xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Sunday, June 17, 2012

Ne İstersen Yaparım Dedi Ama Pişman Oldu!

Ne İstersen Yaparım Dedi Ama Pişman Oldu! (Murat 26 Y., Afyon / Türkiye)

Bundan 3 ay önce Banu adında bir kızla tanışmıştım, kısa boylu, kilolu, ama yüzü çok tatlı ve bakımlı bir kızdı. Bense 1.85 boyunda, sarışın, mavi gözlü, yakışıklı sayılabiecek birisiyim. Küçük yaşlardan itibaren sporla uğraştığım için fit ve gayet güzel görünen bir vücuda sahibim. Etrafımda Banudan vücut olarak kat be kat güzel kızlar vardı. O yüzden Banu ilk başta gözüme bir kız olarak çekici görünmedi. Birbirimizi gördüğümüzde selamlaşıp, kısa bir hoş beş yapıp yolumuza devam ediyorduk. MSN’lerimizi de vermiştik birbirimize, ama hiç online denk gelmiyorduk.

Bir gece can sıkıntısından internette gezerken baktım Banu MSN’de online. Selamlaştıktan sonra biraz sohbet ettik. Bu sohbetimizde onun burada öğrenci olduğunu, kendisine ait bir evde oturduğunu öğrendim. Muhabbet ilerledikçe derinleşiyordu. Bana, “MSN’de fazla samimi olmuyor, istersen bana gel, evde birşeyler içeriz.” dedi. Ben de kabul ettim. Evi yakındı. Giderken, evinde bira var mı yok mu bilmediğimden, birkaç bira aldım. Banu kapıyı açtığında üzerinde etek boyu kısa olan yazlık yeşil bir elbise vardı. Gözüme komik görünmüştü bu hali nedense, gülmemek için zor tuttum kendimi. İçeriye geçip sohbet etmeye ve biralarımızı yudumlamaya başladık. Bana çok yakın davranıyor, oldukça sıcak hareketleri vardı.

Sohbetimiz ilerlerken kapı çaldı. Banu kapıyı açmaya gitti ve yanında bir çocukla beraber geldi. “Bu Hasan, bu da Murat.” diye, sadece isimlerimizle birbirimize tanıştırdı. Hasan kaba saba, olabildiğince bakımsız ve çok Kırovari bir tipti. Hasan da bizimle içmeye başlamıştı ve içkinin etkisi arttıkça çok asabi ve abuk sabuk hareketler sergilemeye başladı. Dayanamayarak, “Banu bu kim ya?” dedim. Banu da, “Sevgilim!” diye cevap verince, ben büyük şaşkınlık yaşadım. Bozulmuştum doğrusu, ama belli etmemeye çalıştım. Kıza bak ya, beni gecenin bir yarısı evine davet ediyor, içki içiyoruz ve sevgilisi geliyor. Olacak iş mi yani?

Bir süre sonra Banu ile Hasan tartışmaya başladılar. Hasan Banuya tokat atınca, birden sinirle kalktım ve zaten benden baya ince ve ufak tefek olan Hasanı yaka paça kapıdan çıkarıp gönderdim. İçeriye geri geldiğimde Banu ağlıyordu. Ama ona da öfkeliydim, “Madem böyle bir sevgilin var ve buraya gelecekti, beni neden çağırıyorsun?” diye bağırdım. O da yanıma yaklaşarak, “İnan ki onun geleceğini bilmiyordum, ben bu geceyi seninle geçirmek istemiştim!” dedi. Ben biraz öfkelendiğim için ve biraz da Banunun vücudunu fazla beğenmediğim için, bana yaklaşmasına izin vermedim. Ama Banu ısrarla yaklaşmaya çalışıyordu. Onu atlatmak için, “Bak Banu, benim de bir sevgilim var!” dedim. “Olsun, ben sadece bu gece seninle olmak istiyorum, gerisi önemli değil!” dedi.

Beni heryerden köşeye sıkıştırmıştı, ben de son çare olarak, “Banu canım, sen benim seks isteklerimi karşılayamazsın!” dedim. “Ne istersen yapmaya hazırım!” dedi. Bu cevap beni kışkırtmıştı doğrusu. O anda sikimin kalktığını hissetim ve “Hadi bakalım!” dedim. Bana daha da yanaşarak dudaklarıma yapıştı. Öpüşürken üzerimdeki gömleğin düğmelerini açıyordu. Gömleğim tamamen açıldıktan sonra önüme diz çöktü, kemerimi açtı, pantolonumu Boxerimle birlikte aşağıya çekti ve sikimi tuttuğu gibi ağzına aldı. İşin gerçeği, o kadar kızın ağzına vermeme rağmen, hayatımda böyle sömüren birini görmemiştim. İliklerimi emiyordu sanki. Artık bende de film kopmuştu, bunu ayağa kaldırdım ve dudaklarına yapıştım...

