xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Monday, May 28, 2012

(2) Anneler Günü Hediyesi Olarak Anneme Yarak!

Anneler Günü Hediyesi Olarak Anneme Yarak! (2) (Canan 30 Y., Kayseri / Türkiye)

Merhaba seks sevenler. Annemi tutucu zannederken, meğer annem ne sikişken orusbu imiş de haberim yokmuş. Daha önce Celal ile sikişmelerimizin birinde, annemin bizi gözetlediğini ve o yarağı kendis
inin de yemek istediğini bana ima ettiğini yazmıştım. 12 Mayıs gecesi kızımı uyuttum, amımı traşladım ve sikicime kendimi hazırladım. Kocasızlık artık bana hiç zor gelmiyordu. Çünkü kocam oraya buraya gidip beni ihmal ede dursun, artık beni kanırta kanırta siken boğam var idi. Bu durumda kim takar kocayı?

Celal eve gelmiş, sex odamıza geçmiş ve sikişmeye başlamıştık. Sikişirken ona bir fantazimin olduğunu söylediğimde, gözleri parlamış, "Hemen anlat fantazini, derhal yapalım!" demişti. "Benimle birlikte, aynı anda bir başka kadını daha sikmeni istiyorum!" dedim. Celalin ağzının suyu aktı ve "Süper olur, ama bu saatte bizimle sikişmek isteyecek karıyı nerden bulacağız?" dediğinde, "Bekle 2 dakika!" dedim ve odadan çıktım. Annemin odasına gidip, hemen çabucak, en sexy iç çamaşırlarını giymesini istedim. "Yarrak yarrak diye ölüyordun, birazdan yiyeceksin, hadi bakalım anne!" dedim. Annemin de bu gece yarrak yiyeceği sanki içine doğmuş gibi, "Ben zaten hazırlıklıyım kızım, ilkakşamdan banyomu ve ağdamı yaptım, yeni aldığım iç çamaşırlarımı giydim!" diyerek soyunmasına şaşırmıştım doğrusu. Benimkilerden daha sexy iççamışırları giymişti. Annemin saçını başını düzelterek, son hazırlığını kendi ellerimle yapıp, sexy bir gecelik giydirip, yatak odama götürdüm...

Celal şok bir şekilde ve ne diyeceğini şaşırmış halde anneme bakarken, annem hemen devreye girdi, "Kızımı nasıl sikiyorsan, aynısını istiyorum, sınır yok, istediğini yap, her taraftan sik beni!" diyerek rahatlattı Celali. Celal de, "O zaman hoş geldin!" diyerek yataktan kalktı ve kamerasını hazırladı. Annemin, "O kamera ne için?" diye sorması üzerine, "Şimdi nasıl sikiştiğini sonra tekrar seyrettirecem sana, azgın orospu seni!" diyerek annemi kışkırtmaya başladı. Kameranın kayıt düğmesine bastıktan sonra, annemin elinden tutup, "Gel bakalım azgın kaltak" diyerek yatağa götürdü, yarrağını kökünden tutup, "Yala bakalım orospu!" dedi, annemin ağzına verdi. Ve annem başladı yalamaya...

Annem Celalin yarrağını, Celal benim amımı yalarken, ben de, beni doğuran kadının memelerini yıllar sonra tekrar ağzıma almış, bu defa süt için değil, anneme zevk vermek için emiyordum. Bir müddet sonra annem inlemeye başlamıştı. Celal bu inlemelerden harekete geçerek, annemi domaltmış, annemin göt deliğini tükürüklüyordu. Annemin göt deliğini parmağıyla okşarken, annem de, "Beni önce amımdan sik koçum, amımdan sik! Kocam olacak boynuzlu belki beni bir yıldır sikmiyor, beni sürekli çocuklarıma gönderip duruyor, amımdan sikilmek istiyorum, hadi amıma sok!" diye inlese de, Celal annemin göt deliğine orta parmağını sokmuş, içinde sağa sola çeviriyordu...

