xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Saturday, May 12, 2012

Öğretmenimle Gerçek sex hikayem



slm bEn 18 yasinda lise son ogrencisiym. 19 yasinda olmama ragmen cok yapili bir vucudum var. kas yapim 25 yasindaki bir erkekle denk. boyum 1.92cm. Yarragimin uzunlugu 19.7cm. Okulda pantolon giyince cok belli oluyor.hatta bircok kizi bakarken yakaladim. ama hicbiriyle yakinlasamadim. Neyse , liseye basladiktan 2 yil sonra okula 27 lik beden hocasi geldi adi asuman. onu her gordugumde benim at sahlaniyordu. giydigi esofmanlara goguslerini sigdiramiyordu.


derken bizim derslere o girmeye basladi ve isinma hateketleri yaparken tangasini goruyordum cok belli oluyordu. sikimin buyuklugu buyuk oldugundan hoca farketmisti. oda bna karsi bos deildi. gunler gectikce birbirimize dahada yakinlasiyorduk. bunun sebebi ben basket takimindaydim ve hep beraber antrenman yapiyorduk. ondan sonra il turnuvalari basladi okulu sampiyon yapmistim we bunu serefine beniyemege cikardi, cok yakinlasmistik. derken yaz tatili geldi. tatilde bikac kez bulustuk Okul tekrarbasladi yine antrenmanlara baslamistik. iyice olgunlasan asuman benm hergece hayalim olmaya baslamisti.

artik siklikla beni opuyor karin kaslarimdan hoslanmaya baslamisti hep oynuyordu. anlamistim oda beni istiyordu. birgun bos derste basket oynarken ayagim kaydi telle takildim. asuman gordu beni kaldirip odasina goturdu. baldirim kaniyordu asuman pansuman yapmak icin pantolonumu hic sormadan indiriyordu. cok utanmistim elimle sikimi kapatmaya calistim nneyse asuman pansuman yapti derken sargi bezini sararken eli sikime degdi we yavasca oksamaya basladi derken boxerimi cikardi.

sok olmustum derken yalamaya basladi o yaladikca ben cosuyordum ama okulda oldugumuz icin ses cikaramadim o yaladikca ben ustunu cikartiyordum vee dolgun memelerinni ellemeye basladim. bosaldiktan sonra masaya yatirdim ve amini yalamaya basladim ami sulanmisti. inliyordu birisi duyar diye cok korkuyordum ama zevkten kendimden gectim derken tekrar bosaldim gotune we odadn cikti hic bisey demeden. o gunden sonra onu bidaha goremedim Ama onu yakalarsam tutdum yerde Göt deliğine kadar yine sikeceğim *

No comments:

Post a Comment