xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Tuesday, June 19, 2012

(3) Boyum Kısa, Güzel Değilim, Fakat Sikilesi Götüm Var!

Boyum Kısa, Güzel Değilim, Fakat Sikilesi Götüm Var! (3) (Gülbahar 20 Y., Denizli / Türkiye)

Başka şehre taşınmamızın ardından artık sikilmek benim için imkansız hale gelmişti. Yeni okulumdaki salaklar gözümde değildi, benim tek derdim eski sevgilimin 21 cm'lik yarağıydı. Ama sevişmek sikişmek biryana, görüşemiyorduk bile...

Artık Lise bitmişti, Üniversiteye başlamıştım ve yurtta kalıyordum. Malesef Üniversitede de dikkat çekememiştim. Erkekler nedense bana bakmıyorlardı, halbuki sikilmek için can atıyordum. Bazı geceler eski sevgilimle MSN’de konuşuyorduk ve beni iyice azdırıyordu. Birgün bana, “Neden buraya gelmiyorsun?” dedi. O yeniden sınava hazırlanıyordu ve dersaneye gidiyordu, ancak ailesinden ayrı bir eve taşınmıştı. Yani gidebilsem beni istediğim kadar sikebilecekti...

Aileme bütünlemelere kaldığımı, eve 3 hafta geç geleceğimi söyledim. Onlar da, “Tamam kızım.” dediler. Fakat kızkardeşim, “Ben ablamın yanına gideceğim!” diye tutturmuştu. Bu hiç hoşuma gitmedi, çünkü ben 3 hafta boyunca sikilmek üzere plan yapmıştım, ama kız kardeşim tüm planlarımı bozacaktı. Kızkardeşim 16 yaşında, benden kısa boylu, ama dolgun vücutlu, düşük bel pantolon, üstüne gömlek giyip dolaşan, klasik Liselilerdendi. Onunla konuşup sevgilimin evine gideceğimi söyledim. O da, “Olsun, ben de geleceğim, yoksa anneme söylerim!” dedi. Sevgilimi arayıp, “Mecburen kızkardeşimi de getireceğim.” dedim. Sevgilim de, “Tamam!” dedi, ama sesinde garip bir mutluluk vardı.

Sevgilim bizi otogardan alıp direk evine götürdü. Yolculuğun verdiği yorgunlukla kızkardeşim hemen uyumak istediğini söyleyerek odaya geçti. Ben de biraz sonra, hem uyuduğundan emin olmak için, hemde hazırlanmak için odaya gidip kontrol ettim. Kızkardeşim mışıl mışıl uyuyordu. Ben tam tangamı giymiştim ki, sevgilim yarağını çıkarmış kapıda beni bekliyordu. Ben kız kardeşimin uyanmasından korkmanın yanı sıra, o yarağa olan özlemimden dolayı hemen saldırdım yarağına ve kapının ağzında kısa bir saxo çektikten sonra diğer odaya geçtik. Sevgilim beni önüne domaltıp, amımın etrafına yarağını sürtüp, birden amıma kökledi. Öyle bir “Ohhhh!” çektim ki, 2 sene sikilmemenin acısını çıkartırcasına inlemişim. Sevgilim benim sikilmeyi özlediğimi anlamış olacak ki, ben orgazm olduktan sonra bile durmadı ve amımı sikmeye devam etti. Ben 2 kere boşalmıştım, ama sevgilimin yarağı halen taş gibiydi...

Sonra sevgilim ellerimi bağlamaya başladı. Benim de hoşuma gittiği için zevkle bağlattım. Sonra gözlerimi de bağladı. Bunu ilk defa yapıyordu, daha önce gözlerimi hiç bağlamamıştı. Sonra saxo çekmem için yarağını ağzıma verdi. Ben iştahla saxo çekerken, sevgilim birden ağzımdan yarağını çıkardı ve anında amıma girdi (yani ben o olduğunu sanıyordum). Amım sikilirken aynı anda ağzımda ve yüzümde gezinen bir yarak daha hissedince ben irkildim ve “Ne oluyor ya?” dedim. Sevgilim, “Şşşşttt!” diyerek yarağını ağzıma soktu ve sesimi kesti. “İstediğin yarak değil miydi orospu, al sana iki tane yarak birden!” dedi. Meğerse evde yalnız değilmiş, ev arkadaşı kendi odasında bekliyormuş. Daha önce anlaşmışlar, gözümü bağlayıp arkadaşına da siktirme konusunda...

Ben zorla yarağını ağzımdan çıkarıp, “Evet istediğim yarak, sen de götümü sik madem bir yandan!” dedim. Sevgilim, “Hay hay!” deyip amımı siken kişiyi altıma geçirip, kendisi üste geçti. Götüm 2 sene sikilmeyince yine bakire haline geri dönmüştü. Sevgilim yarağının başını götüme sokunca, ben de amımı hiç durmadan siken çocuğun dudaklarına yapıştım. Sevgilim, “Kendini kasma, biraz acıyabilir, ama fazla sürmez!” dedi. Ben de bir yandan öpüşürken bir yandan ona evet anlamında başımı salladım. 21 cm'lik yarağını öyle bir geçirdi ki götüme, aklım çıktı resmen. Bu sırada altımdaki çocuk öyle hızlandı ki, götümün acısıyla birlikte bağırarak orgazm oldum...

