akşama anlaştığımız saate, aynı kıyafetlerle Murat beyin evine gitmiştim. Kapıyı hizmetçisi açmış, "Murat bey sizi bekliyor!" diyerek, beni içeri buyur etmişti. İçeri geçtiğimde masanın hazır olduğunu gördüm. Murat beyle beraber yemeye başladık. Ordan burdan konuşurken, ona, sevgilisinin çok şanslı olduğunu, güzel bir villada oturacağından bahsettim. Sevgilisi olmadığını, orayı öylesine satın almak istediğini söylediğinde şaşırmıştım. "Okadar para vereceksiniz Murat bey, öylesine olur mu?" dediğimde gülmüştü, "İstersen sen otur o villada!" demesiyle şaşkınlığım iyice artmıştı. "Anlamadım, nasıl yani?" dedim. "Sevgilim ol, sen otur!" dedi. "Hayır, böyle birşey olamaz!" diyerek naza geçmiştim. Ama yemedi, "O zaman villayı almama gerek yok!" diyerek beni dahada şaşırtmıştı. "Ne istediğinizi tam olarak anlayamadım Murat bey?" dedim. Kulağıma eğilip, "Seni sikmek istiyorum!" dedi. Zaten dayımından dolayı azgınlıkla, "Baştan söylesenize bunu!" diyerek gülümsedim. "Çek defterim yatak odamda, hadi beraber rakamı yazalım!" demesiyle, kendimi para karşılığı bu işi yapan orospular gibi hissetmiştim...

Yatak odasına gittiğimizde, villanın komisyonundan daha yüklü bir çek yazarak çantama koydu ve dudaklarıma yapıştı. Biraz öpüştükten sonra düğmelerimi çözerek göğüslerime yumulmuştu. "Çok güzel göğüslerin var, büyük ve dim dikler!" diyerek yalamaya devam etti. Bir süre sonra fermuarını indirip, orta boy, ama kalın yarrağını çıkarıp, ağzıma verdi. Büyük iştahla yaladığım yarrağı hazır konuma getridikten sonra soyunmak istemiştim. Ama buna izi vermeyen Murat beyin beni yatağa dörtayak üstüne domaltarak, taytımı yarıya kadar sıyırıp, tangamı kenara çekmesiyle götüme dayaması bir oldu. "İlk önce bu harika götü sikmek istiyorum!" diyerek bastırmaya başladı. Kalın olan yarrak kuru şekilde götüme girmiyordu, amımdan aldığı suları götüme sürmesiyle yarrağının başını götüme gömmüştü. İlk girişi biraz acılı olmuştu, fakat sonra sonunu bularak, beni de zevke getirmişti. O gece beni 2 kez götümden, 2 kez de amımdan sikerek, hem o rahatlamıştı, hem de benim azgınlığımı gidermişti...

Böyle büyük satışlarda amımı ve götümü kullanıyorum, işe yarıyor!

Herkese iyi şikişler. Byyee!

[Ayça]

No comments:

Post a Comment