xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Sunday, June 17, 2012

Komşu Kızının Sikik Amcığı ve Daracık Götü!

Komşu Kızının Sikik Amcığı ve Daracık Götü! (Cemal 19 Y., İstanbul / Türkiye)

Selam ben Cemal. İlk sikişmem ben lisedeyken, üst kattaki komşumuzun kızı Dilan’la olmuştu. Dilan benden 2 yaş büyüktü, üniversite birinci sınıftaydı. Ben bir sene kalmış olduğum için lise 3'teydim. Ben 17, Dilan 19 yaşındaydı. Ben, 1.92 boyunda, 90 kilo, oldukça kalıplı ve çevremdekilerin esmer güzeli diye tabir ettiği yakışıklı bir gencim. Dilan ise 1.70 boylarında, kocaman memeleri ve kocaman bir götü olan bir kız. Öyle çok açık kıyafetler giymezdi, ama o kocaman kalçaları öyle bir sallanırdı ki... Dilan’la klasik komşu muhabbetleri vardı aramızda. Biraz da yakındık ama arkadaş olarak. İşte apartman içinde laflardık, arada sırada bize gelirler konuşurduk.

(O güne kadar benim seks tecrübem ise sevgilimle sinemada yiyişmekten ibaretti. Her gittiğimiz seansta en köşeye yerleşir, filmin başından sonuna kadar yiyişirdik. Yaz tatiline geldiğimizde ise yazlığına gitmişti, dönünce yiyişmeyi biraz abartmış, parkta memelerini yalamış ve götüne sikimi sürtmüştüm, tabi parkın görevlisi bizi küfürlerle atana kadar. Eve geliyorduk, o kadar sevişmemize rağmen bir türlü sikişmeye ikna edemiyordum. Bir keresinde mutfakta domaltmış, tam götüne girecekken tangasını çekmiş, “Yapmamalıyız!” deyip içeri gitmişti. Tek cinsel tecrübem oydu anlayacağınız.)

Bir gün, annemlerin evde olmadığı bir akşam, kapı çaldı. Bende o sırada altımda şort, DVD-Playere bir film takmış onu izliyordum. Gelen Dilan’dı. Askılı bir body, altında gri eşofman, “Ya sende boş CD var mı diye sormaya geldim.” deyince, onu içeri davet ettim. Ben odama girip boş CD aramaya başladım. Bir tane bulunca, içeri salona gittim ve Dilan’ı filme odaklanmış bir şekilde gördüm. “En sevdiğim film yaa!” deyince kalmasını teklif ettim. “Olur mu annenler evde yokken?” diye sordu. Ben de, “Sorun olmaz, işte beraber izleriz!” deyip kalmasına ikna ettim. “Eh iyi madem.” deyip oturdu, filmi izlemeye başladık. Ben kanepenin köşesine oturdum, Dilan hemen yanıma oturdu. Put gibi oturmuş filmi izliyorduk. Gidip mutfaktan ona da bir bardak kola koyup geldim. Dilan hafiften yayılmıştı. Ben tekrar köşeye oturdum, filme devam ettik.

Kollarımı iki yana uzatmış şekilde izliyordum, köşeyi kaplayacak şekilde. O da samimiyetin dozunu arttırarak yanıma yaklaşıyordu. Bu gereksiz samimiyeti anlamaya çalışıyordum. Boynunu koluma koyup izlemeye başladı, iyice samimiydik artık. Body’den memeleri görünmeye başlamıştı. Aman tanrım, sütyen yoktu! Ben kaçamak bakışlarla bakmaya çalışıyordum. Şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmıştım. Bu samimiyetin anlamı hafifçe belli oluyordu. Kendimi tutamayıp ona sarılı bir biçimde izlemeye devam ettik. Kollarını okşuyordum. Bir anda yüzünü bana döndü ve dudaklarımız birleşti. Şok üstüne şok yaşıyordum. Önceleri çekinik bir şekilde devam eden öpüşmemiz, giderek dahada ateşli bir hal almaya başladı. Artık resmen sömüyorduk dudaklarımızı. Dillerimizi birbirine kavuşturduk. Sonra, o kucağıma oturdu ve öpüşmeye öyle devam ettik. Artık öpüşmüyor, birbirimizin boynunu emiyorduk. Body’sinin üstünden memelerini sıkmaya başladım. Yarağım patlamak üzereydi, götünü öyle bir hizalamıştı ki, tam ortasına denk geliyordu.

Body’sini çıkarınca, iri memeleri, kahverengi uçlarıyla kalkmış bir şekilde bana bakıyordu. Halen kucağımdaydı. Memelerini önce güzel bir yoğurdum, (sevgiliminkilerde gayet dikti, ama bunlar kocamandı). Önce dilimle hafifçe emdim uçlarını. Kafamı eliyle okşuyor, hafifte bastırıyordu. Hafifçe ısırmaya başladım, o kadar yavaş yapıyordum ki, memelerinin tadını çıkara çıkara emiyordum. Yavaş hareketlerim onu dahada azdırmışa benziyordu. (Sevgilim bayılıyordu memelerinin emilmesine, benimde bir kızda önce baktığım yer memeleridir). Uzun bir süre oyalandım memeleriyle, sonra onu kucağıma alıp yere bıraktım...

