xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Sunday, June 3, 2012

(4) Kocam Beni Neden Başka Erkeklere Siktirdi!

Kocam Beni Neden Başka Erkeklere Siktirdi! (4) (Çağla 30 Y., İzmir / Türkiye)

Kocam olacak o pezevenkten boşanma işlemim bitene kadar hiç kimseyle sikişmemiştim, artık kuduruyordum. Mahkemeden boşanma kararını aldıktan sonra ilk işim Ekini aramak oldu, "Ekin hemen gel, sana ihtiyacım var, yaraksızlıktan kuduruyorum, gel ateşimi söndür!" dedim.

Ekin çok geçmeden kaldığım otele geldi. Onu lobide karşıladım. Birer içki içtik ve hemen odama çıkmak için asansöre bindik. Daha asansörde kendimi ona yasladım, yarağını kalçalarımın arasında hissetmek bile acayip tahrik etmişti. İneceğimiz kata geldik, odaya geçtik. Odadan içeri girer girmez hemen Ekin'in dudaklarına yapıştım. Hem öpüşüyorduk, hem de soyunuyorduk. Zaten Ekinle sikişeceğim için içimde çamaşır yoktu. Ekini soydum ve önünde diz çöküp, o çok özlediğim sikini ağzıma aldım, emmeye başladım. Ekin de saçlarımı okşuyordu. Bir süre ona sakso çektim, sonra Ekin beni yukarı çekip, kucağına aldığı gibi yatağın üzerine kadar taşıyıp, beni güzelce yatırdı ve dudaklarımdan başlayarak, önce boynum, sonra meme uçlarım, sonra göbeğim ve en sonunda amıma dili ile masaj yapmaya başladı. Öyle güzel kullanıyordu ki dilini anlatamam...

Ve ben bu hazza daha fazla dayanamadım, boşalmaya başladım. Çığlık çığlığa boşalıyordum artık. Ekine beni sikmesi için yalvarıyordum. Ekin yukarı doğru gelip, o muhteşem sikini amıma sokmaya başladığında dünyalar benim olmuştu. Ne kadar zevk aldığımı anlatamam mümkün değil. Hızla amımda gidip geliyor, beni zevkin doruklarına taşıyordu. Sonra bacaklarımı omzuna aldı ve öyle sikmeye devam ettti. Onun amıma her kökleyişinde sikilmenin tadına varıyor, "Sik beni erkeğim, seni çok özledim, gerçek anlamda sikilmek istiyorum bu gün!" diye inliyordum. Epeyce bir süre böyle devam etti, sonra tkrar bacaklarımın arasına girip, klasik pozisyonda sikmeye devam etti. Bir süre sonra sikini amımdan çıkarmadan yuvarlandık ve ben üste geçtim. Şimdi Ekinin siki amımda ve ben onun üzerinde zıplıyordum, deliler gibi...

Biraz sonra Ekin beni durdurdu ve onun vücuduna tam dik olacak şekilde oturmamı sağladı, belimden kavrayarak ileri geri beni sarsmaya başladı. Ben de ona yardımcı oluyordum, ama aldığım zevk muhteşemdi, amımın içinde Ekinin siki devamlı hareket ediyor ve klitorisim, ikimizin kasıkları arasında devamlı uyarılıyor, beni çılgına çeviriyordu. Ve ben tekrar boşalmaya başladım. Hem de ne boşalma! İkimizin arasından fışkıran sularım Ekinin yüzüne kadar geliyordu. Bu pozisyonda üst üste Orgazmlar yaşıyordum. Artık zevkten uçmuştum resmen. Biraz sonra boşalmanın rahatlığı ile Ekinin göğsüne doğru yattım. Ben onu üzerine yatmış durmdayken, Ekin halen alttan pompalamaya devam ediyor, beni delicesine sikiyordu. Bu nasıl büyük bir zevkti anlatamam. Bir yandan da dudaklarıma öpücüker konduruyordu. Ekinin öpücükleri sanki bana enerji veriyordu...

