xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Sunday, June 10, 2012

(2) Hem Nazlıyı Siktim Hem İddayı Kazandım!

Hem Nazlıyı Siktim Hem İddayı Kazandım! (2) (Bora 18 Y., Antalya / Türkiye)

Ertesi gün, kankam Murat'ların evindeydim. Ben yatakta uzanıyor, Murat da bilgisayarda takılıyordu. Elimde telefon Nazlı'yla sohbet ediyordum. Telefonda canımlı cicimli konuşmam Murat'ın dikkatini çekmişti, ben telefonu kapatınca bana, “Kanka nasıl gidiyor Nazlı'yla? Lan piç, yoksa çaktın mı kıza?” dedi. Ben bu olayı kendime saklamak istiyordum, ama mecbur kaldım anlatmaya ve “Kanka parkta verdi ya, bayaa sikişiyor kız, kankasının da götüne kapak oldu!” dedim. “Kankası ne alaka lan? Gökşen mi yoksa?” dedi. “Hee kanka yaa, Gökşen, orospu Nazlı'yı sikemezsin diyordu, iddaaya bile girdik kızla!” dedim. “İddaa neydi peki?” diye sorunca, “Henüz karar vermedim, istediğim herşeyi yapacaktı!” dedim. “Eee kanka, siksene kızı ya!” dedi. “Oğlum saçmalama, yengenin kankası lan!” dedim. “Oğlum nolcak, sik kızı at kenara!” diye beni gazlamaya çalıştı. Aslında baya baya sikebilirdim, müsaitti yani kız. Murat, “Kanka hatta beraber sikelim mi lan?” diyince, “Hasiktir lan, olmaz öyle şey!” dedim. “Olur oğlum, bizimkiler de yok nasılsa, arayım gelsin. Vermezse de takılırız lan!” diye telefonu aldı eline ve Gökşeni aradı. “Alo Gökşen, naber ya? Yavrum sıkıldık ta, gel bizde takılalım, bak Bora da var!” dedi. Gökşen de, “Nazlı'yı da alayım mı?” demiş olacak ki, “Nazlı'yı boşver, sen tek gel!” dedi Murat.

Hakikaten de yarım saat sonra kapı çalındı. Ben kanepede uzanmış yatıyordum, elimde bira. Gökşen geldi salona, “Vaaay, Bora bey de burdalarmış!” diyerek eğilip öptü beni. Öperken kaşarın koca memeleri ağzıma girecekti nerdeyse. “Naber Gökşen?” diye sordum. “Nolsun ya, MSN'de takılıyordum, iyi oldu çağırdığınız. Bira var mı?” deyip mutfağa gitti. Bir bira açtı geldi. Gökşen birasını içerken Murat geldi yanıma. Hafifçe Muratın kulağına eğilip, “Oğlum nasıl ikna etcez kızı lan sikişmeye?” dedim. “Bak şimdi beni iyi izle!” dedi piç, “Eee, Gökşen, duyduğuma göre biraz kapak olmuş sana?” dedi. Gökşen de, “Ne kapak oldu yaaa?” deyince, ben girdim lafa, “Hani Nazlı'ya çakamazdım ya, onu ima ediyor!” dedim. “Haaa, o meseleeee! Doru ya, iddaa da vardı, değil mi?” dedi. Murat da, “İddaa'yı ödemek için geldin zaten canım!” deyince, Gökşen (Ne oluyor?) gibisinden bir surat ifadesi takındı. Ben de ipleri elime aldım, “İstediğim herşeyi yapacaktın ya! İşte istediğim şey: Murat'la beni rahatlatacaksın!” dedim. Gökşen, “Abi pis misiniz yaa? Olmaz öyle şey!” deyip yan çizmeye çalışınca, “Bak yavrum, söz verdin, tutacaksın! Yoksa millete seni siktiğimi söylerim. Nazlı da öğrenirse hiç hoş olmaz zaten! İnat etme bence...” dedim. Gökşen birkaç saniye düşündü ve, “Tamam, ama ikinizi birden alamam içime, teker teker yapalım!” dedi.

Bize her türlü uyardı. Orospu biraz da naza çekiyordu kendini. Ulan akıl var mantık var, sikilmeye geldiğin belli, amcık! Biz Murat'la bakıştıktan sonra ben Gökşen'e, “İlk hangimiz siksin seni bakalım?” dedim. “Sen yap, iddaa borcum ödenmiş olsun!” dedi. İstediği her halinden belli oluyordu orospunun. Aslında Gökşen'in bizimle sikişmesi cinsel istekten falan değildi, tamamen okulda arkasında birilerinin olmasını istediğindendi. Gökşenle kalkıp, Murat'ın odasına gittik. Gökşen yatağa 2.80 uzandı, ben kapıyı kapattım, pencereleri kapattım, perdeleri de çektim, biraz ışık girmesi için aralık bıraktım daha doğrusu. Sonra Gökşen'in üstündeki siyah tişörtü çıkardım, altındaki kot pantolonunu da çıkardım. Siyah külot, siyah sütyeniyle kalınca, soyundum ve verdim sikimi ağzına. Orospu nasıl sömürüyor ama!