Yerde o altta ben üstte, sevişmeye başladık. Boynunda emilmedik yer bırakmıyor, dikkat çekmesin diye morarmamasına itina ediyordum. Memeleriyle biraz daha ilgilendikten sonra göbeğini yalayarak eşofmanının oraya geldim. Gözlerine baktım ve eşofmanını çıkardım. Yaptığım her harekette gözlerine bakıyordum. Muhtemelen bakireydi, ama bakire bir kıza oranla gayet cesurca vücudunu bana veriyordu. Külodunun üstünden koklamaya başladım. Üzerinde bir çizgi film karakteri bulunan külodunu hafiften indirince, amının kıllarıyla karşılaştım. Oldukça kıllı bir amı vardı. Nedense böylesi daha çok hoşuma gitti. Paket bölgesini emerek, yavaşça amına doğru geliyordum. Açıkçası amının kıllı olup olmadığı pek fazla ilgilendirmiyordu, hayatımda ilk kez bulduğum bu fırsatı kaçıracak değildim. Ben de üstümü çıkardım, onun da, kendiminde külodunu sıyırdım. Amı karşımdaydı, hayatımda gördüğüm ikinci amı yalamaya başladım. Delirmiş gibi yalıyordum. Dil darbelerimle iyice coşmuş, vıcık vıcık olan amına kafamı deli gibi bastırıyordu. Titremeye başladı, bir anda ağzıma boşaldı. İlk kez tattığım am suyu öyle hoşuma gitmişti ki, saatlerce yalayabilirdim.

Gözlerine bakıp, “Sen boşaldın, hadi sen de beni boşalt!” deyip yere uzandım. Suratıma anlamsız anlamsız bakıp, “İçime girmeyecek misin?” diye sordu. “Bakire değil misin?” diye sordum. Eski sevgilisinin patlattığını söyledi. Bir kere vermiş önden. Bunu duyunca sevinçten çılgına döndüm, heyecan kat kat artıyordu, milli olmak üzereydim. Hemen ağzına alıp yalamaya başladı. Yaladıkça sikim iyice kalkıyordu, onun dilini sikimin üstünde hissettikçe gözlerim kayıyordu. Boşalmamak için başka şeyler düşünüyordum, ilk postayı ağzına boşalmak istemiyordum. 5 dakika kadar yaladıktan sonra ağzından çıkardı ve bacaklarını ayırdı. İki bacağından tutup iyice araladım, sulu amcığına kafasını soktum. İçinin sıcaklığı beni benden almıştı. Ve artık milliydim!

Hızlı hızlı sokup çıkarmaya başlamıştım. Deli gibi pompalıyordum, çığlıklarıyla beni dahada azdırıyor, elleriyle boynumu sarıyor, bazen dudaklarımı öpüyordu. Delirmiş gibi sikişiyorduk. Bacaklarını ayırmış bir pozisyonda becerirken, kaldırdım ve annemlerin odasına götürdüm. Orda sikmeye devam ediyordum, sonra içinden çıktım ve yan yatırdım. Arkasına geçip bacaklarını kaldırdım ve sokup çıkarmaya devam ettim. 15 dakikadır aralıksız pompalıyordum seri bir biçimde. Aniden, “Çık içimden!” deyince çıktım, amının suları tazyikle bir fışkırdı ki, tüm vücudu titriyordu. “Sok!” deyince, yeniden soktum. Delirmiş gibi sikmeye devam ediyordum. Sonra onu domalttım. Arkadan amına girdim. Götüne vura vura, poposunu kıpkırmızı yaparak siktim Dilan’ın amını. Yarım saate yaklaşıyordu. “Öldürdün beni! Bitirdin!” diye feryat etmesine rağmen üstüne çıktım ve misyoner pozisyonunda pompalamaya başladım. İlk tecrübem olmasına rağmen yarım saattir sikiyordum. Ama yavaş yavaş da sona yaklaşıyordum. Herzamanki fantazim olan suratına boşalmak için sonuna kadar sabretmeyi planlarken, olabilecek en kötü şey oldu! Kendimi tutamadım ve amına tazyikle boşalttım döllerimi. Kendimden geçmiş bir şekilde yığıldım üstüne...