Ben tam, ‘Ohh be ne güzel sikildim rahatladım’ diye düşünürken, kız kardeşim, “Abla iyi misin?” diye seslendi. O an beynimden aşağı kaynar sular döküldü. Amım ve götüm sikilmeye devam ediyordu. Ben daha bir cevap veremeden, odanın kapısı açıldı ve kız kardeşim sütyen külot içeriye daldı, “Abla ne yapıyorsunuz?” diye bağırmaya başladı. Sevgilim götümü sikmeyi bırakıp kalktı, kızkardeşime, “Bağırma, komşular duyacak! Gel sen de yanımıza!” diyerek yatağa getirdi. Ben kız kardeşime ne anlatacağımı bilemezken, altımdaki çocuk kollarını belime dolamış, amıma pompalamaya devam ediyordu...

Kız kardeşim sevgilimin yarağını incelemeye başladı. Sevgilim de, “İstersen seni de sikebilirim!” dedi. Ben sevgilime, “Saçmalama!” deyip, zar zor beni siken çocuğun üstünden kalktım ve sevgilimle kızkardeşimin arasına oturdum. Kız kardeşimin sikilmesini istemiyordum, o yüzden canım yanmasına rağmen istedikleri kadar kendimi siktirecektim. Hemen sevgilimin yarağını ağzıma alıp yalamaya başladım. Sevgilim ise, “Bırak sikeyim kız kardeşini, o zaman hem kimseye birşey söylemez, hemde buraya gelmende sana yardımcı olur!” diyordu. Ben ısrarla, “Hayır, kızkardeşime dokunmayacaksın!” derken, kızkardeşim beni şok etti ve sevgilime, “Tamam, beni de sikebilirsin!” dedi...

Sevgilim de, “Bakire misin? Daha önce hiç sikiştin mi?” dedi. Kız kardeşim daha hiç erkek arkadaşı olmadığını söyleyince, sevgilim, “Ohalde ablanı nasıl siktiğimi iyi izle!” dedi ve beni domaltıp arkama yanaştı, amıma geçirmeye başladı. Arkadaşı biraz bozulmuştu ve balkona sigara içmeye çıktı. Kızkardeşim başucuma oturmuş benim sikilişimi izliyor, bir yandan da külodunun üstünden amını okşuyordu. Amı külodundan belli olacak kadar dolgundu ve göğüsleri de sütyenini tamamiyle doldurmuş, üst tarafından taşıyordu. Sevgilim bana, “Yala hadi kız kardeşinin amını!” dedi. Kızkardeşim sütyenini ve külodunu çıkarıp amını ağzıma dayayınca, ben de mecburen yalamaya başladım. Kızkardeşim inlerken sevgilim amımda iyice hızlandı ve ben boşaldım...

Sevgilim yarağını amımdan çıkarıp sıvazlayarak, kızkardeşime, “Hazır mısın?” dedi. Kızkardeşim ‘evet’ anlamında başını salladığı anda, sevgilim kardeşimin dudaklarına yumuldu, onu öperek kendinden geçirirken, bir yandan da eliyle yarağını tam amına ayarladığını görüyordum. Kızkardeşimin bacaklarını omzuna alıp, “Kızlığına veda et tatlım!” dedikten sonra amına öyle bir geçirdi ki, kız kardeşim öldü sandım, çığlığı duvarlarda yankılanmıştı. Sevgilim benden sonra kız kardeşimi de kadın yapmıştı ve onun bağırmalarına aldırış etmeden, amına deli gibi sokuyordu yarağını...

Sonunda kızkardeşim sikilmeye alıştı ve zevkten inlemeye başladı. Sevgilim deli gibi hızlanarak kızkardeşimin de boşalmasını sağladıktan sonra yarağını amından çıkarıp kızkardeşimi önünde domalttı. Kızkardeşimin götünü sikeceğini anlamıştım, engel olayım derken arkadaşı sikini sıvazlayarak geldi yanımıza ve kendimi ona saxo çekerken buldum. Ne yapayım kalkık yarak görünce dayanamıyordum. Ben arkadaşına saxo çekerken, sevgilim de yarağını kızkardeşimin götüne ayarlayıp birden soktu. Kızkardeşim bu sefer daha çok bağırdı, ama sevgilim kafasını yastığa bastırarak sesinin çıkmasını engelledi, sonra götünü deli gibi sikmeye başladı. Bu sırada arkadaşı da benim amımı sikmekle meşguldü...

Sevgilim kızkardeşimin götünü epey bir siktikten sonra yarağını çıkartıp kızkardeşimin ağzına verdi, ama kızkardeşim çok acemiydi ve tam beceremiyordu. Ben de sevgilimin taşaklarıyla oynamaya, sonra da 31 çekerek tüm döllerini kız kardeşimin ağzına boşaltmasını sağladım. Kızkardeşim yüzünü ekşitti ve tam tükürecekti ki, sevgilim, “Yut lan orospu!” diye bağırdı. Kızkardeşim zorla da olsa yuttu, ama gözleri dolmuştu. Sevgilim kızkardeşime, “Ne sandın kızım, orospumsun artık!” dedi ve benim götümü ellemeye başladı. Yarağı inmişti en sonunda, ama ben azmıştım, o yüzden yalayarak tekrar yarağını kaldırdım ve amım sikilirken tost olup, götümü bir posta daha siktirdim...

Sevgilimin bana ve kızkardeşime yaptıkları bunlarla kalmadı elbet!

Öpüyorum hepinizi!

[Gülbahar]

No comments:

Post a Comment