Hafifçe doğruldum, "Hadi sevgilim, biraz da götümden sik beni! Senin sikini götümde istiyorum, çok özledim, götümü de sik, doyur beni yarrağına, bu gün seninim, istediğin kadar sikebilirsin beni, neremden istersen sik, erkeğim benim!" diye inliyor, zevk çığlıkları atıyordum. Ekin hemen amımdan çıkarttı sikini ve beni yatağa sırtüstü yatırdı. Bacaklarıma omzuna alıp, sikini göt deliğimin ağzına dayadı ve bastırmaya başladı. Her milimetresini hissediyordum. O nasıl büyük bir zevkti öyle! Ve kasıklarımız birleştiğinde ise artık kendimden geçmek üzereydim. Ekinim götümü öyle güzel sikiyordu ki, zevkten uçuyordum artık. Bir süre böyle devam ettik, onun da gelmek üzere olduğunu anladım, hareketleri iyice hızlanmıştı ve olanca gücüyle yüklenerek, götümün içine boşalmaya başladı. Sikinin götümün içinde kalp gibi atması beni bir daha tetikledi ve ben birkez daha boşalmaya başladım. Okadar aradan sonra böyle güzel sikilmek çok rahatlatmıştı beni. İkimiz de yığıldık kaldık.

Ekin yanıma uzandı, ben de onun göğsüne. Göğsünde okadar huzurlu ve mutluydum ki anlatamam. Boşanma döneminde çektiğim erkeksizlik özlemi yerini tarifsiz bir doyum mutluluğuna bırakmıştı. Konuşmaya başladık. Ben Ekine, beni bu kadar güzel siktiği için teşekkür ediyor, artık onun sikini yemeden bir gün bile geçirmek istemediğimi anlatıyordum. O da benim vücudumun güzelliğinden, özellikle kalçalarımın güzelliğinden ve beni domaltıp sikmeyi çok sevdiğinden bahsediyordu. Bu sohbet biraz sonra ikimizi de ateşledi, Ekinin sikinde hafifi kıprdanma başladı. Hemen sikini ağızıma alıp emmeye başladım. Kısa sürede tekrar taş gibi olmuştu. "Hadi aşkım, nasıl istiyorsan söyle, öyle sik beni!" dedim. "Peki, domal ozaman, seni öyle sikeceğim bu sefer!" dedi. Hemen dediğini yaptım, onun önüde domaldım, karnımı yere doğru bastırıp, kalçalarımı iyice çıkarttım...

Bana, "Seni seviyorum aşkım!" diyerek, birden götüme kökledi. Ben de, "Sik erkeğim, kökle, sik götümü, doldur içimi!" diye tempo tutuyordum. Onun götüme sokması bile bana öyle büyük zevk veriyordu ki anlatamam. Amımdan sikmesi kadar zevkli ve eğlenceli idi. Ama zaten Ekinin eli devamlı amımda, klitorisimle oynuyor, götümden sikilirken aldığım zevki ikiye katlıyordu. Böyle iyi bir sikicim olduğu için çok mutluydum. Ve 45 dakikadan fazla, hiç ara vermeksizin götüme pompaladı. Ben bu sürede kaç kere boşaldığımı bilmiyorum, ama Ekin inleyerek, "Geliyorum!" dediğinde, hemen götümden çıkmasını sağladım, sikini ağzımın hizasına getirip, elimle ona 31 çektirirek, yüzme ağzıma boşalmasını sağladım. Ekin haykırarak boşalıyordu. Döllerinin her sıcak damlası yüzme, ağzıma, dilime değdiğinde aldığım zevk dayanılmazdı. Tamamen boşaldığında, usulca yanından kalkıp, temizlenmek üzere duşa gittim...