“Kalk üstümden orospu çocuğu!” demesiyle irkildim. Ne oluyor demeye kalmadan itti beni, içinden çıkar çıkmaz döllerimin bir kısmı da amından çıktı. Bana vurmaya, küfürler etmeye başladı. “Orospu çocuğu! Nasıl içime boşalırsın, yavşak! Hamile mi bırakıcan beni! Orospu çocuğu! Götveren!” diye aklına ne gelirse sayıyor, vuruyordu. Benimse umrumda değildi. Sikimin ucundan damlayan döllerim yatağa akmıştı. En sonunda dayanamadım, kolundan tutup, “Ben mi gel altıma yat dedim amına koyduğumun orospusu! Siktir git duşa gir, yıka amını, çıkar dölleri!” dedim ve birlikte duşa girdik. Dilan ağlıyordu. “Ağlama daha fazla, olan oldu!” diye sakinleştirmeye çalışsam da olmadı. Duşun başlığıyla amının içine su tazyikledi. Döllerden arınmış görünüyordu. Ama halen ağlıyordu. Ağlamaması için sarıldım. “Kendimi tutamadım, özür dilerim!” deyince biraz sakinleşti. “Eğer bir sorun yaşarsak, ne olursa olsun yanındayım. Gerekirse kürtaj yaptırırız, yeterki sen ağlama!” diye yavaş yavaş yumuşatıyordum, ama halen ağlıyordu.

Ben duştan çıktım, boxerımı giydim ve onun kıyafetlerini de yanına götürdüm. Hava çok sıcaktı. Sadece body’si ve altında küloduyla geldi oturdu yanıma. Halen kötü görünüyordu. O sırada telefon çaldı. Arayan annemdi, geç kalacaklarını onları beklememem gerektiğini söylüyordu. Bunu Dilan’a söyledim, Dilan’ın annesigillerde memlekete gitmişlerdi. Demek ki tüm gece bizimdi.

Ona sarıldım, bir süre öyle durduk. Memelerini görünce tekrar benim ufaklık ayaklandı. Açıkçası neden bilmiyorum, hamile kalması falan umrumda değildi. Ben istediğimi almıştım. Ama istediğim bir başka şey onun kocaman götüydü. “Hadi karnımız acıktı, gel birşeyler hazırlayalım!” diye kalkıp mutfağa gittik. Dilan domates doğrarken arkasından sarıldım, boynunu öpmeye başladım. “Çekil git, istemiyorum!” dedikçe zorluyordum. “Ama ben istiyorum!” deyip götünü avuçlamaya başladım. Fazla dayanamayıp kendini rahat bırakınca, arkasından boynunu emmeye, götünü avuçlamaya devam ettim. “Bir daha içime boşalırsan, seni anneme söylerim, bak o zaman neler olur! Zaten hamile kalmam bile söz konusu!” dedi. “Merak etme aşkım, bu sefer hamile kalmana imkan yok!” deyip bir hamlede indirdim külodunu. Mutfak masasına domaltıp, amını yalamaya başladım. Amını yalarken, parmağımı da götünün deliğine attım. İrkilir gibi oldu. İrkildikçe götünün deliğiyle daha fazla haşır neşir olmaya başladım. Sonra dilim götünün deliğine gitti. “Yapma!” dedikçe yalıyordum, yaladıkça kendinden geçiyordu.

Sonra mutfak tezgahının üstünde duran zeytinyağını alıp sikimi yağlamaya başladım. Zeytinyağını götüne sürünce, niyetimi anlamış, “Nolur önden sik! Götümü sikme, çok acır, ne olur kimseye vermedim ordan!” diye inlemeye başladı. “Daha güzel ya aşkım, amının bekaretini başkası almış, götününki de benim olur!” deyip sikimi dayadım götüne. Kendini sıkıyor, girmemem için elimden geleni yapıyordu. Kendini rahat bırakmasını söyledim, korkudan bacakları titriyordu. Uzun uğraşlar sonucu götüne kafasını soktum. “Ahhh!” diye çığlık attı, devamını soktukça iyice kasıyor, deli gibi böğürüyordu! “Ahhh! Yandım, ne olur çıkar, offf!” diye inlemesine rağmen köklemiştim. İçinde bir süre bekleyip, ileri geri yaparak götünü sikmeye başladım. Siktikçe acı çığlıkları arttı, ama bir süre sonra, “Sik beni aşkım! Ohhh, sik götümü!” diye inlemeleri başladı. Götüne pompaladıkça taşaklarım amına çarpıyor, ‘Şap şap şap’ sesler çıkıyordu. Delirmiş gibi pompalıyordum götüne. Götünü 15 dakika kadar siktikten sonra, “Diz çök Orospu!” diye bağırıp tüm döllerimi yüzüne fışkırttım. Döllü yüzü çok seksi görünüyordu. Parmağımla hepsini toplayıp ağzına verdim. Tekrar duşa girdik ve duşta daracık deliklerini birer kez daha siktim.

İlk tecrübem böyledi. Artık Dilan benim sevgilim. Birde çocuk aldırmak zorunda kaldık, o gün içine boşaldığım için hamile kalmıştı, kürtaj parası benden çıktı. Üniversiteyi okumak için burda kaldım, ama arkadaşlarımla ayrı eve çıktık. Dilediğim zaman, dilediğim gibi sikiyorum sevgilimi.

[Cemal]

No comments:

Post a Comment