xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Tuesday, June 19, 2012

(4) Boyum Kısa, Güzel Değilim, Fakat Sikilesi Götüm Var!

Boyum Kısa, Güzel Değilim, Fakat Sikilesi Götüm Var! (4) (Gülbahar 20 Y., Denizli / Türkiye)

Sevgilim kızkardeşimi de sikip kadın yaptıktan sonra, benim pabucum dama atılmıştı. Sevgilim kızkardeşimi o gece sabaha kadar defalarca sikti, fakat beni arkadaşına bıraktı. Eee, orda tam 21 cm'lik yarak duruyorken nispeten daha küçük bir yarakla yetinmek pek hoşuma gitmedi. Kızkardeşim sevgilimin yarağı altında kendinden geçene kadar bağırıyor, resmen beni tahrik ediyordu...

Sabah götüme giren yarakla uyandım. Sevgilimin arkadaşı evden ayrılacaktı ve sabah gitmeden beni bir posta sikmeye başlamıştı. Sevgilim gibi arkadaşı da bana iltifat yerine türlü hakaretler ediyor, bana kelimenin tam anlamıyla orospuymuşum gibi davranıyordu. Tam bir fahişe olduğumu, çok güzel sikiştiğimi söylüyordu. Boşalacağı sırada yarağını götümden çıkardı ve başımın önünde 31 çekmeye başladı. Ben yutturacak diye beklerken, tüm döllerini göz yuvalarıma doldurdu. Yüzümün her yeri döl olmuştu. Çocuğun gitme saati gelmişti ve beni öylece bırakıp gitti. Ben de uyumaya kaldığım yerden devam ederken, birden kızkardeşimin çığlığıyla uyandım. Sevgilim kızkardeşimi bağırta bağırta sikiyordu yine. Anlayamıyordum, sevgilim akşama kadar sırayla beni ve kızkardeşimi defalarca sikmişti ve nasıl bu kadar güçlü olabiliyordu. Ben tüm gün sikilmenin yorgunluğuyla yatakta çırıl çıplak uyuyup kalmışım.

Odamdaki seslerle uyandım tekrar. Gözlerimi açtığımda 3 tane çocuk boy sırasına göre karşıma geçmiş, bana bakarak yaraklarını sıvazlıyordu. Sevgilim kapının önünden geçerken, “Hadi beyler, milli olmak için fırsatı kaçırmayın!” dedi ve diğer odaya geçti. Çocuklara yaşlarını sorduğumda hep bir ağızdan, “16!” dediler. Sonra içlerinden en uzun olanı ilk hareketi yaparak yanıma oturdu ve göğüslerimi mıncıklamaya başladı. En kısa olanı da üstüme çıkarak götümü yalamaya başladı. Muhtemelen götümdeki döl tadı pek hoşuna gitmemişti ve o da yalamayı bırakıp sikini götüme bastırmaya başladı...

Ben hemen toparlanıp, “Bu iş böyle olmaz!” deyip kısa olanı hemen yatağa uzattım ve sikine oturdum. Çocuğun yarağı kısaydı, aynı boyu gibi, fakat oldukça kalındı, amıma girerken zorlamadı dersem yalan olur. Sonra uzun olanı da arkama geçti ve götüme daldı. Ortanca olanıysa halen karşıda sikini sıvazlıyor, bana yanaşmıyordu. Ona, “Hadi sen de gel ağzıma ver, daha önce hiç 3 lü yapmadım! 3 yarağı aynı anda hissetmek istiyorum!” dedim. Çocuk öyle bir hevesle üstüme geldi ki, biran ne yapacağımı şaşırdım. En sonunda ağzıma verdiğinde, ballandıra ballandıra yalamaya başladım. Altımda amımı siken çocuk, “Geliyorum!” deyip belimden öyle bir sarıldı ki, dölleri amımın kenarlarından süzülürken, o halen içimde deli gibi gidip geliyordu...

Sevgilim tekrar kapıda belirip, “Ohh ohh, iyi siktiriyorsun kendini orospu!” dediğinde, biran ondan nefret ettim. Her ne olursa olsun orospu değildim, alt tarafı sikilmekten çok zevk alıyordum. Bu arada çocuklar benim tadımı epey bir çıkarmışlardı ve teker teker döllerini yüzüme, amıma ve götüme doldurdular. En sonunda hepsi tamamen tükendiklerinde artık gitmeleri gerektiğini söyleyip 5 dakika içinde toparlanıp gittiler. Bense her yanım döl içinde kala kalmıştım. Kızkardeşim de kapıya gelmiş, “Abla sen harbiden orospu gibi sikişiyorsun!” dediğinde, ona da çok kızmıştım. Ama düşününce pekte haksız sayılmazdı.

Sevgilime, “Madem ben orospuyum, gel orospu siker gibi sik beni!” dedim. O da hemen ellerimden bağladı ve ipimden tutup beni banyoya götürdü. Beni buz gibi suyla iyice yıkadıktan sonra, tekrar yatağa sürükleyip, amıma o 21 cm’lik koca yarağını öyle bir geçirdi ki, kendime geldim. Az önce yediklerim sevgilimin yarağı yanında parmak bile sayılmazdı. Sevgilim amımı deli gibi sikmeye başladığında, ben de haykırarak orgazm oluyordum. Sevgilim beni orgazma ulaştırdıktan sonra amımı sikmeyi bırakıp domalttı beni ve götümden deli gibi sikmeye başladı. Götümün yanaklarını elleriyle iyice ikiye ayırıyor, sikini götümün en derin yerlerine kadar sokuyordu. Götümde 21 cm’lik yarağını öyle uzun uzadıya sokuyordu ki, sanki hiç bitmeyen bir sopa gibiydi. En sonunda götümden çıkarıp ağzıma soktuğunda, alev gibi dölleri boğazımdan aşağı süzüldü. Sonra da üstüme çulllanıp öylece uyuyup kaldı...

Öpüyorum hepinizi hoşçakalın!

[Gülbahar]

No comments:

Post a Comment