Annemin götünü bir müddet parmakladıktan sonra, Celal demir kazık gibi yarrağını annemin göt deliğine soktuğunda, annemin gözleri yerinden fırlamış ve neye uğradığını şaşırmıştı. Celal bu sefer git-gel'lerini parmakla değil, yarrağıyla yapıyordu. Annemin büzüğü yırtılmış olacak ki, amının zevk suyu ile götünden akan kan birbirine karışarak bacaklarından süzülüyordu. Annem nefesini tutmaya çalıştıkça, Celal sert darbelerle götüne her vuruşta annemden, "Ağıhh, ııhhh, ohhh!" diye sesler çıkarttırıyor ve annemi koca yarrağın altında kıvrandırıyordu. Annem götünden sikilirken, ben de annemin amını okşuyordum. Annem amından boşaldıkça miyavlıyordu. Ve sonunda Celal de annemin götüne kenetlenerek tüm döllerini içine boşaltmış, ama yarrağını annemin götünden çıkartmıyordu...

Biraz içinde durduktan sonra, birkaç kez daha pompaladı ve çıkardı yarrağını, annemin ağzına verdi. Annem de Celalin yarrağını emerek tekrar demir hale getirince, ben domalıp, "Şimdi sikilme sırası benim götümde!" dedim. Ama annem hemen atıldı, "Hayır, sıra benim amımda, bu am bu gece sikilecek, bu yarrak gece bana aittir!" deyip, Celalin yarrağını şapırdatarak yalamaya devam ediyordu. Celal dayanamayıp annemi tuttuğu gibi yatağa sırtüstü fırlattı ve bacaklarını omzuna atarak, annemin amına kökledi. Pompalamaya başladığında ise, annem derin bir "Ohhhhh!" çekti ve "Vur koçum vur, taşakların göt deliğime değsin, daha sert vur, vur da bu amım bayram etsin, bu amın kıymetini bilmeyen gavat kocam da boynuzuyla gezsin! Hoş bu ilk değil onu boynuzlayışım, kızım sen doğmadan beni siken Hüseyin diye biri vardı, sen o an bir karambole gittin, valla baban kim tam emin değilim. Ama neyse, benim için bir önemi yok, şuan bu amın kıymetini bilen erkek benim için önemli! Sik beni erkeğim, sik koçum!" diye konuşurken, annemi şaşkınlıkla dinlemiş, annemin az orusbu olmadığına kanaat getirmiştim...

Düşünüyorum da, demek ben de anneme çekmiştim. Kızım da ilerde bana çeker, o da kocasına boynuzu takar! Yaşasın anne tarafım! Neyse, annem Celalin yarrağı altında defalarca boşalmış ve ona verdiğim 'Anneler Günü' hediyesini çok beğenmişti. İkimize de teşekkür ederek, Celale, "Koçum bu eve istediğin zaman gel, hem de göğsünü gere gere gel! Ama ikimizi de sik!" diyerek kendi odasına geçmiş ve bizi yalnız bırakmıştı. Ben de o gece azgın boğamla sabaha kadar bolbol sikişmiş ve kollarında mutlu bir uyku geçirmiştim...

Önceleri kocam beni ihmal ediyor diye başkalarıyla sikişiyordum ve biraz da olsa suçluluk duyuyordum. Ama şimdi kocamdan intikam olsun diye sikişiyorum. Bu yaptığım kocama az bile, kocam beni yıllardır MSN'e eklediği kadınlarla aldatıyormuş. Kocam geçen banyoya girdiğinde Laptopunu açık bırakmıştı, o banyo yaparken ben de biraz karıştırdım ve değişik değişik karılarla sikişirken resimlerini gördüm. Ama sesimi çıkarmadım tabii, çünkü şimdilerde mahallenin fırıncısıyla flört ediyorum :))

Bol sikişli günler. Tüm erkeklerin yarraklarını yalıyorum!

[Canan]

No comments:

Post a Comment