Arkamdan Ekin de duşa geldi. Önce beni bir güzel yıkadı, sonra ben onu yıkadım ve kurulanıp tekrar yatağa geçtik. Oda servisini arayıp yiyecek ve içecek istedik. Biraz dinlenip karnımızı doyurduk ve tekrar sevişmeye başladık. O sandalyede otururken, önce onun sikini ağzıma alp bir güzel emdim ve sonra Ekini sandalyeden kaldırmadan kucağına çıkıp, sikini amımdan içeri alarak, üzerine oturup kalkmaya başladım. Öylesine kendimi kaptırmıştım ki, gözlerim kapalı, sadece o anı yaşıyor, sikilmenin zevkini yaşıyordum. Kısa sürede tekrar orgazmın doruklarında gezmeye başladım. Ben yine boşalmıştım. Ama Ekinin siki yine taş gibi duruyordu. Biliyordum, o beni domaltıp sikmeyi seviyordu. Hemen yere indim, halının üstünde, Ekinin önünde domalarak, ellerimle kalçalarımı iki yana ayırıp, "Hadi sikicim, sok götüme, bak senin için açtım bekliyorum, sik götümü!" dedim.

Ekin durur mu, hemen sandalyeden kalkıp arkama geçti ve götüme kökledi. Okadar hızlı pompalıyordu ki, çıkan 'Şak Şuk' sesleri eşliğinde ben uçuyordum ve zevkten resmen böğürüyordum. Ekin de saçlarımı eline dolamış, saçlarımı çekerek, "Ohhh yavrum, vahşi bir kısrak gibisin, bu göt sikilmez mi beee!" diye bağırarak sikiyordu götümü. Ben de, "Sik erkeğim, ohhhhh, bu göt sana kurban olsun sikicim!" diye bağırıyordum ki, odanın telefonu çaldı, ikimiz de irkildik o anda. Ben telefona uzanırken Ekin götümün içine oluk oluk boşalıyordu. Telefona cevap verdim, arayan Resepsiyondu, seslerimizden yan odadakiler rahatsız olmuş. Özür dileyip kapadım ve ikimiz de gülüşmeye başladık. Ekin sikini götümden çıkardı ve toparlandık.

Ekin, "Artık otelde kalmana gerek yok aşkım, hadi benim eve gidelim!" dedi. Hemen eşyalarımı topladık ve oteli terk ettik. Ekinin arabasına bindik ve onun evine doğru yola çıktık. Oldukça uzun bir yoldu ve yol boyunca onun muhteşem sikini emerek gittim. Siki öyle tatlı idi ki, ara vermeden günlerce yalayıp emebilirdim. Epey bir süre yol gittik ve "Tamam tatlım geldik!" dedi. Kafamı kaldırdım, Ekinin kaldığı apartmanın kapalı otoparkında idik. Ekinin siki daha kazık gibi duruyordu elimde, "Hadi beni burada sik, eve kadar dayanamıyacağım!" dedim. "Peki!" dedi ve arabadan indik, etrafa bakıp kimsenin olmadığından emin olduktan sonra, beni arabanın bagaj kaputunun üzerine yatırıp, eteğimi yukarı toplayıp, hemen amıma girdi. Öyle zevkle ve hızlı sikiyordu ki anlatamam, her an otoparka brilerinin gelebileceği korkusu ikmizi de ateşliyor, aldığımız zevki katlıyordu. Oracıkta arabanın üstünde ben bir kez daha boşalmıştım bile. Ekin hemen sikini amımdan çıkartıp, beni arabaya domalttı ve götüme sokmaya başladı. Çok güzeldi, ama asansörün sesi ile irkildik ve toparlandık. Hemen eşyalarımı alıp, yukarıya Ekinin eve çıktık, ve yarım kalan götten sikişmemizi bitirdik.

Artık Ekinle birlikte yaşamaya başladık :))

[Çağla]

No comments:

Post a Comment