xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Saturday, May 12, 2012

Abimin Arkadası

Ben Emel Istanbul’da Ailemle Oturuyorum, Ailede Tek Kaldım Kardeşlerim Evlenince. Bende Bu Yıl Üniversiteye Kıbrısa Gittim, 20 Yaşında Sarışın Ince Belli, Yeşil Gözlü Biriyim. Erkekleri Çıltırtan Bir Güzelim

                            Yaz Tatiliydi Akşama Babamın Arkadaşının Kızının Doğum Günü Vardı. Aynı Zamanda Arkadaşımdı Zaten, Semra Istanbul’da Üniversitede Okuyor Cinsellikte Sınır Tanımaz Hoşuna Gideni Yapar.Üzerme Belden Aşağı Kadar Çıt Çıtlı Kıbrıstan Aldığım Dizin Bir Karış Üstünde Şeffaf Turuncu Elbisemi Giydim, Genelde Iç Çamaşırı Giymem Yazları, Bu Gecede Giymedim.

                                 emra Geldi Yanıma Sohbet Derken Semra Yine Sağdan Soldan Erkekleri Kesmeye Çalışıyordu Beyaz Mini Eteğiyle Iç Gıcıklatıyordu. Toplam 20 Kişi Filan Vardı Evleri Bahçeli Müstakil Saray Yavrusuydu Alkoller Biri Gidiyor Biri Geliyordu Ilerleyen Saatlerde Bazı Çiftlerin Dışarı Bazılarınında Yukarı Çıktığını Gördüm,Kaçamak Yapıyorladı.

                                      Semra Kız Emel Babama Dikkat Et Seni Kesiyor Sonra O Koca P*nisini Sana Sokar Dedi. Saçmalama Ya Dedim, Atıf Bey Semranın Yokluğunda Yanıma Gelip Sohbet Ettik. Semra Yoktu Ben Semranın Odasına Bir Çıkayım Dedim Odasına Girdim. Işığı Yaktım Hediyeler Vardı Ama Kendi Yoktu.

                                     Dışarıdamı Diye Perdeyi Araladım Balkon Önünden Geçtiğini Gördüm, Balkon Karanlıktı Dışarı Çıkıp Eğildim Görünmüyordum Semra Erkek Arkadaşlarından Biriyle Çılgınca Öpüşüyordu. İçerden Kapı Sesi Geldi Atıf Beydi, O Da Balkona Geldi Kızını Gördü Şaşırmadı Biliyordu Kızının Nasıl Biri Olduğunu  Arkamdan Yaklaşıp Belimi Tuttu O Sırada Çocuk Semrayı Duvara Yanaştırıp Pantolonunu Indirdi Içeri Geçmek Istedim.

                                   Atıf Bey Bırakmadı Kızı Izleyelim Dedi, Elini P*pomun Üzerine Değdirdi Semra Inliyordu Zevkten, Atıf Bey Napıyosunuz Dedim. Eliyle P*pomu Yırtacaktı Gel Çıkalım Dedi, Odaya Girince Atıf Bey Belimden Çekip Dudağımı Zorla Öpmeye Çalıştı Diğer Eliylede P*pomun Içine Parmağını Geçirdi Orta Parmağı Içimdeydi Çırpınma Birazdan Sende Isticeksin Elini A*ıma Attı.

                                  Off Senin Ufak Şeftalin Az Sonra Benim Küçük Atıfla Tanışçak Dedi Yere Yıkıldık Üzerimdeki Elbise Açılmış Altt Tarafım Meydandaydı. Bakire Değildim Ama Babam Yaşındaki Adama Vermeye Niyetim Yoktu, Üzerimdeydi Çok Iri Cüsseyle Kımıldayamıyordum, Yoruldum Kendimi Bıraktım Atıf G*ğüslerimden Bacak Arama Ters Çevirip Belimi P*pomu Öpülmedik Yerimi Bırakmadı. Kalkıp Kapıyı Kilitledi Ben Kalkarken Tekrar Üzzerime Çöktü. Y*rağını Dışarı Çıkarttı Ağzıma Yaklaştırdı Dudağıma Sürttü Açmadım Ağzımı Enseme Bir Tokat Atıp Seni Dayak Delisi Yaparım Aç Çabuk Dedi.

                                          Koskocamandı Erkek Arkadaşımkinden En Az 5 Cm Fazla Ve Çok Kalındı. Ağzıma Alıp Dediğini Yaptım Alkolunde Etksiyle Baya Yorulmuştum.Atıf Y*rağını Ağzımdan Çekip A*ımı Öpmeye Başladı Adeta Kene Gibi Yapıştı Dili Içimdeydi.Bende Zevk Almaya Başladım, Geçir Artık Dedim Boşalmak Üzereydi Bacaklarımı Aralayıp Ilk Zorlandı Ama Içime Soktukça Ağlıyodum A*ım Tamamen Dolmuş Ama Atıf Hala Az Dışarda Kalan Y*rağını Ittiriyordu Bağırcaktım Atıf Ağzıma Bir Oyuncak Soktu Boşaldım, Az Sonra Da Atıf Y*rağını Çekip Dışarı Boşaldı.

                                      O Koca Y*rağı Içime Nasıl Aldım Şaşırmıştım Atıf Ilerleyen Saatlerde Beni Tekrar S*kmek Istediğini Söylesede Izin Vermedim Içim Acıyordu Ama Atıf Beni S*ktikten Sonra Erkek Arkadaşımdan Zevk Almaz Oldum Boşalamıyordum. Atıf Beni 5 Dk Da Boşaltıvermiş Zevk Almıştım 1 Ay Geçmişti Yolda Giderken Arkadan Arabayla Atıf Geldi. Naber Kız Dedi Defol Dedim Gel Arabaya Binde Bişeyler Anlatcam Dedi Bende Onu Istiyordum Aslında, Bir Eve Gittik Arkadaşının Eviymiş Dayalı Döşeliydi

                                  çeri Girer Girmez Öpmeye Başladı Bayağı Seviştik Arkama Geçti Koca Y*rağını Arkamdan Sokmak Istedi. İstemedim Saçımı Tutup Bağırta Bağırta G*t Deliğime Soktu Ağlıyordum, Acımasız G*tümü Yırttı Sanki. O Gün Akşama Kadar S*kildim Zor Ayakta Duruyordum O Günden Sonra Erkek Arkadaşımla Ayrıldım

No comments:

Post a Comment