Yatağa sırtüstü yattım, Gökşen domalık bir pozisyonda sikime muamele yapıyordu. Güzelce yalıyordu sikimi, hakikaten biliyordu bu işi orospu. Sikimin ucuna attığı dil darbeleri beni kendimden geçiriyordu. Tahrik sıvımı diliyle sikimin başına dağıtıp, bana dahada zevk veriyordu. Ben de şaçlarını okşayarak anın zevkini çıkarıyordum. Taşaklarımın ikisini de ağzına soktum. Deli gibi sakso çekiyordu bana, bugün baya boşaltacaktı beni anlaşılan. “Ohh yala kaltak, yala orospu! Ders olsun sana, ohhhh, iddaaya girme bir daha amcık!” diyerek ağzını sikiyordum. 10-15 dakika kadar sakso çekti Liseli orospum benim, öyle bir yalamıştı ki sikimi, başı mosmor olmuştu. Direk yatağa yatırdım, çıkardım sütyeninin kopçasını. Nazlı'nın memelerinden bir boy büyüktü memeleri. Ve uçları daha genişti. Deli gibi emmeye başladım memelerini. Başımı arasına sokuyordum. Uçlarını ısırıp, onu delirtiyordum.

Dudaklarını öpmeye başladım tekrardan. Emişiyorduk. Sonra boynunu mosmor edinceye kadar emdim. Amını yalasam mı diye düşünüyordum, ama o kadar azmıştım ki, direkt çektim külodunu, yırtıldı külodu. “Al amına koyduğumun kaşarı!” diye yarağımı bir bastım ki amına, orospudan çıkan çığlığı duymalıydınız. Hemen pompalamaya başladım, hızlı hızlı. Ağırlığım altında ufacık kalıyordu orospu. Deli gibi sikiyordum amcığını. Nazlı'nın amı buna göre kesinlikle daha dardı. Misyoner pozisyonunda sikiyordum, arada memelerini de emiyor, dudaklarını öpüyordum.

Biraz bu pozisyonda siktikten sonra, yataka domalttım bunu. 4 ayak üzerindeyken yuvarlak kalçaları müthiş görünüyordu. Götünün deliğini ve amını yalamaya başladım. Amını ayırıp içini yalıyordum, pespembeydi. Götünün deliği de şahaneydi. Zaten vıcık vıcık olmuş amına bir hamlede yine soktum. Bu sefer daha sert sikiyordum. Saçlarını elime dolayıp çekerek, çığlık çığlığa sikiyordum. Orospunun nefes alış verişleri sıklaşmış, inlemeleri çoğalmıştı. Götüne vurduğum tokatlardan poposunun rengi kırmızıya dönmüştü. Bir süre bu pozisyonda siktim. Boşalmak üzereydim ki kapıdan içeri Murat girdi, “Ne siktin kızı be oğlum! Biz burda ağaç olduk lan!” deyip sikini verdi Gökşen'in ağzına. Ben de Murat'ı düşünerek kızın içine boşalmadım. Yer değiştirdik Murat'la, şimdi Gökşen'in içinde Murat'ın kalın siki vardı, ağzında da benim yarağım. Gürültülü bir şekilde inleyerek ve tazyikle boşaldım Gökşen'in ağzına. Kaltağın önce midesi bulanır gibi oldu, sonra hepsini yuttu.

Sikimi yalatıp temizlettirdikten sonra yığılarak oturdum koltuğa. Manzara da şahaneydi, Murat, Gökşen'i dört ayak üzerinde sikiyordu. Gökşen yarağı yedikçe gözleri kayıyordu şıllığın. Ben oturduğum yerde sikimle oynayarak kaldırırken, Murat bu sefer Gökşen'i altına almış öyle sikiyordu. Murat da Gökşen'in ağzına bir posta boşaldıktan sonra, tekrar ben geçtim Gülşenin amına. Dönüşümlü olarak birer kez daha siktik Gökşen'i. Kızın haşatını çıkarmıştık resmen. Kız giderken de külodunu hatıra olarak almıştık, donsuz gitmişti şıllık.

Ama siktiğimize gerçekten pişman olmuştuk. Kız bize güvenerek o sene önüne gelene atar yaptı. İstediğini yaptırdı herkese, biz de sürekli bunun götünü kurtardık. Her seferinde, “Bu son!” dedik, ama bize öyle güzel siktiriyordu ki kendini, hiçbir şey diyemedik...

[Bora]

No comments:

Post a Comment