Öpüşerek yatağa götürdüm. Yatağa uzandı ve ben de üzerine uzandım. Am yalamak benim huyum değildir, sikimi yalattırmayı severim, ama yapmayan kız olursada karşı çıkmam. Banu benden amını yalamamı isteyince, ben sertçe, “Hayır!” diyerek redettim. “Tamam tamam, kızma!” dedi. Göğüslerini elbisenin üzerinden öpmeye başladım ve elbiseyi üzerinden sıyırarak çıkardım. Göğüsleri biraz ufaktı, ama fena değillerdi, diklerdi. Göğüslerini biraz ağzıma aldıktan sonra, bir elimle kalçasını bacaklarını okşarken, diğer elimle de külodunu çıkardım ve bacaklarını bastırarak ayırdım. Sonra sikimi dayayıp amına fırça çekmeye başladım. Banu zevkten titriyordu ve amı iyiden iyiye sulanmıştı, vıcık vıcık olmuştu...

“Artık gir içime, hadi!” diyordu. Bu yalvarırır tarzı hoşuma gitmişti, biraz sikimin kafasını amına soktum ve yüklenecek gibi yapıp çıkardım amından ve tekrar fırçalamaya başladım. Deliye dönmüştü, bir an önce girmem için yalvarıyordu. Artık ben de dayanamayarak aniden dayandım, amı iyice ıslandığı için, sikim bir anda köküne kadar girmişti. İlk başta ufak bir çığlıkla beni geriye ittirmeye çalıştı, ama omuzlarından kavrayınca başaramadı. Yavaş yavaş pompalamaya başladım. Bir müddet yüzünü kastıktan sonra rahatladı ve o da altımda benim ritmime ayak uydurmaya başladı. Bir müddet o pozisyonda siktikten sonra, onun üste çıkmasını istedim ve sırtüstü uzandım. “Tamam aşkım!” diyerek üzerime çıktı, sikimi eliyle tutarak amının girişine hizaladı ve kendini bıraktı...

Kilolu olduğu için üzerimde oturup kalkması zor oluyordu. Kalçasını biraz kaldırmasını istedim ve alttan çok hızlı şekilde pompalamaya başladım. Zevkten deli olmuş, sikimin üzerinde hafiften oynama başlamıştı. Ben de yavaş yavaş boşalmaya yaklaşmıştım. Üstümden inip önüme domalmasını istedim, çünkü dışarıya boşalacaktım, o pozisyonda daha rahat olacaktı. İndi ve önüme domaldı. Hemen amına girdim ve hızlıca pompalamaya başladım. Dahada zevklenmişti. Amına pompalarken elimle de kalçalarını ayırıyordum. Bir anda göt deliği gözüme çarptı, amından çıkardım ve göt deliğine fırça çekmeye çalıştım. Birden irkildi ve “Arkadan kesinlikle olmaz, sakın deneme, hiç yaptırmadım ordan!” dedi.

“Hani ne istersem yapacaktın? Götünü siktirmezsen ben gidiyorum!” diye bozuk attım ve kalktım. Giymek için Boxerimi yerden aldım, Banu fırladı yanıma geldi, boynumu dudaklarımı öperek, bir yandan da elimden Boxerimi almaya çalışıyor, “Gitme aşkım, bak hiç yapmadım çok acır, ne olur bu kadar zevkin içinde bana bu acıyı yaşatma!” diyordu. “Hayır, aksine hoşuna gidecek, yavaş yapacağım, acıtmadan, ama sen beni kırıyorsun!” dedim. “Tamam madem, deneyelim, ama acırsa bırakacaksın!” dedi. Ben de kabul ederek önüme domalttım, elleriye kalçalarını ayırması istedim, sikimi göt deliğine dayadım ve yüklendim. Gerçekten dediği doğruydu galiba, çok dardı, bu göt önceden hiç sikilmemişti. Evde krem gibi birşey olup olmadığını sordum, “El kremim var!” dedi ve çekmeceden alıp verdi...

Sikime ve onun göt deliğine bolca sürdükten sonra tekrar sikimi göt deliğine dayadım. Olacakları tahmin ettiğim için omuzlarından sıkıca kavradım ve birden yüklendim. Yarısı girmişti. İnanılmaz bir çığlık attı ve kaçmaya çalıştı, ama omuzlarından tuttuğum için hareket edemedi. Ve bir hamleyle daha sonuna kadar soktum yarağımı. Yalvarıyordu, “Ne olur çıkar, çok acıyor, dayanamıyorum!” diye. Bense aldırış etmeden pompalamaya başlamıştım bile. İyiden iyiye hızlanmıştım, ama o halen korkuyla götünü kastığı için acı çekmeye devam ediyordu. Ağlıyor, “Ne olur çıkar şunu içimden artık, götüm yırtıldı!” diyordu. Geleceğime yakın iyice hızlanmaya başladım. Banu ise artık yalvarmanın çare olmadığını anlamış olacak ki, kafasını yastığa gömüp, ağlayarak boşalmamı bekliyordu...

Kısa süre sonra bağırarak götünün içine boşaldım. Sikimi götünden çıkardığımda Banu hemen kalktı ve “Hayvansın sen!” dedi. “Ben seni uyardım kızım, benim isteklerimi karşılayamazsın diye, ama sen kendin kaşındın!” dedim. “Defol git evimden hayvan! Birdaha seni görmek istemiyorum!” diye bağırıyordu. “Sen bilirsin!” dedim ve giyinip çıktım gittim.

Bir daha da birbirimizi aramadık. Tesadüfen karşılaşsak bile selamlaşmadan geçip gidiyoruz. Zaten etrafımda bunca güzel kız varken ben ona muhtaç değilim. Çektiği göt acısı Banunun yanına kar kaldı.

[Murat]

No comments:

Post a Comment