xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Sunday, June 17, 2012

(5) Üniversiteli Kızdan Lüks Fahişeye!

Üniversiteli Kızdan Lüks Fahişeye! -5- (Aysun 25 Y., Ankara / Türkiye)

Selin bir eliyle beni okşuyor, bir eliyle de kendini okşuyordu. Biraz devam ettikten sonra ikimiz de soyunmuştuk. Ve şoförü çağırdık, geldi. 2 tane birbirinden güzel çıplak hatun karşısında duruyorduk. Yanımıza geldi ve aramıza girdi. İkimiz de ayakta duruyorduk, yere çöktü ve dilini bir benim amıma, bir selin amına değdirmeye başladı. Bu arda Selinle benim dudaklarımız birleşmişti bile. Birbirimizi öpüyor, okşuyor ve aynı anda bir erkek tarafından amlarımız yalanıyor, parmaklanıyordu. Bir süre böyle devam ettik, sonra şoför ayağa kalktı ve biz çöktük, Selinle beraberce onun muhteşem sikini emmeye başladık. İyice kocaman olmuştu. Ben yolda gelirken yediğim için, önce Seline müsaade ettim...

Şöförü sandalyeye oturttum, Selin de onun kucağına çıktı ve o muhteşem siki amına almaya başladı. Ben de bu arada şoförün taşaklarını emiyordum. Arada bir de Selinin göt deliğini yalıyor, onu iyice çıldırtıyordum. Daha sonra Selinin götüne parmağımı sokmaya başladım. Önce 1, sonra 2, sonra 3 parmağımı yerleştirip, hızla ileri geri yapmaya başladım. Selin uçuyordu adeta, çığlık çığlığa kocaman sikin üzerinde zıplıyordu. Ve fazla sürmedi, Selin orgazm olmaya başladı. Hem de öyle şiddetli boşalıyordu ki, yüzüm komple onun amsuyu ile ıslanmıştı...

Kısa bir süre daha öyle devam ettikten sonra, Selinle yer değiştirdik. Zaten sırıl sıklam olan amım kocaman siki öyle bir iştahla sardı ki, mükemmel bir histi bu. Bu arada Selin de benim ona yaptıklarımı bana yapıyordu, 2 deliğim de dolmuştu. Yine zevkten uçuyordum. Bir süre bu şekilde devam ettikten sonra ben amımdaki yarağı çıkarttım ve ona arkamı dönerek kucağına çıktım, onun koca sikini arka deliğimin ağzına getirip üzerine oturmaya başladım. Götümü de güzelce sikmesini istiyordum. Bu arada Selin 1-2 dakika kayboldu, geri geldiğinde belinde bir vibratör bağlı idi...

Ben büyük bir keyifle erkeğimin yarağını götüme alırken, Selin de vibratörü amıma geçirdi ve hızla pompalamaya başladı. Öyle büyük bir zevk dalgasına kapılmıştım ki, yerimde duramıyordum ve üst üste orgazmlar yaşıyordum. Selin hem amımı vibratörle sikiyor, hem de memelerimi emiyor, ısırıyordu. Ama şoför gelmek üzere olduğunu söyleyince ben kucağından kalktım, ayakta eğilerek Selinden tutundum, şöför arkama geçti ve yine götüme soktu koca sikini ve hızla basmaya başladı. Tam gelmek üzereyken çıkarttı, biz de Selinle onun önüne oturduk, önce benim ağzıma, sonra Selinin ağzına ve sonra yüzlerimize gelecek şekilde fışkırta fışkırta boşaldı. Şöför artık iyice yorulmuştu, dinlenmeye çekildi...

Biz de birer duş aldık temizlendik, ama halen azgınlığımız geçmemişti. Kerim beyin evine gitmeye karar verdik, oradaki çocuklar bizim ateşimizi söndürebilirdi. Hemen giyindik. Buna giyinmek denirse, sadece birer askılı elbise, hepsi o kadar, altımızda çamaşır falan yok. Makyajlarımızı yaptık. Ben Kerim beyi aradım. O da, “Tabi buyur güzelim, orası senin evin sayılır!” dedi. Şöförümüz bizi götürdü ve bıraktı, onu geri gönderdik. Zira telefonda Kerim bey bana, “Siz gidin, benim de 2 tane misafirim olacak bugün, onları da aradan çıkartırsınız!” demişti. Tabii bu habere ben de Selin de memnun kalmıştık. Misafirleri gelmeseydi evde sadece 2 erkek olacaktı, ama şimdi 4 olacaktı, anca doyururlardı bizi...

İçeri girdik Mehmet ve Semih karşıladı bizi. Havuzun başına gittik, ikimiz de soyunduk ve hemen havuza atladık. Peşimizden Semih ve Mehmet te geldi. Havuzda biraz oynadıktan sonra, ben Semih’in kucağına, Selin de Mehmet’in kucağına geçmiş, iki süper erkeğe kendimizi deli gibi siktiriyorduk. Havuzun içinde olması da daha bir ayrı zevk veriyordu. Fazla durmadan havuzdan çıktık ve eşleri değiştik ve tekrar erkeklerimize kendimizi siktirmeye devam ettik. Mehmet benim üstümde, Semih te Selin’in üstünde hızla pompalıyorlardı. Bir süre böyle devam ettikten sonra Mehmet beni dört ayak pozisyonuna getirdi ve göt deliğimin ağzına yarağını bastırmaya başladı. Yavaş yavaş götüme girerken, ben zevkten uçuyordum. Mehmet bu işi çok iyi biliyordu. Tamamen kökledi ve üzerime doğru eğilip, ensemi öpmeye, bir taraftan da memelerimle oynamaya, aynı zamanda da yarağını götümün içinde hareket ettirmeye başladı. Dayanılmaz bir zevk dalgasında yüzüyordum. Bir elini aşağı kaydırıp, klitorisimle oynamaya başladığında artık dayanamaz hale gelmiştim ve şiddetle boşaldım. Benim peşime Mehmet te bütün döllerini götümün içine fışkırtmaya başladı...

Kenara oturup, Selin’le Semih’in sikişmesini seyretmeye başladık. Semih sırt üstü yerde yatıyor, Selin de onun üzerinde, yarağını götüne almış, üzerinde zıplıyordu. Yüzü bize dönüktü, ben de hemen yanına giderek Selin’in amını yalamaya başladım. Kısa sürede Selin de boşalmıştı. Ve peşine Semih te Selin’in götüne bütün döllerini boşalttı...

Havuzun kenarından ayrılıp duşa girdik, temizlendik ve Kerim beyin misafirleri için hazırlandık. Biraz rahatlamıştık, ama gelecek olan misafirler ile birlikte Semih ve Mehmet bizi yine güzelce sikeceklerdi. Misafirleri beklemeye başladık. Hava kararmaya başlamış ve misafirler gelmişlerdi. 2 tane genç delikanlı geldi, ikisi de oldukça yakışıklı ve iri yapılıydılar. Benim aklımdan geçen şey, eğer sikleri de cüsseleri kadar iri ise, bugün çok zevk alacağımdı...

[Aysun]

No comments:

Post a Comment