xxx


Hikaye ve resimlerinizi bekliyorum!!!
hikayedengercek@gmail.com

Wednesday, May 30, 2012

Kocamın Çocukluk Arkadaşı Yatıya Kalınca!

Kocamın Çocukluk Arkadaşı Yatıya Kalınca! (Fikriye 37 Y., Gelsenkirchen / Almanya)



Slm, ben Almanya Gelsenkirchen'den Fikriye. Evli, 2 çocuk annesi, 37 yaşındayım. Kocam Rıfatla aramız gayet iyi, hayatımızı bir düzene sığdırmış, iyi kötü geçiniyoruz. Kocamın maaşı iyi, ben de ara ara çalışarak eve katkıda bulunuyorum. Böylelikle aldığımız dairenin taksitlerini rahat rahat ödeyip hayatımızı sürdürüyoruz. Çocuklarımız da artık 11 ve 13 yaşlarında olarak çocukluktan çıkmış, kendi ayakları üstünde durabiliyorlardı. Kocamla cinsel hayatımız, normal sayılır, haftada bir veya iki sefer, ya o veya ben insiyatifi ele alıp sevişiriz, genelde ikimiz de tatmin oluruz. Anlayacağınız bu konudada herhangi bir şikayet yok.



Bir yaz günü, çocuklar Annemde, kocam dışardan arayıp, tesadüfen çocukluk arkadaşı Sameti gördüğünü, alışveriş yaptığını ve akşama onu misafir getirceğini söylemişti. Ben de birkac hazırlık yapıp, onlar geldiğinde kocamın getirdiklerini pişirip, masaya oturduk. Samet kocamın çocukluk arkadaşıymış, evlendikten sonra Hamburg'a taşınmış, malesef geçimsizlikten dolayı karısından ayrılmış. Buraya akrabalarına ziyarete gelmiş, kocamı da görünce ısrarına dayanamayıp, şimdi afiyetle pişirdiklerimi yeyip Rakılarını yudumluyorlardı.



Samet, efendi birine benzese de, her fırsatta beni süzdüğünü hissediyordum. İltifatlarını da benden esirgemiyordu, "Ellerinize sağlık yengeciğim, yemekler çok leziz, çok beceriklisin yengeciğim!" falan filan gibi. Yanından geçerken tesadüf gibi bana dokunmalar da başlamıştı. Rakının da gevşetmesiyle, kocama çaktırmadan, gözleri benimle milim milim sevişiyorlardı. Bu gelişmelerden nekadar gerilsem de, aynı zamanda hoşuma da gidiyordu. Erkeklerin bakışlarına alışık olmuştum artık. Normal ölçülerde, fena sayılmaz, güzel bir kadınım. Herkesin bir şeker tarafı olduğu gibi, benim de bacaklarım uzun ve ödül kazanacak kadar muntazam olduklarından, dışarda gezerken çoğu zaman erkeklerin bakışlarını üzerime çekerim.



Yine de Samet beye umut vermemek için bakışlarımı kaçırıyordum. Zaten erkekler mevzularını eskilere taşımış, şunu hatırlarmısın, bu aklına geliyor mu, diye maziyi canlandırıyorlardı. Ben de yarı onları dinleyip, tek gözümle de TV'ye takılıyordum. Neyse, saat 12 gibi artık yatalım denildi. Ben masayı toplamış, Samete misafir odasına yer yatağı sermiştim. Kocam Samete, "Umarım sabah sesimizle rahatsız edip uykunu bölmeyiz arkadaşım!" dedi. Samet te, "Gayet rahat olun, ben uyurken yanımda top patlasa duymam, uykum çok ağırdır!" diye cevapladı.

Ben de misafirimize, "İyi geceler!" deyip ayrılmak isterken, tekrar teşekkürleri üzerime yağdı, tokalaştı, nerdeyse kendisine çekip sarılacak gibiydi.



