xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Monday, May 28, 2012

(1) Anneler Günü Hediyesi Olarak Anneme Yarak!

Anneler Günü Hediyesi Olarak Anneme Yarak! (1) (Canan 30 Y., Kayseri / Türkiye)

Kocam kamu görevlisi bir memurdur. Bulunduğu mevki nedeniyle, sık sık şehirdışına ve hatta ülkedışına gitmek zorunda kalıyordu. Ben de onun yokluğunu fırsat bilip, gönlümce geziyor, istediğim gibi alışveriş yapıyordum. Kızımı okula bıraktıktan sonra serbestliğin tadını ve özğürlüğün mutluluğunu çıkartıyordum. Çünkü kocam bu konularda çok sıkıcıdır.

Evimizin yakınında bulunan marketin kasap reyonuna bakan gençle birkaç kez bakışmış ve ilerleyen günlerde onla birkaç defa buluşmuş ve samimi olmuştuk. Aramızdaki bu samimiyet, sevişmeye ve sikişmeye kadar gitmişti. Yine bir gece onunla mahallenin kuytu yerinde buluşmuş sevişirken, o ıssız kuytu ve karanlık yerin bir Halısahanın arka tarafı olduğunu bilmiyordum. Maçtan çıkan adamlara tam dikkat etmememe rağmen, içlerinden birinin komşum Celal bey olduğunu fark etmiştim. O beni görmedi diye tahmin ediyordum, ama görmüş. Bir saat sonra eve gitmek için sitenin kapısına yaklaştığımda, Celal beyin site önünde beni beklediğini gördüm. Ben önünden geçerken, benle konuşmak istediğini söyledi. Ben yüz vermeyip, oralı olmamış tavrı ile eve doğru ilerledim. Arkamdan seslendi, "Madem senle konuşamıyacağız, o zaman kocanla konuşuruz!" demesi kanımı dondurdu.

Korku ile döndüm, "Buyrun konuşalım! Dinliyorum?" dedim. "Yoo senle konuşmak olmaz, ama sen yine de telefonuma bir göz at!" deyip bana bir video kaydı seyrettirdi. O kayıt ise market çırağı ile benim sikişme kaydımdı. Doğrusu bunu hiç beklemiyordum, şok oldum. Kendimi toparlayıp, ne istediğini sorduğumda, tek söz etti, "Nikahsız karım olacaksın! Bu köşeyi dönene kadar sana süre, ya kabul edersin, yada etmezsin! Sen bilirsin!" diyerek yürümeye başladı. Henüz ikinci adımı atmıştı ki, "Dur!" diye seslendim. "Sen ne istersen o olacak, hiçbir şeyine itiraz etmiyecem, yeter ki yaşantıma engel çıkartmaması için kocama birşey deme!" diye yalvardım. O da, "Anlaştık karıcığım! Hadi ozaman gerdeğe girelim! Seni kocanın yatağında sikmek istiyorum!" dedi. Evimin pencerelerine baktım, ışık yanmıyordu, evde annem ve kızım uyuyorlardı. Yukarı çıktık ve eve girip, sesizce yatakodama geçtik.

Kocamın yatağında ilkdefa kocam dışında bir erkekle sikişecektim. Ben soyunmaya başladığımda, Celal önce banyoya gitmemi, güzelce yıkanıp temizlenmemi istedi. Ben bayoya giderken popoma şaplak vurdu ve "Amın kıllı ise onları da temizle, ben kıllı am sevmem!" dedi. "Tamam!" diyerek banyoya geçtim. Ve hemen duşumu aldım, amımdaki kılları da traş ettim, her tarafımı kaymak gibi yaptım ve kendimi ona hazırladım. Ne yalan söyleyim, Celalin bu davranışı beni iyiden iyiye tahrik etmiş ve bu duruma kendimi alıştırmaya çalışıyordum. Yanına gittiğimde, Celal bu gecemizi kameraya kaydetmek istediğini söyledi. Mecburen, "Tamam!" dedim ve telefonun kamerası kayda başlamıştı. Kamera önünde başladık sevişmeye. O bana karıcığım deyip, benim de ona kocacığım dememi isterken, ben iyiden iyiye havaya girmiştim ve tam anlamıyla seksi yaşamaya başlamıştım...