Neyse, kocamla nihayet odamıza gelmiş, sarı civciv renkli mini geceliğimi giyip uzanmıştım. Kocam bana iyigeceler öpücügü verip, başını yastığına götürürken, yastığa 5 kala uykuya dalmıştı bile. Ben de gecelambasını kapatıp uykuya dalmıştım. Aradan nekadar zaman geçti bilmiyorum, uyandım. Nefis bir erotik rüya görmüşüm, ama kiminle, nerede seviştiğimi hatırlamıyordum. Muhteşem bir şekilde tahrik olmuştum ve amım vıcık vıcık idi. Külotumun önü sırılsıklam olmuş, bedenim rüyanın tesiriyle titremekteydi. Islak külodumu sıyırıp yatağın yanına attım ve kocama sokuldum. Ama kocam içkinin tesiriyle derin uykudaydı. Elimi önüne attım, normalde çalışkan, becerikli ve sert siki, süzülmüş büzülmüş, nerdeyse içine cekilmiş, sadece çiş yapmaya kullanılır biçimdeydi. İçimi çektim ve iştahımı ertesi güne bırakmak niyetiyle mutfağa su içmek için kalktım...



Misafir odasının önünden geçtiğimde kapı hafif aralıktı, ay ışığı misafirimizin halini bana sergiliyordu. Sametin üstü açılmış, atlet külot yatıyor, külodunu siki şişirmişti. Biraz durdum seyrettim. Gördüğüm rüya beni çılgınlığa sürüklüyordu. Yavaşça iceri girdim. Ayağımla hafiften bacağına dokundum, dediği gibi ağır uykudaydı, hiç tepki gelmedi. Eğilip baldırını okşadım, halen tık yok. Cesaretlenip elimi külodunun üstüne attım. Korku, heyecan ve istek duygusu birarada beni kudurttu. Yukarıya doğru çıkıp yüzünün üstüne çömeldim. Bu arada yeniden vıcık vıcık olmuş amcığımı, çenesine, dudaklarına, burnunun ucuna sürtüyordum. İçimden de, akşam bana sürekli 'Yengeciğim yengeciğim' diyen Samete, (Yengen geldi işte, çok süzdün yengeni, hadi kokla arzuladığın yengenin amını!) diyordum...



Amcığımın dudakları Sametin ağzına yüzüne değdikçe tir tir titriyordum ve artık daha fazlasını istiyordum. İyice çığrımdan çıkmıştım. Gizliliğin getirmiş olduğu heyecanla herşeyi yaşamak istiyordum. Tekrar aşağıya dönüp, Sametin külodunu sıyırdım. İri yumurta gibi taşaklarını kokladım, öptüm, yalamaya başladım. Aslında onları tamamen ağzıma alıp, sündüre sündüre emip, ısırmak istiyordum. Tabi uyanmasından korktum yapmadım. Sikini aşağıdan yukarıya yalamaya başladım. Siki artık iyice büyümüştü. Ağzımı geniş açıp, sikinin başını aldım ağzıma, dilimle sikinin mantar gibi kafasının çevresinde dans ediyordum...



Artık kıvama gelmiş bu siki amıma almanın zamanı gelmişti. Ata biner gibi üstüne çömeldim, elimle sikini tutup başını amıma soktum, biraz durdum ve hafifçe oturmaya başladım. Tamamen içimdeydi artık, istediğim gibi kalkıp iniyordum, rejisörlük senaryo bende, istediğim ritimde gidip geliyordum. İnanılmaz bir zevk alıyordum, içimde fırtınalar kopuyor, şimşekler çakıyor, depremler bedenimi sarsıyordu. Dilediğim gibi zincirleme Orgazmlar yaşıyordum. Artık gücüm kalmamıştı, muhteşem tatmin olmuştum. Yavaşça üstünden kalktım, külodunu kalkık sikinin üstüne çektim. Tam o sırada biraz kıpırdadı ve küloduna boşaldı. Ama halen derin uykudaydı. Odadan ayrıldım, suyumu içip yatağıma uzanıp, kocama sokuldum, uyudum.



Sabah 9 gibi uyandığımda, kocam kalkmış odada dolaşıyordu. Banyodan su sesleri geliyordu. Kocama, "Günaydın! Banyo meşgul galiba?" dediğimde, "Günaydın aşkım. Samet banyoyu kullanmak için müsade istedi, duş alıyor." dedi. Ben tabi Sametin neden duş alması gerektiğini bildiğim için, kıs kıs içten içe gülüyordum : ))



[Fikriye]

1 comment:

  1. bende aynı şekilde bir olay yaşadım ve dayanılmaz zevkler aldım şimdi artık devamlı sikişiyorum ve maddi konuda kocama yardımcı oluyorum sevgililerim iyi bahşiş ve harçlık veriyorlar bende kocama veriyorumki maddi sıkıntısı olmasın diye maillerinizi bekliyorum selime69@hotmail.com

    ReplyDelete