Celalin yarrağı hem kalın, hemde iri idi. Yarrağını elime aldığımda, doğru karar verdiğime artık emin bir şekilde, Celalin altında kıvranıyordum. Celal amımı kanırta kanırta sikerken, ben de, "Kocacığım!" diye, kulağını yalayıp emerek, "Yırt kocacığım, yırt amımı koca yarrağınla!" diye inlemelerle kulağına fısıldıyordum. Yarım saatir sikiyordu beni ve bir türlü gelmiyordu. Ben ise ardı ardına Orgazm oluyordum. Böyle birşeyi, ne 10 yıllık evliliğimde kocamda, nede marketin çırağında yaşamıştım. Onlarla sikişirken 1 sefer bile zor Orgazm oluyordum. O da benim kendi çabalarımla...

Nerdeyse 45 dakikadır sikiyordu. Sonunda gelmek istediğini söyleyince, "Dölle beni gerçek kocacığım, dölle, kardeş lazım kızıma, o da senden olsun, senin çocuğunu doğurmak istiyorum, ilk defa kadın olduğumu sende anladım, doğurt beni aşkım!" inlemelerim ile, amıma bir fışkırması vardı ki, amımı doldurmuş, amımdan taşan dölleri sikinin yanlarından bacaklarıma süzülüyordu. Bunu bile yaşamak her kadına nasip değildir.

Boşalması bittikten sonra, Celal yarrağını memelerime sürterken, doymadığını anlamıştım ve yarrağını yalamak için ağzıma aldım. Kısa sürede yarrağı tekrar sertleşmiş ve beni yine sikmeye hazır hale gelmişti. Celal beni ters çevirdi ve götümün yanakları arasına yarrağını sürterken, göt deliğimi de yokluyordu. Oradan hiç sikilmemiştim, kocam beni götümden hiç sikemezdi. Hoş bu ana kadar amımdan da sikildiğimi sanıyordum hep. Götümü Celale vermeye karar verdim ve ellerimle dolgun kalçalarımı ayırdım. Celal göt deliğime sokmaya başladığında, o kadar kalın yarağı nasıl alırım diye düşünürken, tam göt deliğime bir parça tükürük bırakması ile, yarrağı götüme demir giriyormuş gibi girmeye başlamıştı. Çığlıklarım duyulmasın diye yastığı ısırmaya başlamıştım. Ve yarrağı tamamen götüme girdiğinde ise kilitlenmiş, nefes alamıyordum.

Celal bir müddet sonra yavaş yavaş harekete geçerken, yine bir parça tükürük yarrağının gövdesine bırakarak, götüme girip girip çıkmaya başladı. Kısa süre sonra o hızlanıp, ben de götten sikilmenin tadını alınca, otomatik olarak amımdan zevk sularım yine gelmeye ve yine doruklara çıkmaya başlamıştım. Yaklaşık 15 dakika da götümü siken Celal, götümün içine boşalmış ve yorgunluktan yanıma devrilmişti. Ben de adeta ilikleri boşalan hayvanlar gibi zevk yorgunluğundan Celalin kollarında uyuya kaldım. Sabah olmadan Celal beni uyandırdı ve son birdefa sikip Orgazm etti. Giderken de sikişmemizi kaydettiği filmi benim cep telefonuma da kopyaladı, öyle gitti.

Sonraki günlerde tekrar tekrar seyrettim filmi, her seyrettiğimde amımdan sular seller akıyor. Kocamın şehirdışında olduğu geceler Celali evime alıyorum ve erkeğime kendimi siktiriyorum. Bir gece biz yine Celalle sikişirken, annem sesime uyanmış, kısa da olsa bizi anahtar deliğinden seyretmiş. Ben Celalden tehtidler beklerken, tehdit annemden üstü kapalı geldi. Bana, "Kaç yıldır babanla evliyim, babandan böyle şeyler görmedim, benim de hakkım, bu duruma kimse engel olamaz, ben sana engel oluyor muyum?" diyerek, Celalle sikişmek istediğini ima etti bana.

Şimdi anneme 'Anneler Günü Hediyesi' olarak, annemi Celale siktireceğim. Kızından kıyak olsun, biraz da annem gerçek yarrağın tadına baksın, kadınlığını o da anlasın!

[Canan]

No comments:

Post a Comment